استخراج

نحوه استخراج ارز وینک؛ رمزارز WIN را با چه پلتفرم هایی ماین کنیم؟

با داغ شدن بازار ارزهای دیجیتال و پیدایش کوین‌های جدید و آینده‌دار، دیگر سرمایه‌گذاری افراد فقط محدود به دو یا سه انتخاب نمی‌شود. حالا دیگر فقط بیت کوین و اتریوم نیستند که توجه‌ها را به خودشان جلب کردند، چرا که پروژه‌های جدیدی وارد بازار ارزهای دیجیتال شده‌اند. یکی از این پروژه‌های موفق و پرطرفدار وینک نام دارد.

درحال حاضر، بازدهی این ارز دیجیتال ثابت شده و آینده خوبی برای آن پیش‌بینی می‌شود. به همین دلیل، استخراج وینک و نحوه استخراج آن به یکی از پرتکرارترین سوالات در این زمینه تبدیل شده است. البته واژه استخراج برای وینک اصطلاح اشتباهیست! وینک به دست می‌آید، استخراج نمی‌شود. اما از آن‌جایی که این اصطلاح در بین ارزهای دیجیتال بسیار رایج است، در این مقاله هم با عبارت استخراج پیش خواهیم رفت. استخراج ارز وینک با روش‌های متفاوتی انجام می‌شود که در این مقاله روش‌های استخراج این ارز دیجیتال را بررسی می‌کنیم.

ارز وینک (WIN) چیست؟

وینک یک پلتفرم غیرمتمرکز و ساخته شده بر پایه بلاکچین ترون است. این پلتفرم تمرکز خود را بر روی اپلیکیشن بازی گذاشته و از این طریق، مخاطبان زیادی به‌دست آورده است. درواقع، ارز وینک یک پلتفرم استارتاپی محسوب می‌شود که طراحان بازی‌ها و تیم‌های توسعه‌دهنده آن را تشکیل داده‌اند. این ارز دیجیتال با نماد WIN نمایش داده می‌شود و دو توکن به بازار عرضه می‌کند. یکی از آنها، توکن TRC20 در بلاکچین ترون و دیگری توکن BEP2 در بلاکچین بایننس است.

به‌طورکلی، از این ارز دیجیتال به مقدار ۹۹۹ میلیارد واحد به بازار عرضه شده که از طریق عرضه اولیه، ایردراپ، رویدادهای تبلیغاتی و غیره توزیع می‌شوند و اولین عرضه این ارز دیجیتال نیز به سال ۲۰۱۹ بازمی‌گردد. البته، این ارز دیجیتال در گذشته با نام TronBet شناخته می‌شد چون اولین پلتفرم غیرمتمرکز در شبکه بلاکچین ترون بود. در همان سال ۲۰۱۹ بود که نام آن به وینک تغییر پیدا کرد. در عرضه اولیه این توکن، حدود ۶ میلیارد دلار سرمایه جذب شد که برای پیشبرد اهداف پروژه استفاده شد.

برای آشنایی بیشتر با وینک، مقاله ارز وینک چیست؟ را مطالعه کنید.

استخراج وینک در بازی

آیا وینک سرمایه‌گذاری خوبی است؟

وقتی از سرمایه‌گذاری در وینک صحبت می‌کنید، دقیقاً مانند این است که در مورد مهم‌ترین چیزی که جامعه گیمرها به آن اهمیت می‌دهند حرف می‌زنید! به این معنا که بخش اعظمی از سرمایه‌گذاران و تاثیرگذاران فعال بازار این ارز دیجیتال را گیمرها تشکیل می‌دهند.

صنعت بازی‌ها هم به تازگی وارد عرصه بازی‌های غیرمتمرکز شده و قطعاً افراد زیادی هستند که به مشارکت در این صنعت کمک می‌کنند. البته حقیقت این است که این ارز دیجیتال پتانسیل زیادی برای رشد دارد و هنوز خیلی از افراد آن را نشناخته‌اند، اما تحلیل وینک خبرهای خوشی را به همراه دارد.

آیا توکن وینک قابل استخراج است؟

با توجه به این که توکن وینک بلاکچین مخصوص ندارد، بنابراین نیازی به شبکه استخراج برای ثبت نقل و انتقالات نیست. درنتیجه، این توکن‌ها برای استخراج به سرورهای استخراج برای آسان کردن روند ماینینگ نیاز ندارند. این یعنی شما امکان استخراج وینک به صورت مستقیم را نخواهید داشت، اما می‌توانید از طریق بازی‌ها یا با استفاده از ایردراپ‌ها (عرضه‌های اولیه) مقداری توکن وینک به‌دست بیاورید.

استخراج ارز وینک

نحوه استخراج وینک چگونه است؟

برای آشنایی با نحوه استخراج ارز وینک می‌توانید از روش‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم استفاده کنید:

استخراج وینک با موبایل

اعطای پاداش در این پلتفرم بر مبنای مشارکت شما در ایجاد نقدینگی در بازی‌هاست. به عبارت ساده‌تر، شما به عنوان سرمایه‌گذار در حمایت از بازی‌های موجود در این پلتفرم، مبلغی را در استخر اصلی آن سرمایه‌گذاری می‌کنید. در ازای این سرمایه‌گذاری شما، نقدینگی در پلتفرم وینک و بازی‌های آن به گردش می‌افتد و سیستم در ازای این مشارکت، درصدی از توکن وینک را به عنوان سود به شما پرداخت می‌کند.

نکته مهم و قابل توجه در مورد این سیستم پاداش‌دهی این است که میزان سود پرداختی شما براساس میزان بازدهی و درآمد این پلتفرم در زمان سرمایه‌گذاری‌تان متغیر خواهد بود. به نظر می‌آید که عوامل این پلتفرم در پرداخت سود مشارکت، هوشمندانه و در عین حال عادلانه رفتار کرده‌اند!

قیمت وینک
وینک WINkLink (WIN)
۷.۷۶ تومان
$ ۰.۰۰۰ -۱.۳۴%

خرید و فروش امن، سریع و آسان وینک در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید وینک

استخراج وینک با سرمایه‌گذاری در استخر پروژه

برای استخراج وینک از طریق سرمایه‌گذاری در استخر پروژه، باید مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد کیف پول ترون لینک خود شوید و با استفاده از گزینه My Wallet به بخش تنظیمات کلی ترون‌لینک بروید.
  • سپس با کلیک بر روی گزینه Advanced Features وارد بخش خصوصیات پیشرفته شده و گزینه Dapp Browser را برای ورود به بخش مرورگر کیف پول انتخاب کنید.
  • حال باید در این قسمت، آدرس پروژه وینک (wink.org) را وارد کرده و وارد وب‌سایت وینک شوید.
  • در مرحله بعد، با استفاده از گزینه منو که در سمت راست بالای صفحه قرار دارد، winkdrops را انتخاب کنید.
  • در این قسمت بر روی گزینه freeze بزنید تا برای سرمایه‌گذاری در استخر پروژه وینک اقدام کنید. این نکته را مد نظر قرار دهید که حداقل میزان مجاز برای سرمایه‌گذاری، ۱۰۰ وینک است که به مدت حداقل ۴۸ ساعت در استخر قفل خواهد شد. در طی این مدت زمان، شما نمی‌توانید به موجودی قفل شده در استخر دسترسی داشته باشید.
  • پس از اتمام فرآیند، روی گزینه withdraw بزنید تا امکان برداشت اصل سرمایه‌گذاری و سود دریافتی سپرده برای شما فراهم ‌شود. البته، در این مرحله باید توجه داشته باشید که پلتفرم وینک بر روی شبکه ترون قرار دارد، درنتیجه برای برداشت اصل سرمایه و سود آن به مقداری ترون نیاز دارید تا بتوانید کارمزد تراکنش را پرداخت کنید.

شما می‌توانید این مراحل را بر روی کامپیوتر و از طریق مرورگر خود هم طی کنید. برای این کار باید اکستنشن مخصوص آن را از طریق سایت اصلی وینک دانلود و سپس تمامی این مراحل را انجام دهید.

وینک؛ ارزی با آینده روشن

درکل به علت که نوسانات زیاد بازار رمزارزها، سرمایه‌گذاری در وینک هم مثل سرمایه‌گذاری در سایر ارزهای دیجیتال، ریسک‌های مخصوص به خود را دارد. اما با توجه به تحلیل‌های موجود در مورد ارز وینک می‌توان به رشد قیمتی آن امیدوار بود. بنابراین اگر قصد خرید ارز وینک را دارید، می‌توانید به پیشرفت آن امیدوار باشید. در کنار آن حتماً به فکر استخراج وینک با استفاده از روشهایی که در بالا توضیح دادیم هم باشید. اگر این مطلب برای شما مفید بود، لطفا آن را با دیگر دوستان‌تان به اشتراک بگذارید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۸ / ۵. مجموع آرا: ۵

سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا