اخبار ارزهای دیجیتال

کاهش سهم بازار بایننس به پایین‌ترین حد در سال ۲۰۲۳

سهم بازار صرافی بایننس در میان صرافی‌های بدون پشتیبانی دلار از ۷۲ درصد در ابتدای سال ۲۰۲۳ به ۵۸ درصد کاهش یافته است. بر اساس داده‌های وبسایت The Block، بایننس بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان، با خروج مدیران این شرکت با کاهش سهم بازار مواجه شده است.

به گزارش والکس، به نقل از Fortune، مدیران ارشد بایننس این هفته به دلیل مدیریت چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس، درخواست استعفای خود را ارائه دادند. مقامات ارشد شرکت از جمله مشاور عمومی هان ان جی (Han Ng)، مدیر ارشد استراتژی پاتریک هیلمن (Patrick Hillmann) و استیون کریستی (Steven Christie) معاون هماهنگی قصد ترک این صرافی را دارند.

خروج مدیران ارشد در میان افت سهم بازار بایننس در شرایطی صورت می‌گیرد که صرافی‌های رقیب، منتظرند تا جای بایننس را بگیرند و سهم بازار این شرکت را تصاحب کنند. این شرکت با کاهش سهم بازار خود از ۷۲ درصد در ژانویه به کمی بیش از ۵۸ درصد در حال حاضر مواجهه است. البته این ارقام سهم بازار حجم مبادلات اسپات را برای مبادلات ارزهای دیجیتال بدون پشتیبانی USD یا جفت‌های USD که حجم ناچیزی را به همراه دارند، نشان می‌دهد.

حال بایننس در کنار چالش‌های موجود با SEC و اتمام فعالیت در برخی کشورها، با استعفای مدیران ارشد مواجه شده است. مدیرانی که این مارکت را به خوبی می‌شناسند و در پیشرفت این صرافی نقش پر رنگی داشته‌اند.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا