اخبار ارزهای دیجیتال

آینده ارزهای دیجیتال از زبان مدیر نزدک

آدنا فریدمن (Adena Friedman)، رییس و مدیر ارشد بورس نزدک، بیان کرده است که ارزهای دیجیتال شایسته ارزهایی هستند که جایگاه پایداری را در آینده اقتصادی دنیا داشته باشند.

همچنین او اذعان داشته است که نزدک اعتقاد دارد که در آینده ارز دیجیتال نقش بازی خواهد کرد و همچنین ارزهای دیجیتال را به اختراعی بزرگ و قدرتمند توصیف کرده‌ است که از خلاقیت و هوش افراد ابداع شده است.

چه آینده ای در انتظار ارزهای دیجیتال است

ارزهای دیجیتال در حال حاضر در دوراهی حیاتی خود قرار دارند که دو احتمال زیر برای آن‌ها وجود دارد:

۱- ارزهای دیجیتال راهکار عملیاتی خود را در جامعه پیدا می‌کنند که نیازمند چندین سال رشد پیوسته است و در حین رشد باید بتواند یکپارچگی خود را با افتصاد بدست آورد (مانند اینترنت)

۲- ارزهای دیجیتال برای رسیدن به مقبولیت اکثریت جامعه شکست می‌خورد و کاربرد آن برای تبادلات محدود می‌شود (مانند Segway)

آدنا فریدمن (Adena Friedman)

خانم فریدمن همچنین اضافه کرد که برای اینکه بازار ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۲ بتواند وارد مرحله عملی در اقتصاد شود، نیازمند است تا شفافیت قانونی و حکومتی در این حوزه ایجاد شود، او همچنین پیشنهاد داده است که هر دوی نیت های متضاد در غیرمتمرکز کردن و همچنین عدم کنترل دولت ها بر روی ارزهای دیجیتال باید جزو هسته اصلی این شفافیت باشند.

با توجه به نیاز به وجود اکسچنج شفاف و منصف در بازار ارزهای دیجیتال، فریدمن اظهار داشته است که نزدک بستری را برای استارتاپ های حوزه ارزهای دیجیتال مهیا کرده‌ است تا بتوانند اکسچنج های مربوط به حوزه کریپتوکارنسی را شکل دهند.

همانطور که قبلا گفته شده است، نزدک (Nasdaq)، سیستم نظارتی هوشمند خود را معرفی کرده است و به بسیاری از مشتریان بزرگ خود از جمله اکسچنج گمینی (Gemini exchange) ارائه می‌دهد. این سرویس توانایی کنترل کردن تبادلات  مشکوک ارزهای دیجیتال را دارد و از دستکاری در بازار جلوگیری می‌کند.

اوایل همین ماه، DX Exchange، پلتفرمی که از اطلاعات مالی نزدک (Nasdaq’s Financial Information Exchange) استفاده می‌کند، پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال خود را راه اندازی کرده است.

در ماه دسامبر، ErisX، موسسه پلتفرمی برای قرارداد های آتی، مبلغ ۲۷.۵ میلیون دلار را از شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر نزدک دریافت کرده است.

همانطور که مشخص است، نزدک در حال سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجیتال است و آینده ی این بازار را بسیار روشن می‌داند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
احمد فرهادی،
احمد فرهادی،
11 ماه قبل

سلام کاربر ایرانی هستم، چند ماهی است که در صرافی belem ترید می زنیم، الان گفتند که در بازار بورس نزدک قراره لیست بشه، همه دارایی ها را به یه ارز به نلمBEMتبدیل کردند وبرداشت غیر محدود شده وامکلن برداشت نیست می تولنید صحت ودرستی ویا نادرستی را برام روشن کنید ممنون

دکمه بازگشت به بالا