اخبار بیت کوین

آدام بک: قیمت بیت کوین می‌تواند تا ۹ سال آینده به ۱۰ میلیون دلار برسد

اگر پیش‌بینی آدام بک و هال فینی در خصوص قیمت بیت کوین محقق شود، ارزش بازار این ارز به ۲۰۰ تریلیون دلار خواهد رسید

آدام بک (Adam Back)، مدیرعامل شرکت «بلاک‌استریم» (Blockstream) معتقد است که با پیشرفت راهکارهای لایه ۲ بیت کوین و زیرساخت‌های والت‌ها، قیمت بیت کوین می‌تواند تا پایان ششمین هاوینگ خود در سال ۲۰۳۲، به ۱۰ میلیون دلار برسد.

به گزارش والکس و به نقل از Coin Telegraph، «بک» در رشته توییتی در ۱۲ فوریه، خطاب به بیش از نیم میلیون دنبال‌کننده‌اش از شرایط لازم برای تحقق پیش‌بینی قیمت ۱۰ میلیون دلاری هال فینی برای بیت کوین گفت.

بک اشاره کرد که قیمت بیت کوین از سال ۲۰۱۳ تا کنون به طور متوسط سالانه دو برابر شده است و توضیح داد که اگر این روند ادامه یابد، قیمت بیت کوین در حدود ۹ سال دیگر به ۱۰ میلیون دلار خواهد رسید.

بک افزود:

من فکر می‌کنم که اوضاع در طی دو هاوینگ بعدی بیت کوین هیجان‌انگیز خواهد شد و سریع. ما زمان زیادی برای توسعه فناوری نداریم. ما به جایی احتیاج خواهیم داشت تا بتواند پذیرای یک میلیارد کاربر بعدی باشد که می‌خواهند UTXO و کلیدهای خصوصی خود را داشته باشند و آن را به شکل سرد و مقاوم در برابر سانسور ذخیره نمایند. بی آن که در امنیت شبکه اصلی خللی وارد شود.

بک اعتقاد دارد که پذیرش بیت کوین هنوز به انتهای منحنی S نرسیده است چرا که هنوز تنها ۱ تا ۲ درصد جمعیت جهان از بیت کوین استفاده می‌کنند. او پیش‌بینی می‌کند که سرمایه‌گذاران بیشتری در آینده شروع به انباشت بیت کوین خواهند کرد:

با توجه به نوسانات، من فکر می‌کنم که بیت کوین می‌تواند رشدی انفجاری پیدا کند و به ارزش بازار ۱۰۰ تا ۳۰۰ تریلیون دلاری برسد، سپس قیمتش اصلاح شود و با گذشت زمان رشد و پذیرشی آرام‌تر و یکنواخت‌تر پیدا کند. من فکر می‌کنم که افرادی که نقطه ورود متوسطی (نسبت به قیمت فعلی) دارند، انگیزه چندانی برای فروش ندارند.

آدام بک همچنین تشریح کرد که بخشی از موج بعدی پذیرش بیت کوین ممکن است ناشی از روندی باشد که او «هایپر بیت کوینیزاسیون» می‌نامد؛ بدین معنی که ساکنان اقتصاد‌هایی که تورمی شدید را تجربه می‌کنند، به سوی بیت کوین روانه خواهند شد.

پیش‌بینی ۱۰ میلیون دلاری شدن بیت کوین توسط هال فینی، تنها یک هفته پس از آغاز به کار شبکه بیت کوین در ۳ ژانویه ۲۰۰۹ توسط او بیان شد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
Coin Telegraph
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا