اخبار بیت کوین

بیت‌ کوین دوباره شکست خورد، اما این حمایت می‌ تواند باعث افزایش قیمت شود

قیمت بیت‌ کوین برای عبور از مقاومت ۲۷،۵۰۰ دلاری تلاش می‌کند. اگر بیت‌ کوین بالای حمایت ۲۷ هزار دلاری وضعیت خود را تثبیت کند، ممکن است تلاش جدیدی برای رشد صورت گیرد.

قیمت بیت‌ کوین حمایت خود را دوباره تست می‌کند

به گزارش والکس و به نقل از newsbtc، قیمت بیت‌ کوین از ناحیه ۲۶،۵۵۰ دلاری رشد قابل قبولی را شروع کرد. تحلیل بیت‌ کوین نشان می‌دهد که این رمزارز توانست سطوح مقاومت ۲۶،۸۵۰ دلاری و ۲۷ هزار دلاری را از پیش رو بردارد. همچنین، این امر باعث رشد مثبتی در قیمت اتریوم شد.

در طی این رشد، خط روند نزولی بیت کوین با مقاومتی در نزدیکی ۲۷،۱۴۰ دلار در نمودار یک ساعته جفت ارز BTC/USD شکسته شد. قیمت این جفت ارز به بالای مقاومت ۲۷،۴۰۰ دلار هم رسید اما پس از آن هیچ رشد ملموسی به سمت اهداف بالاتر دیده نشد. سقفی در نزدیکی ۲۷،۵۱۱ دلار شکل گرفته و قیمت در حال حرکت به سمت پایین است.

حرکتی در زیر سطح اصلاح ۲۳/۶٪ فیبوناچی از سویینگ کف ۲۶،۵۳۶ دلار تا سویینگ سقف ۲۷،۵۱۱ دلار دیده شد. قیمت بیت‌ کوین در حال حاضر بالاتر از ۲۷ هزار دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد. همچنین، خط روند شکسته شده در سطح ۲۷،۱۵۰ دلار نیز دوباره تست می‌شود.

اولین مقاومت در حرکت صعودی در نزدیکی سطح ۲۷،۲۸۰ دلار قرار دارد. مقاومت کلیدی بعدی در نزدیکی سطح ۲۷،۴۰۰ دلار و مقاومت اصلی همچنان در نزدیکی سطح ۲۷،۵۰۰ تشکیل شده است. بسته شدن قیمت در بالای منطقه مقاومتی ۲۷،۵۰۰ دلار ممکن است باعث حرکت قیمت به سمت منطقه مقاومتی ۲۸،۲۰۰ دلار شود.

چارت بیت کوین

مقاومت کلیدی بعدی در نزدیکی سطح ۲۸،۵۰۰ دلار قرار دارد و در صورت تثبیت قیمت در بالای آن، ممکن است یک رشد پایدار به سمت مقاومت ۲۹،۲۰۰ دلار آغاز شود. هر گونه رشد بیشتر ممکن است قیمت را به سمت سطح ۳۰ هزار دلار هدایت کند.

ادامه کاهش قیمت بیت‌ کوین؟

اگر قیمت بیت‌ کوین نتواند از سد مقاومت ۲۷،۵۰۰ دلاری عبور کند، ممکن است یک روند نزولی جدید شروع شود. اولین حمایت در حرکت نزولی در نزدیکی سطح ۲۷ هزار دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد.

سطح اصلاح ۵۰٪ فیبوناچی از سویینگ کف ۲۶،۵۳۶ دلار تا سویینگ سقف ۲۷،۵۱۱ دلار و همچنین در نزدیکی مرز ۲۷ هزار دلاری قرار دارد. حمایت اصلی بعدی در نزدیکی منطقه ۲۶،۸۵۰ دلار شکل گرفته و در صورت تثبیت قیمت در زیر آن، ممکن است حمایت ۲۶،۵۵۰ دلاری نیز دوباره تست شود. هر گونه کاهش بیشتری ممکن است قیمت بیت‌ کوین را در کوتاه‌مدت به سمت سطح ۲۶ هزار دلاری هدایت کند.

اندیکاتورهای تکنیکال در زمان نگارش این خبر در وضعیت زیر قرار دارند:

  • MACD یک ساعته – MACD در حال حاضر در منطقه صعودی شتاب خود را از دست داده است.
  • شاخص قدرت نسبی (RSI) یک ساعته – RSI برای جفت ارز BTC/USD در حال حاضر در نزدیکی سطح ۵۰ قرار دارد.
  • سطوح حمایت اصلی – ۲۷ هزار دلار و سپس ۲۶،۵۵۰ دلار.
  • سطوح مقاومت اصلی – ۲۷،۲۸۰ دلار، ۲۷،۴۰۰ دلار و ۲۷،۵۰۰ دلار.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
newsbtc
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا