همستر کامبت

با بهترین کارت های همستر کامبت آشنا شوید! روش‌های افزایش پرافیت همستر

چیزی به تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۴ نمانده است و از زمان نگارش این مطلب، تقریبا سه هفته زمان دارید که پرافیت همستر کامبت خود را به بیشترین میزان ممکن برسانید. پروفیت بر طبق گفته توسعه‌دهندگان همستر، باارزش‌ترین بخش بازی است؛ بنابراین اگر قصد دارید که این سرگرمی جذاب را به یک منبع درآمد دلاری تبدیل کنید، در لیست طولانی کارت‌های همستر، باید با ارزش‌ترین و بهترین کارت های همستر کامبت را بیابید. حالا اگر در حین انجام این کار مدام با این سوال مواجه شده‌اید که کدام کارت را بخرم و کدام را ارتقا دهم، باید یک خبر خوب به شما بدهیم: فقط کافی است تا انتهای مطلب با ما باشید تا بهترین و با ارزش ترین کارت های همستر با پرافیت بالا را به شما معرفی کنیم!

بخش PR & Team

هر بخش از بازی همستر، کارت‌های متنوعی دارد و برای یافتن بهترین کارت های همستر کامبت از لحاظ پرافیت، کارت‌های ارزشمند هر بخش را به‌صورت مجزا معرفی می‌کنیم. در بخش PR & Team، کارت‌های زیر پرافیت بسیار خوبی دارند:

کارت Consensus Explorer Pass

کارت Consensus Explorer Pass

این کارت، یکی از با ارزش ترین کارت های همستر است. البته برای رسیدن به بیشترین میزان سوددهی، باید این کارت را به سطح ۱۴ ارتقا دهید. برای ارتقای کارت‌ها، تنها کافی است خرید خود را تکرار کنید و با هر خرید، یک سطح بالاتر بروید. ناگفته نماند که هر بار ارتقا، هزینه بیشتری دارد.

کارت Development Hub Mumbai

کارت Development Hub Mumbai

دیگر کارت مهم و ارزشمند بخش PR & Team، کارت Development Hub Mumbai است که با رساندن این کارت به سطح ۱۳، پرافیتی معادل ۸۰k به‌دست می‌آورید.

کارت Leaderboards

کارت Leaderboards

این کارت نیز پس از رسیدن به سطح ۱۲، بیش از ۱۱۶k پرافیت در اختیارتان می‌گذارد.

کارت Data Center Tokyo

کارت Data Center Tokyo

یکی دیگر از بهترین کارت های همستر کامبت، Data Center Tokyo است. این کارت نیز در سطح ۱۴ بیشترین میزان پرافیت را دارد.

 کارت Tokenomics Expert

کارت Tokenomics Expert

برای کسب پرافیت بیشتر، باید کارت Tokenomics Expert در این بخش را نیز به سطح ۱۴ برسانید. 

کارت VC Labs

کارت VC Labs

کارت ارزشمند VC Labs در قسمت PR & Team، در صورت رسیدن به سطح ۱۴، بیش از ۱۱ هزار سکه در طی هر ساعت به شما می‌دهد و با پرافیت عالی خود، یکی از کارت‌های مهم این بخش است.

PR & Team نسبت به دیگر بخش‌ها، پرافیت کمتری دارد. هر چند با داشتن یک استراتژی درست و در نظر گرفتن دیگر بخش‌های بازی، می‌توانید از طریق خرید و ارتقای کارت‌های آن، گام مهمی در افزایش پرافیت خود بردارید. در این قسمت محاسبه سود و هزینه، اهمیت بسیار بیشتری دارد؛ زیرا با کمی حواس‌پرتی، ممکن است با به‌دست آوردن سود کم، هزینه بسیار زیادی به شما تحمیل شود.

بخش Markets

پس از بخش PR & Team، وارد بخش Markets شوید و کارت‌های زیر را یکی پس از دیگری، خریداری کرده یا ارتقا دهید:

کارت Fan Token

کارت Fan Token

اولین و ارزشمندترین کارت این بخش به Fan Token تعلق دارد. با ارتقای سطح این کارت به سطح  ۱۴، می‌توانید ۲۱k پرافیت به‌دست بیاورید.

کارت Web 3 Integration

کارت Web3 Integration

این کارت ارزشمند نیز در صورت ارتقا به سطح ۱۳، پرافیت ۱۹k را به شما می‌دهد. این یکی از بهترین کارت های همستر کامبت است.

 کارت Staking

کارت Staking

برای کسب پرافیت عالی در بخش Markets، کارت Staking را به سطح ۱۴ ارتقا دهید و بیش از ۱۳.۵k پرافیت به‌دست آورید.

کارت‌های Margin Trading

کارت‌های Margin Trading

در این بخش چندین کارت Margin Trading وجود دارند که از x10 آغاز شده و تا x100 را در بر می‌گیرند. همه این کارت‌ها، پرافیت نسبتا خوبی دارند. هر چند با ارزش ترین کارت های همستر در این بخش، Margin Trading x75 و Margin Trading x100 هستند. برای کسب پرافیت این بخش‌ها، باید ابتدا کارت‌های دیگر خود مثل Short Squeeze را به سطوح بالاتر ارتقا دهید.

کارت Derivatives

کارت Derivatives

این کارت نیز با داشتن پرافیت ۱۲k، یکی دیگر از کارت‌های ارزشمند بخش Markets است که باید آن را به سطح ۱۵ برسانید.

با توجه به هزینه کارت‌ها و میزان پرافیتی که ارائه می‌دهند، باید بگوییم که خرید و ارتقای کارت‌های ارزشمند بخش Market، سرمایه‌گذاری عاقلانه‌ای است.

بخش Legal

در بخش Legal، خرید و ارتقای کارت‌های زیر را به شما پیشنهاد می‌دهیم:

کارت Licence Japan

کارت Licence Japan

اولین کارت مهم و ارزشمند بخش Legal، کارت Licence Japan است. برای باز کردن این کارت، باید یک دوست را با کد دعوت خود به بازی معرفی کنید. این کارت پس از ارتقا به سطح ۱۵، پرافیت فوق‌العاده ۶۵k را به شما خواهد داد.

کارت Licence Ethiopia

کارت Licence Ethiopia

یکی از بهترین کارت های همستر کامبت در بخش Legal، به کارت Licence Ethiopia تعلق دارد. این کارت پس از دعوت حداقل دو نفر برای شما فعال خواهد شد و با رساندن سطح کارت به ۱۴،بیش از ۴۰k پرافیت به‌دست می‌آورید.

کارت Licence Indonesia

کارت Licence Indonesia

پس از ژاپن و اتیوپی، کارت Licence Indonesia دیگر کارت ارزشمند این بخش است که با دعوت ۴ نفر فعال می‌شود. این کارت پس از رسیدن به سطح ۵، حدود ۲۸k پرافیت دارد.

کارت Licence Bangladesh

کارت Licence Bangladesh

با ارتقای کارت Licence Bangladesh به سطح ۶، پرافیت شما به میزان ۲۵k افزایش می‌یابد. برای فعال کردن این کارت، باید حداقل ۴ نفر را دعوت کنید.

کارت Licence Philippine

کارت Licence Philippine

برای رسیدن به سود بالاتر در بخش Legal، کارت Licence Philippine یکی از بهترین گزینه‌ها است که از همان اولین لول‌ها، پرافیت بسیار خوبی دارد. با ارتقای این کارت به سطح ۱۳، پرافیت شما بیش از ۱۳۰k افزایش می‌یابد.

کارت Licence Vietnam

کارت Licence Vietnam

یکی دیگر از با ارزش ترین کارت های همستر در بخش legal، کارت Licence Vietnam است. برای فعال کردن این کارت نیاز به دعوت یک نفر دارید و با رسیدن به سطح ۱۴، تقریبا ۹۰k پرافیت به‌دست می‌آورید.

کارت Licence Turkey

کارت Licence Turkey

برای رسیدن به پرافیت بیشتر، خرید کارت Licence Turkey نیز یکی دیگر از پیشنهادهای ماست؛ البته برای فعال کردن آن، باید حداقل یک نفر را دعوت کنید. ارتقای این کارت تا سطح ۱۴، میزان پرافیت شما را ۷۰k افزایش می‌دهد.

کارت Licence India

کارت Licence India

این کارت نیز جزو بهترین کارت های همستر کامبت در بخش Legal است که با ارتقا به سطح ۱۵، پرافیتی معادل ۶۲k به شما خواهد داد. برای خرید این کارت نیاز به دعوت سه نفر دارید.

کارت‌های بخش Legal در دومین رتبه ارزشمندترین کارت‌ها از لحاظ پرافیت قرار دارند. بنابراین اگر قصد رسیدن به پرافیت و سود بیشتر را دارید، هر بار یک منطقه جغرافیایی تازه را انتخاب کرده و با خرید کارت‌ها و ارتقای هر کدام به سطح مورد نظر، پرافیت خود را بیشتر کنید.

بخش Web3

بخش Web3 نسبت به دیگر بخش‌ها، جدیدتر است و از همان ابتدا، کارت‌های ارزشمندی را به کاربران ارائه داده است. برخی از کارت‌های سودآور Web3 با میزان پرافیت بسیار بالا و قابل قبول، شامل موارد زیر هستند:

کارت DEX

کارت DEX

ارزشمندترین کارت در بخش Web3 به کارت Dex تعلق دارد. این کارت پس از رسیدن به سطح ۱۴، پرافیتی معادل ۶۷k به شما خواهد داد.

کارت Launchpad

کارت Launchpad

این کارت پس از ارتقا به سطح ۱۳، پرافیتی معادل ۶۰k خواهد داشت. لانچ پد یکی از بهترین کارت های همستر کامبت در بخش وب ۳ است.

کارت NFT Marketplace

کارت NFT Marketplace

یکی دیگر از با ارزش ترین کارت های همستر در این بخش، کارت NFT Marketplace است که با ارتقای آن به سطح ۱۳، می‌توانید ۴۰k پرافیت به‌دست آورید.

کارت Vesting Smartcontracts

کارت Vesting Smartcontracts

با ارتقای کارت Vesting Smartcontracts به سطح ۱۴، پرافیت شما ۲۷k افزایش می‌یابد.

کارت Oracle

کارت Oracle

آخرین کارت ارزشمند بخش Web3، کارت Oracle است. این کارت را باید به سطح ۱۴ ارتقا دهید تا به پرافیتی معادل ۲۷k دست پیدا کنید.

بخش Specials

بهترین کارت های همستر کامبت از لحاظ پرافیت، در بخش Specials قرار دارند. با ارزش ترین کارت های همستر در بخش Specials شامل موارد زیر هستند:

کارت Fight Fight Fight

کارت Fight Fight Fight

اولین گزینه مهم و ارزشمند بخش Specials، به کارت Fight Fight Fight تعلق دارد. پس از ارتقای این کارت به سطح ۹، پرافیت شما به میزان ۱۱۹K افزایش می‌یابد.

کارت HamsterStore Launch

کارت HamsterStore Launch

دومین کارت سودآور بخش Specials با پرافیت ۱۱۲k به کارت HamsterStore Launch تعلق دارد.

کارت There Are Two Chairs

کارت There Are Two Chairs

این کارت نیز پس از رسیدن به سطح ۱۳، پرافیتی معادل ۴۰k برای شما خواهد داشت.

کارت Ton + Hamster Kombat = Success

کارت Ton + Hamster Kombat = Success

برای کسب پرافیتی نزدیک به ۶۰k، باید کارت Ton + Hamster Kombat = Success بخش Specials را به سطح ۹ برسانید.

کارت TG Leaders

کارت TG Leaders

یکی دیگر از بهترین کارت های همستر کامبت، کارت TG Leaders است که با رسیدن به سطح ۱۶، پرافیتی معادل ۶۴k به شما خواهد داد.

کارت YouTube 25 Million

کارت YouTube 25 Million

در این بخش با خرید کارت YouTube 25 Million و ارتقای آن به سطح ۱۵، پرافیت شما ۵۲k افزایش می‌یابد.

کارت Hamster Green Energy

کارت Hamster Green Energy

هفتمین کارت ارزشمند بخش Specials به کارت Hamster Green Energy تعلق دارد. با ارتقای این کارت به سطح ۱۶، پرافیت شما ۵۵k افزایش خواهد یافت.

افزون بر این کارت‌های ثابت، در بخش New Cards در Specials گاهی اوقات کارت‌های موقت و بسیار سودآور عرضه می‌شوند. معمولا این کارت‌ها با رویدادهای بزرگ جهانی مرتبط هستند. نکته مهمی که باید بدانید این است که کارت‌های بخش New Cards، تنها طی چند روز قابل خرید خواهند بود. اگر نتوانید کارت‌های خاص را در آن بازه زمانی تهیه کنید، کارت‌ها به بخش Missed Opportunities منتقل می‌شوند. بنابراین همیشه و هر روز نیم‌نگاهی به New Cards بیندازید و در صورت عرضه کارت‌های جدید و پرسود، آن‌ها را هم تهیه کنید. 

برای سهولت کار، جدولی تهیه کرده‌ایم که تمام کارت‌های معرفی شده در این مقاله را به‌صورت یکجا به همراه حداقل میزان ارتقای مورد نیاز آن‌ها نمایش می‌دهد.

جدول بهترین کارت های همستر کامبت

نام کارتبخشسطح مورد نظر
Consensus Explorer PassPR & Team۱۴
Development Hub MumbaiPR & Team۱۳
LeaderboardsPR & Team۱۳
Data Center TokyoPR & Team۱۴
Tokenomics ExpertPR & Team۱۴
VC LabsPR & Team۱۴
Fan TokenMarkets۱۴
Web3 IntegrationMarkets۱۳
StakingMarkets۱۴
Margin Trading x75 و x100Markets۱۵ و ۱۶
DerivativesMarkets۱۵
Licence JapanLegal۱۵
Licence EthiopiaLegal۱۴
Licence IndonesiaLegal۵
Licence BangladeshLegal۶
Licence PhilippineLegal۱۳
Licence VietnamLegal۱۴
Licence TurkeyLegal۱۴
Licence indiaLegal۱۵
DEXWeb3۱۴
LaunchpadWeb3۱۳
NFT MarketplaceWeb3۱۳
Vesting SmartcontractsWeb3۱۴
OracleWeb3۱۴
Fight Fight FightSpecials۹
HamsterStore LaunchSpecials۱۴
There Are Two ChairsSpecials۱۳
Ton + Hamster Kombat = SuccessSpecials۹
TG LeadersSpecials۱۶
YouTube 25 MillionSpecials۱۵
Hamster Green EnergySpecials۱۶

کسب سود و پرافیت بیشتر با مراجعه روزانه به بازی

بازی جذاب همستر کامبت در سال ۲۰۲۴ توانست به یکی از شگفتی‌های دنیای کریپتوکارنسی تبدیل شود. آشنا‌ شدن عموم مردم با ماهیت کریپتوکارنسی و شفاف‌سازی موضوع مهم بررسی سود و هزینه برای کسب بیشترین میزان سود در دنیای ارز دیجیتال، از مهم‌ترین مشخصه‌های این بازی هستند. با داشتن یک استراتژی منطقی، بررسی میزان سکه‌ها و آنالیز پرافیت هر کارت نسبت به هزینه آن، شما هم می‌توانید به یکی از بازیکن‌های قوی همستر کامبت تبدیل شوید. در این‌جا برخی از کارت‌های مهم و سودآور همستر کامبت را با هم مرور کردیم و با کمک آن‌ها می‌توانید میزان پرافیت خود را به شکل قابل توجهی افزایش دهید. پس بهتر است عجله کنید!

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۹ / ۵. مجموع آرا: ۲۹

سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
amir
amir
7 روز قبل

همستر تموم شده شما هنوز از همستر نکشیدن بیرون

دکمه بازگشت به بالا