اخبار اتریوماخبار ارزهای دیجیتالاخبار بیت کوین

ورود سرمایه به بازار کریپتو به بیشترین حد خود در یک سال اخیر رسید

محصولات سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال بار دیگر در حال جذب سرمایه در بازار خود هستند و با ورود سرمایه، این میزان به بالاترین سطح خود از ژوئیه ۲۰۲۲ رسید. شرکت مدیریت دارایی اروپایی Coinshares، به هجوم ۱۹۹ میلیون دلار سرمایه در هفته گذشته اشاره کرد. شرکت مدیریت دارایی Coinshares بخشی از این افزایش پول ورودی به بازار کریپتو را مدیون درخواست ایجاد ETF شرکت بلک راک می‌داند.

به گزارش والکس، در این موج از افزایش جریان سرمایه ورودی، بیت کوین به عنوان پیشکسوت ظاهر شد. به گفته CoinShares، محصولات سرمایه‌گذاری وابسته به بیت کوین هفته گذشته شاهد ورود ۱۸۸ میلیون دلار بودند. از طرفی دیگر جریان بیت کوین‌های خروجی از صرافی‌ها در ۹ هفته گذشته به ۴.۹ میلیون دلار رسیده است که تاییدی بر علاقه مجدد سرمایه‌گذاران به بازار رمزارزها است.

اتریوم نیز همین وضعیت را البته در مقیاس کوچک‌تر دارد. میزان سرمایه ورودی به بازار اتریوم در هفته‌های گذشته، ۷.۸ میلیون دلار بوده است. البته به اعتقاد متخصصان CoinShares، در هفته‌های آینده بخشی از سرمایه ورودی به بازار، به سمت اتریوم سرازیر می‌شود.

نکته قابل توجه، علیرغم تسلط بیت کوین و اتریوم، یک جریان قابل مشاهده البته بسیار جزئی به سمت ارزهای دیجیتال جایگزین مانند ریپل و سولانا وجود دارد. این امر به علاقه سرمایه‌گذاران به تنوع بازار اشاره دارد، حتی اگر با مقیاس رمزارزهای اصلی مطابقت نداشته باشد.

احساسات بهبود یافته بازار همچنین سرمایه‌گذاران را به سمت ETPهای ارز دیجیتال (صندوق‌هایی شامل چندین ارز دیجیتال) ترغیب می‌کند. در این ETPها هفته گذشته ۸ میلیون دلار جریان ورودی مشاهده شده است.

ثبت بالاترین سرمایه موجود در دارایی‌های تحت مدیریت

در حال حاضر کل دارایی‌های تحت مدیریت (AUM) در بین صندوق‌های سرمایه‌گذاری نیز به ۳۷ میلیارد دلار رسیده است. این بالاترین سطح از زمان فروپاشی Three Arrows Capital است. شایان ذکر است که در کنار افزایش جریان ورودی سرمایه گذاری، بازار ارز دیجیتال به ویژه دارایی‌های بزرگ مانند بیت کوین و اتریوم شاهد بازگشت مجدد از ضررهای خود در زمان انتشار دادخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه بایننس و کوین بیس بوده است.

در روز گذشته، بیت کوین ۰.۶ درصد کاهش یافته است، اما قیمت آن همچنان بالاتر از ۳۰،۰۰۰ دلار است که به تازگی بازیابی شده است. در هفته گذشته، بیش از ۷۰ میلیارد دلار به ارزش بازار بیت کوین اضافه شده است و آن را از ۵۱۴ میلیارد دلار در دوشنبه گذشته تا بیش از ۵۸۰ میلیارد دلار افزایش داده است.

در همین حال، اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته بدون حرکت قابل توجهی در حال رنج زدن است. دومین دارایی بزرگ در حال حاضر دارای حجم معاملات روزانه بالاتر از ۸ میلیارد دلار و ارزش بازار ۲۲۶ میلیارد دلار است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا