اخبار بیت کوینمنتخب سردبیر

بیت کوین ۷۰ هزار دلاری از رگ گردن به ما نزدیک‌تر است!

صعود بیت کوین به بالای ۶۶٬۵۰۰ دلار می‌تواند درها را برای صعود به سقف‌های جدید باز کند و به نظر می‌رسد آلت کوین‌ها نیز به دنبال آن هستند.

به گزارش والکس، بیت کوین هفته میلادی را با روند صعودی آغاز کرده است و مقاومت سربار ۶۵٬۰۰۰ دلاری را به راحتی پشت سر گذاشت. این امر نشان می‌دهد گاوها به بازی بازگشته‌اند و آماده هستند تا مقاومت بعدی را با قیمت ۶۶٬۵۰۰ دلار به چالش بکشند.

ماه اکتبر از لحاظ تاریخی صعودی‌ترین ماه برای بیت کوین بوده است و رالی ۱۴ اکتبر، سود ماهانه بیت کوین را به ۴ درصد رساند. این امر امیدها را برانگیخته است که احتمالا کف‌های قیمتی را پشت سر گذاشته‌ایم. تحلیلگران انتظار دارند که بیت کوین در صورتی که مقاومت سربار ۷۰٬۰۰۰ دلاری را از سر راه بردارد، شتاب بیشتری خواهد گرفت.

گزارش هفتگی جریان‌های صندوق دارایی دیجیتال CoinShares در ۱۴ اکتبر نشان می‌دهد محصولات سرمایه‌گذاری بیت کوین شاهد ۴۱۹ میلیون دلار ورودی بوده است. جیمز باترفیل، رئیس تحقیقات این شرکت، در این گزارش گفت که جریان‌های ورودی به محصولات سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال عمدتاً تحت تأثیر انتخابات ایالات متحده بوده است تا چشم‌انداز سیاست پولی.

بررسی قیمت بیت کوین

فروشندگان سعی کردند در ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶۲٬۵۰۰ دلار) برسانند، اما گاوها همچنان پابرجا ماندند و یک رالی قوی را در ۱۴ اکتبر (۲۲ مهر) آغاز کردند.

نمودار روزانه بیت کوین

قیمت بیت کوین با مقاومت ۶۶٬۵۰۰ دلار مواجه است، اما اگر خریداران اجازه ندهند قیمت زیر ۶۵٬۰۰۰ دلار باقی بماند، احتمال شکست صعودی افزایش خواهد یافت. در این صورت، بیت کوین می‌تواند به سرعت به ۷۰٬۰۰۰ دلار برسد. انتظار می‌رود فروشندگان به شدت از محدوده بین ۷۰٬۰۰۰ تا ۷۳٬۷۷۷ دلار دفاع کنند.

زمان برای خرس‌ها در حال اتمام است. اگر آنها بخواهند بازگردند، باید قیمت را به زیر میانگین‌های متحرک برگردانند. اگر موفق به انجام این کار شوند، حمایت روانی و مهم ۶۰٬۰۰۰ دلار ممکن است مورد آزمایش قرار گیرد.

بررسی قیمت اتریوم

پس از چندین تلاش ناموفق، اتر سرانجام در ۱۴ اکتبر از میانگین‌های متحرک بالاتر رفت که نشان‌دهنده برتری برای خریداران است.

نمودار روزانه اتریوم

قیمت اتریوم به خط مقاومت الگوی مثلث متقارن رسیده است؛ جایی که فروشندگان سعی خواهند کرد حرکت صعودی را متوقف کنند. اگر خریداران بر این مقاومت غلبه کنند، ETH می‌تواند تا ۲٬۸۵۰ دلار و پس از آن به ۳٬۴۰۰ دلار افزایش یابد.

در مقابل، اگر قیمت به شدت از خط مقاومت کاهش یابد و به زیر میانگین‌های متحرک برسد، این امر نشان می‌دهد خرس‌ها در رالی‌ها فروشنده باقی می‌مانند. این اتفاق می تواند قیمت را برای چند روز دیگر درون الگوی مثلث نگه دارد.


دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا