اخبار ارزهای دیجیتال

مدیر تکنولوژی والمارت: کریپتو شکل مهمی از تجربه پرداخت مشتریان را تشکیل خواهد داد

او همچنین معتقد است که متاورس شیوه مواجهه کاربران با محصولات را تغییر خواهد داد.

سورش کومار (Suresh Kumar)، مدیر ارشد تکنولوژی فروشگاه‌های زنجیره‌ای والمارت (Walmart)، دیدگاه‌ خود در خصوص ارزهای دیجیتال را در نشست یاهو فایننس شرح داد.

به گزارش والکس و به نقل از کریپتو گلوب، کومار در خصوص تاثیر ارز دیجیتال بر آینده بزرگترین خرده‌فروش دنیا گفت: من فکر می‌کنم که سه حوزه بزرگ برای تاثیر نوآوری‌های برهم‌زننده وجود دارد. ارز دیجیتال درست در میانه آن قرار می‌گیرد. پیش‌تر در خصوص شیوه‌ای که مشتریان تاثیر می‌پذیرند و محصولات را کشف می‌کنند، صحبت کرده‌ام. این شیوه در حال تغییر است.

وی در خصوص نقش متاورس در این باره افزود: بخشی از این تغییر در متاورس رخ خواهد داد. بخش دیگر در استریم‌های ویدیویی درون اپ‌های شبکه‌های اجتماعی رخ می‌دهد. بنابراین چه صحبت از محصولات فیزیکی باشد و چه دیجیتال، آن‌ها در تعیین این که مشتری چه می‌خواهد موثر خواهند بود.

کومار در مورد نقش رمزارزها در پرداخت تراکنش گفت: کریپتو بخش مهمی از نحوه پرداخت مشتریان را تشکیل خواهد داد. ما می خواهیم که پرداخت تراکنش را تا حد امکان برای مشتریان بدون اصطکاک سازیم، تا بتوانند خرید کنند و از خرید خود نفع ببرند. این حوزه‌ای است که من فکر می‌کنم شیوه‌های مختلف پرداخت می‌توانند نقشی برهم‌زننده [fvhd شیوه جاری] داشته باشند.

کومار افزود:

کریپتو همچنان نقش مهمی در این مساله ایفا خواهد کرد. بدیهی است که ما می خواهیم هنگامی که مشتری به ما نیاز دارد، آن جا حضور داشته باشیم. بخش آخر مربوط به شیوه کشف محصولات و نحوه رساندن آن به مشتری است. نوآوری‌های زیادی در این حوزه خواهیم داشت. اما اگر در خصوص کریپتو به طور مشخص می‌خواهید صحبت کنید، نقش آن کمک به کشف محصولات فیزیکی یا مجازی به کمک متاورس خواهد بود. سپس در نحوه تراکنش افراد. نقش خواهد داشت.

در اواسط ماه ژانویه، شبکه CNBC خبر داد که والمارت به دنبال ورود به متاورس است و برنامه دارد تا ارز دیجیتال و مجموعه توکن NFT خود را به بازار عرضه کند.

در این گزارش آمده بود که چندین نشان تجاری برای فروش در دنیای واقعیت مجازی توسط این شرکت به ثبت رسیده است. به گزارش دفتر ثبت اختراع و نشان تجاری آمریکا، والمارت در مجموع هفت گواهی مرتبط در این خصوص به ثبت رسانده است.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا