اخبار بیت کوین

حمایت بایدن از بیت کوین!

جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده که رابطه چندان خوبی با ارزهای دیجیتال و صنعت کریپتو ندارد، در تازه‌ترین ویدیو تبلیغاتی خود برای انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا از لیوانی استفاده کرده که طراحی آن نمادی از بیت کوین است.

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، ویدیو تبلیغاتی جو بایدن در بین فعالان ارزهای دیجیتال جنجالی و بحث‌برانگیز شده است. برخی معتقدند که بایدن سهوا و بدون آن که متوجه باشد بیت کوین را تبلیغ کرده است. اما آیا واقعا این یک اشتباه بود یا برخلاف ادعاها، جو بایدن موضع خود در قبال ارزهای دیجیتال را برای انتخابات پیش رو تغییر داده است تا بلکه آرای بیشتری جمع کند؟!

بایدن و تبلیغ بیت کوین

تصویر بالا همان لحظه جنجالی از ویدیو تبلیغاتی جو بایدن است. طراحی این ماگ به سرعت نظر جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرد. چشمانی با نور لیزر قرمز از مدت‌ها پیش در بین فعالان و علاقمندان بیت کوین به عنوان نمادی برای رشد سریع این ارز دیجیتال شناخته می‌شود. 

سال‌های قبل حرکتی در شبکه‌های اجتماعی آغاز شده بود که علاقمندان امیدوار بودند قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ به ۱۰۰ هزار دلار برسد. چشم لیزری شده بخشی از آن حرکت بود و به صعود بیت کوین اشاره داشت. هر چند که این هدف قیمتی محقق نشد اما لیزر قرمز رنگ چشم به عنوان یک نماد در بین فعالان این حوزه باقی ماند. افراد معروفی مثل ایلان ماسک، پاریس هیلتون (Tom Brady)، تام بردی (Tom Brady) هم قبلا از لیزر چشم در عکس‌های خود استفاده می‌کردند.

تحلیل‌گران معتقدند که سیاست‌های ضدکریپتویی جو بایدن به حدی زیاد بوده که استفاده از یک ماگ با طراحی خاص بعید است نشان دهنده تغییر موضع او باشد. اما باید این نکته را هم در نظر بگیریم که در بازی سیاست همه چیز ممکن است. حالا حداقل سه نفر از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده حامی و طرفدار بیت کوین هستند و این احتمال وجود دارد که تیم مشاوران بایدن به همین دلیل سعی کرده باشند رویکرد او را نسبت به ارزهای دیجیتال در تبلیغات و مناظرات پیش روی کمی دوستانه‌تر جلوه دهند. 

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
cointelegraph
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا