صرافی ها

صرافی BigONE؛ صرافی ای که به دنبال رفع انحصار اینترنت است

پلتفرم بیگ وان یک صرافی خرید و فروش رمزارز است که از اواخر سال ۲۰۱۷ فعالیت خود را آغاز کرد. این صرافی حالا با حجم معاملات روزانه ۱.۳ میلیارد دلار، یکی از برجسته‌ترین و بهترین صرافی‌های دنیا است. در صرافی بیگ وان ۱۰۱ ارز دیجیتال معامله می‌شود. این صرافی یکی بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانی ها محسوب می‌شود و  از ۱۵۵ بازار نیز پشتیبانی می‌کند. صرافی BigONE در سایت کوین مارکت کپ دارای امتیاز ۶.۱ است و جایگاه ۲۱ را در بین بهترین صرافی‌های دنیا دارد. این صرافی امنیت بالایی دارد و جزو راحت‌ترین و کاربردی‌ترین صرافی‌های حال حاضر به شمار می‌رود. در این پلتفرم طیف وسیعی از انواع رمز ارزهای محبوب مثل اتریوم، بیت کوین، ریپل و … معامله می‌شود و با وجود جفت‌های متنوع معاملاتی، کاربران می‌توانند سرمایه‌گذاری‌های مناسب و خوبی در آن انجام دهند.

نگاهی به تاریخچه صرافی BigONE 

صرافی BigONE یک پلتفرم معاملاتی رمز ارزهای مختلف است که توسط Li Xiaolai شروع به کار کرد. این پلتفرم از اواخر سال ۲۰۱۷ در لیست صرافی‌های ارز دیجیتالی قرار گرفت و تا پایان این سال برای جذب کاربران بیشتر، کارمزدی بابت انجام معاملات دریافت نکرد. این اتفاق باعث شد که این صرافی به رقیبی سرسخت برای صرافی Rabinhood که هیچ هزینه‌ای از کاربران دریافت نمی‌کند، تبدیل شود.

حالا حدود ۵ سال است که صرافی بیگ وان با امنیت بالا، راحتی در انجام عملیات و کارمزدهای مناسب جزو بهترین صرافی‌های دنیا است. این صرافی توسط کمپانی INBlockchain پشتیبانی می‌شود. این کمپانی علاوه بر این صرافی از پروژه‌هایی مثل EOS و Candy Box نیز پشتیبانی می‌کند.

Li Xiaolai در کنار Meltzer مدیریت صرافی بیگ وان را بر عهده دارند، این دو جزو مشاوران کمپانی INBlockchain نیز هستند. نام Li Xiaolai در لیست افراد ثروتمندی که جزو سرمایه‌گذاران بیت کوین هستند قرار دارد. با وجود پشتوانه مالی قوی مدیران بیگ وان، ویژگی‌های امنیتی این صرافی پیشرفت می‌کند و این صرافی جزو بهترین صرافی‌های دنیا به شمار می‌رود.

صرافی بیگ وان مانند  صرافی آپ بیت Upbit در سراسر جهان قابل استفاده است اما اغلب کاربران آن از کشورهای چین، هنگ کنگ، ژاپن و آمریکا هستند. این صرافی دارای یک توکن اختصاصی به نام BigONE نیز است. هم اکنون ۲۰۰ میلیون از این توکن در صرافی بیگ وان قابل معامله است و کاربران می‌توانند آن را خرید و فروش کنند. این صرافی در کشور کره و چین فعالیت می‌کند و تیم توسعه‌دهندگان آن از تمام نقاط دنیا هستند. بیگ وان در سنگاپور نیز به ثبت رسید.

صرافی BigONE چگونه کار می‌کند؟

صرافی بیگ وان امکان انجام معاملات مختلف را به راحتی و بدون هیچ مشکل امنیتی خاصی به کاربران می‌دهد. این پلتفرم به چهار زبان زنده دنیا یعنی انگلیسی، کره‌ای، ژاپنی و چینی فعالیت می‌کند و از ارزهای دیجیتالی مختلفی مثل Tether نیز پشتیبانی می‌کند.

پشتیبانی از رمز ارزهای مختلف در صرافی BigONE

یکی از دغدغه‌های مهم معامله‌گرها امنیت دارایی‌شان در بازار کریپتوکارنسی است. با انجام حملات سایبری مختلف به صرافی‌های رمز ارز، این دغدغه برای کاربران از قبل بیشتر هم می‌شود. صرافی بیگ وان با ارائه راهکارهای مختلف امنیتی به کاربران در حفظ امنیت‌شان کمک می‌کند و داده‌های آن‌ها را در مقابل حملات سایبری و هکرها حفظ می‌کند. از آن‌جا که در طول مراحل ثبت نام در این صرافی نیاز است تا کاربران اطلاعات دقیق‌شان را وارد و ثبت کنند، سطح امنیت آن‌ها بیشتر هم می‌شود.

نحوه استفاده از خدمات صرافی BigONE

در زیر نحوه استفاده از خدمات صرافی BigONE را ذکر می‌کنیم و توضیح می‌دهیم:

ثبت نام در صرافی BigONE

برای ثبت نام در صرافی BigONE به بخش ثبت نام بروید و یک ایمیل و رمز عبور در کادرهای مربوطه وارد نمایید. سپس وارد محیط کاربری این صرافی شوید و فرآیند احراز هویت در سایت را آغاز کنید. روند ثبت نام در این صرافی نیاز به توضیح خاصی ندارد و کاملا ساده است. البته بعد از ثبت نام، باید حتما فرآیند احراز هویت را پشت سر بگذارید و سپس منتظر بمانید که هویت‌تان از سمت صرافی تایید شود. در این مدت نباید به هیچ وجه پولی به صرافی واریز کنید یا معامله‌ای در آن انجام دهید.

ثبت نام در صرافی BigONE

صرافی بیگ وان گزینه‌ای عالی در میان سایر گزینه‌های صرافی خرید و فروش رمزارز است به شرط اینکه بتوانید به خوبی تحریم‌های آن را دور بزنید و در آن ثبت نام کنید. برای اینکه وارد این سایت شوید و مراحل ثبت نام را طی کنید، نیاز است که یک VPN آی پی ثایت خریداری کنید. این وی پی ان‌ها با تغییر ‌آی پی به کاربران ایرانی کمک می‌کنند تا در صرافی‌های خارجی ثبت نام کنند.

صرافی‌های مختلفی مثل صرافی BigONE کشور ایران و کاربران ایرانی را تحریم می‌کنند و آن‌ها اجازه فعالیت در این صرافی‌ها را ندارند. به منظور دور زدن این تحریم ها، باید حتما وی پی ان آی پی ثابت خریداری کنید و از آن برای ورود به سایت صرافی استفاده نمایید. VPN‌هایی که ویژگی کیل سوییچ دارند گزینه مناسب‌تری برای ورود به صرافی BigONE هستند، چرا که حتی اگر چند لحظه هم اینترنت‌تان قطع شود، آی پی شما فاش نمی‌شود و در این صورت صرافی به هیچ وجه متوجه آی پی اصلی‌تان نخواهد شد.

اگر فرآیند احراز هویت در صرافی را به اتمام نرسانید، امکان برداشت وجه از حساب‌تان را هم نخواهید داشت. همچنین اگر سیستم احراز هویت دو عاملی را فعال نکنید، امکان انجام سپرده‌گذاری در این صرافی را ندارید.

احراز هویت در صرافی BigONE

برای احراز هویت در صرافی BigONE طی مراحل زیر پیش بروید:

  1. ارسال تصاویر مدارک شناسایی
  2. ارسال عکس سلفی به همراه برگه‌ای که روی آن تاریخ و نام صرافی وجود دارد

واریز وجه در صرافی BigONE

برای انجام معاملات در صرافی بیگ وان نیاز به واریز وجه دارید. با واریز وجه حساب کاربری‌تان شارژ می‌شود و شما می‌توانید معاملات مختلفی در بازار کریپتوکارنسی انجام دهید. برای واریز وجه در حساب کاربری باید روی گزینه Deposit کلیک کنید و مراحل بعدی را طی کنید تا نهایتا واریز وجه انجام شود و بتوانید معمالات‌تان را انجام دهید. واریز وجه ممکن است کمی زمان‎بر باشد پس نباید انتظار داشت که دارایی‌ها فوراً به کیف پول بیگ وان منتقل شوند.

واریز وجه در صرافی BigONE با گزینه Deposit

مزایای صرافی BigONE

صرافی BigONE مزایای مختلفی دارد که کاربران را مجاب می‌کند معاملات‌شان را در آن انجام دهند. در زیر به ذکر این مزایا می‌پردازیم:

  • پشتیبانی از انواع ارزهای محبوب بازار کریپتوکارنسی
  •  پشتیبانی از انواع جفت ارزها از جمله ZEC ،ETH ،EOS ، BCH و USDT
  • سپرده‌گذاری‌هایی که توسط کاربران بیگ وان انجام می‌گیرد در ذخایر سرد قرار می‌گیرند و به واسطه صرافی BigONE استفاده نمی‌شوند
  • بابت واریز وجه در این سایت کمیسیونی دریافت نمی‌شود
  • پشتیبانی از انواع ابزارهای پیچیده برای انجام معاملات مختلف
  • ارائه API Mobile جهت افزایش امنیت کاربران
  •  پشتیبانی این صرافی در اغلب پیام‌رسان‌های پرکاربرد مثل تلگرام، Bee، فیس بوک، توییتر و … پاسخگوی کاربران هستند
  • دارای توکن اختصاصی به نام BIG
  • دارای محیط گفتگوی آنلاین برای تبادل اطلاعات بین کاربران
  • جا به جایی بدون دردسر بین قسمت‌های مختلف خرید و فروش صرافی
  • دارای تکنولوژی گرافیکی بسیار پیشرفته و ابزارهای معاملاتی قدرتمند نسبت به سایر صرافی‌ها

معایب صرافی BigONE

صرافی BigONE نقاط ضعفی نیز دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • در صورت عدم تکمیل فرآیند احراز هویت، امکان برداشت وجه وجود ندارد
  •  پشتیبانی ضعیف و با تاخیر صرافی بیگ وان باعث نارضایتی برخی از کاربران می‌شود
  •  کارمزد برداشت وجه در این صرافی نسبتا بالا است
  • در زمان شروع به کار صرافی، عملیات واریز وجه به درستی انجام نمی‌شد و امکان واریز وجه فقط برای کیف پول کوین‌های اصلی وجود داشت
  • خدمات واریز وجه در این صرافی فقط به وسیله ارز دیجیتال ارائه می‌شود
  • زمانبر بودن فرآیند احراز هویت
  • رابط کاربری سخت و پیچیده (این صرافی بیشتر برای معامله‌گرهای حرفه‌ای مناسب است)

امکانات صرافی BigONE

صرافی BigONE دارای امکانات مختلفی است. این صرافی برای کاربران موبایل اپلیکیشن و برنامه مخصوصی دارد که در سیستم عامل اندروید و IOS پشتیبانی می‌شود. همچنین سایت این صرافی طراحی منحصر به فرد و خاصی دارد و به همین دلیل از انواع زبان‌های زنده دنیا نیز پشتیبانی می‌کند. شما امکان درآمدزایی به غیر از معاملات ارزهای دیجیتال را هم از طریق این سایت دارید، برای این کار کافیست تا صرافی را به دوستان‌تان ارجاع دهید تا از این طریق کسب درآمد کنید.

صرافی بیگ وان و امکانات مختلف

این سایت قیمت لحظه‌ای انواع ارزهای دیجیتال را در اختیار می‌گذارد و با داشتن کیف پول شما را از اتصال کیف پول‌های مختلف به صرافی راحت می‌کند. این سایت ابزارهای مختلفی برای تحلیل قیمت و نمودارهای رمز ارزها در اختیارتان می‌گذارد تا از طریق آن‌ها معاملاتی موفق را تجربه کنید. از جمله امکانات دیگر‌ این صرافی می‌توان به پشتیبانی از سرویس معاملات آتی، پشتیبانی از مبادله نقطه‌ای و پشتیبانی از قراردادهای دائمی اشاره کرد. این صرافی همچنین دارای بازار OTC و مارجین تریدینگ است.

ویژگی‌های صرافی بیگ وان

در زیر به ذکر و توضیح برخی از ویژگی‌های این صرافی می‌پردازیم:

محدودیت‌های صرافی BigONE

همانطور که در بخش معایب گفتیم، امکان واریز وجه با پول‌های فیات به این صرافی وجود ندارد. شما تنها از طریق کریپتوکارنسی و ارز دیجیتال می‌توانید به این صرافی مبلغی را واریز کنید. از آن‌جا که نمی‌توان با حساب بانکی به این صرافی وجهی را واریز کرد، محبوبیت آن نسبت به سایر صرافی‌ها مثل صرافی کوین بیس کمتر می‌شود. همچنین بر خلاف بسیاری از صرافی‌ها مثلا صرافی باینس یا بیت مکس، صرافی BigONE فقط از معاملات اسپات پشتیبانی می‌کند.

کارمزد معاملات در صرافی BigONE

هر چند در صرافی BigONE هزینه‌ای بابت واریز وجه دریافت نمی‌شود اما چنانچه بخواهید وجهی را از این صرافی برداشت کنید، باید کارمزد زیادی بابت انجام این کار بپردازید. کارمزدی که بیگ وان بابت برداشت وجه از کاربران دریافت می‌کند، بین صرافی‌های موجود بیشتر است. کارمزدها نیز همچنین به نوع رمز ارز و روشی که برای پرداخت انتخاب می‌کنید بستگی دارند. کارمزد معاملات در این صرافی ثابت است و تغییر نمی‌کند.

کارمزد صفر واریز وجه در صرافی BigONE

امنیت صرافی BigONE

تیم توسعه‌دهندگان این صرافی ادعا می‌کنند که امنیت آن بسیار بالا است و امکان نفوذ هکرها به حساب کاربری افراد وجود ندارد. هیچ مدرکی بابت تصدیق این ادعا نیست اما از آن‌جا که برای امنیت دارایی کاربران در کیف پول‌های سرد و گرم اقدامات امنیتی مختلفی از سوی این صرافی ارائه می‌شود، می‌توان به امنیت آن اطمینان کرد.

تیم صرافی بیگ وان همچنین دلیل اصلی راه‌اندازی این صرافی را رفع مشکلات امنیتی در سایر صرافی‌های آنلاین ذکر می‌کنند. از آن‌جا که تا به امروز صرافی بیگ وان در معرض خطرات امنیتی قرار نداشت و همچنان امنیت آن باعث عدم نفوذ هکرها به حساب کاربری مردم می‌شود، می‌توان به ادعای تیم توسعه‌دهنده این صرافی اعتماد کرد.

نحوه خرید ارز دیجیتال از صرافی BigONE

در صرافی بیگ وان جفت ارزهای مختلفی مثل BTC ،ETH ،EOS ،QTUM ،USDT و BITCNY ارائه می‌شوند. این صرافی متناسب با Bitcoin-fork است و به همین دلیل کوین‌هایی که فورک می‌شوند، باید از فرآیند بررسی دقیق و ریزبینانه بیگ وان عبور کنند.

حمایت از پولکادات

صرافی بیگ وان یکی از پشتیبان‌های رمز ارز پولکادات است. پولکادات توانایی اینکه انحصار اینترنت را از بین ببرد، دارد. این رمز ارز با علامت اختصاری DOT، راهکارهایی اساسی و خوب برای حل مشکلات فعلی بلاکچین‌ها دارد.

ارائه خدمات دیفای

صرافی BigONE خدمات دیفای هم ارائه می‌دهد و به واسطه این خدمات می‌توانید توکن‌هایی که در این صرافی وجود دارند را بخرید و روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید. دیفای کارکردی مشابه به استیکینگ دارد.

صرافی BigONE راه حلی مناسب برای معاملات ایمن و مطمئن

صرافی BigONE گزینه‌ای بسیار مناسب برای انجام معاملات امن و مطمئن است. شما می‌توانید با خیال راحت رمزارزهای موجود در این صرافی را خرید و فروش کنید. این صرافی با امکانات و ویژگی‌های مختلفی که دارد، امکان معامله و خرید ارز دیجیتال مختلف را برایتان به وجود می‌آورد. شما به راحتی می‌توانید در این صرافی ثبت نام کنید و از مزایا و خدمات آن بهره‌مند شوید. این صرافی امکانات و ابزارهای مختلفی برای انجام معاملات حرفه‌ای و پیچیده در اختیارتان می‌گذارد و از آن‌جا که امنیت بالایی دارد، خطر دسترسی به دارایی‌هایتان توسط هکرها را به حداقل می‌رساند. بیگ وان با تمام مزایایی که دارد، کارمزد بیشتری بابت برداشت وجه از شما دریافت می‌کند، پس باید با احتیاط زیادی از خدمات برداشت وجه در این صرافی استفاده کنید.

سوالات متداول

صرافی BigONE چیست؟

صرافی BigONE امنیت بالایی داری و بستری مناسب برای انجام معاملات رمز ارزهای مختلف را در اختیار کاربران می‌گذارد.

خالق صرافی BigONE کیست؟

صرافی بیگ وان توسط Li Xiaolai راه اندازی شد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
cryptonewsz
در میان کلمه‌هایم روزگار می‌گذرانم. رسالتم این است تا با کلمه‌ها، به کسب‌و‌کارها کمک کنم فروش و آگاهی از برند خودشان را افزایش دهند. درباره موضوعات مختلف می‌نویسم تا به جهان‌های متفاوت هر کسب‌و‌کار با قلمم سرکشی کنم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا