اخبار آلت کوین ها

رشد ۲۰۰ درصدی بیت کوین کش در ماه گذشته؛ BCH از ۳۰۰ دلار گذشت

رالی صعودی بیت کوین کش برای مدت کوتاهی کاهش یافت و تمرکز گاوها را روی سطح فیبوناچی ۶۱.۸ درصد به عنوان یک سطح اصلاحی کلیدی قرار داد. آیا آنها می‌توانند از موانع بالایی عبور کرده و قیمت ۳۰۰ دلار را حفظ کنند؟

به گزارش والکس، بازار کریپتو سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ را سبز رنگ به پایان رساند. بیت کوین به بالاترین سطح یعنی ۳۱.۴ هزار دلار رسید. اما PEPE و بیت کوین کش BCH عملکرد درخشانی را ثبت کردند.

بیت کوین در مدت مشابه حدود ۱۹ درصد افزایش قیمت داشته است. عملکرد قابل توجه پپه و بیت کوین کش در زمان نگارش این مقاله، آن‌ها را جزء سه ارز برتر فهرست Trending Hot در CoinMarketCap قرار داده است.

آیا گاوها می‌توانند روند صعودی را حفظ کنند؟

بررسی تکنیکال قیمت بیت کوین کش

شاخص RSI (شاخص قدرت نسبی) از ۲۱ ژوئن تا به الان در منطقه اشباع خرید قرار داشته است. این نشان دهنده فشار خرید قوی در این دوره است. علاوه‌براین CMF (جریان پول ورودی) به بالای صفر رسید که نشان‌دهنده جریان سرمایه عظیم ورودی به بازار BCH است.

بنابراین، گاوها اهرمی برای پیشروی داشتند. مانع حیاتی بعدی در بالاترین قیمت مارس ۲۰۲۲ یعنی ۳۹۱ دلار وجود دارد. اما قبل از آن، گاوهای BCH باید سطح فیبوناچی ۷۸.۶% (۳۲۷ دلار) و موانع ۳۴۸ دلاری را پشت سر بگذارند.

برعکس، هرگونه تزلزل در سطح ۷۸.۶ درصد فیبوناچی (۳۲۷ دلار) می‌تواند یک اصلاح احتمالی را تا ۲۷۳ دلار / ۲۷۶ دلار منجر شود. انتظار می‌رود که گاوها از این سطوح برای محافظت از دستاوردهای اخیر دفاع کنند و تلاش کنند تا بالاترین سطح اخیر را در سطح ۷۸.۶ درصد فیبوناچی حفظ کنند.

بررسی بازار فیوچرز

در نمودار ۴ ساعته، CVD (دلتای حجم تجمعی) در پایان ژوئن افزایش یافت که نشان‌دهنده افزایش تقاضا در این دوره است. با این حال، به صورت کوتاه مدت این معیار کاهش یافت تا فرصتی برای ورود خرس‌ها به بازار باشد. اما در ۲۴ ساعت گذشته، حدود ۸.۷ میلیون دلار پوزیشن فروش استاپ خورد. از سوی دیگر، در همین بازه زمانی حدود ۷.۲ میلیون دلار از معاملات خرید نیز در سود نقد شد. این امر بر یک بینش بلندمدت صعودی تاکید می‌کند و می‌تواند فروشندگان کوتاه مدت را در معرض تله خرس قرار دهد.

بررسی تحرک نهنگ ها در بازار بیت کوین کش

بر اساس اطلاعات وبسایت Santiment، تحرک اخیر قیمت BCH همزمان با علاقه شدید نهنگ‌ها از ۲۰ ژوئن بوده است. نهنگ‌ها از ۱۲ ژوئن به‌طور آشکار در بازار BCH حضور نداشتند، اما از ۲۰ ژوئن حضور آنها پررنگ‌تر شد.

همه معیارها نشان از رشد قیمت بیت کوین کش دارند، اما باید دید در این نبرد، گاوها پیروز می‌شوند یا خرس‌ها.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا