اخبار بیت کوین

تحلیلگر مشهور: بیت کوین به زودی به ۳۰ هزار دلار می‌رسد

به عقیده این تحلیل‌‌گر، «شورت اسکوییز» خرس‌ها سبب خواهد شد تا بیت کوین در مدتی کوتاه به ۳۰ هزار دلار رسد

یک تحلیل‌گر مشهور فعال در شبکه‌های اجتماعی معتقد است که قیمت بیت کوین به سبب یک شورت اسکوییز گسترده به سطوحی از قیمت خواهد رسید که طی شش ماه گذشته بی‌سابقه بوده است.

به گزارش والکس و به نقل از Dailyhodl، این تحلیل‌گر که به نام مستعار Kaleo فعال است خطاب به بیش از نیم میلیون دنبال‌کننده توییتری خود این پیش‌بینی را ارائه کرد. این قیمت آخرین بار در ژوئن ۲۰۲۲ دیده شده است.

Kaleo گفت:

سطح ۳۰۰۰۰ دلار همچون یک آهنربا است.

پیش بینی قیمت بیت کوین
پیش بینی قیمت بیت کوین

در زمان نگارش این مطلب قیمت بیت کوین ۲۱۲۸۶ دلار است. این بدین معنی است که در صورت تحقق این پیش‌بینی، سرمایه‌گذاران می‌توانند شاهد افزایش ۴۰ درصدی ارزش سرمایه خود باشند.

اگرچه این استراتژیست بر آینده بیت کوین خوش‌بین است اما اعتقاد دارد که مسیر رسیدن به هدف ۳۰۰۰۰ دلاری پرپیچ و خم خواهد بود. او افزود:

پیش از رسیدن به هدف، انتظار دیدن یک کندل زیر ۲۰۰۰۰ دلار را دارم. کمی تصحیح سود و انباشت در تایم فریم بالا پیش از تحقق یک کندل رویایی ضروری است. این کندل رویایی به زودی سر و کله‌اش پیدا خواهد شد.

طبق تحلیل بیت کوین توسط Kaleo، افت قیمت تا زیر ۲۰۰۰۰ دلار، سبب ورود پوزیشن‌های شورت به بازار خواهد شد که آن را مهیای «شورت اسکوییز» می‌کند.

شورت اسکوییز زمانی رخ می‌دهد که سرمایه‌گذارانی که به امید کاهش ارزش یک دارایی آن را قرض گرفته‌اند، مجبور می‌شوند که به دلیل حرکت خلاف انتظار قیمت، آن را در قیمتی بالاتر بازخرید کنند که خود سبب افزایش مجدد قیمت خواهد شد.

نمونه‌ای از شورت اسکوییز در نمودار بیت کوین
نمونه‌ای از شورت اسکوییز در نمودار بیت کوین

او همچنین اعتقاد دارد که اصلاح قریب‌الوقوع قیمت بیت کوین در راه است؛ چرا که این ارز ۲۳ درصد رشد را تجربه کرده است. او در این خصوص گفت:

به زودی تله خرسی را شاهد خواهیم بود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴ / ۵. مجموع آرا: ۲

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Asadlotfi
Asadlotfi
1 سال قبل

لطفا تحلیل بیشتر بزارید

دکمه بازگشت به بالا