اخبار بیت کوین

قیمت بیت کوین با رشدی تصاعدی به ۱۹۰ هزار دلار خواهد رسید

یک تحلیل‌گر روندهای تاریخی پیشین را علت پیش‌بینی خود می‌داند

یک تحلیلگر ارز دیجیتال گفته، قیمت بیت کوین با رشدی تصاعدی به ۱۹۰ هزار دلار خواهد رسید. این تحلیل‌گر روندهای تاریخی پیشین را علت پیش‌بینی خود می‌داند

به گزارش والکس و به نقل از Cryptoglobe، پس از این که قیمت بیت کوین طی روزهای گذشته از مرز ۳۰ هزار دلار گذشت، برخی از تحلیل‌گران شروع به بیان پیش‌بینی‌های جاه‌طلبانه‌تری کردند. یک تحلیل‌گر با اشاره به الگوی تاریخی نمودار قیمت بیت کوین، اعتقاد دارد که قیمت این ارز در آینده نزدیک افزایشی انفجاری را تجربه خواهد کرد.

این تحلیل‌گر که با نام مستعار BitQuant فعالیت می‌کند اشاره کرد که بیت کوین پولبک نهایی خود را پیش از صعود به هدف ۱۹۰۰۰۰ دلاری صورت داده است. به زعم او قیمت کف جدید پیش از ثبت بیشینه قیمت تاریخی جدید، در حوالی ۲۹ تا ۳۰ هزار دلار است.

بیت‌کوانت افزود که قیمت بیت کوین (BTC) معمولا پس از شکست میانگین متحرک نمایی ۱۰ هفته‌ای خود،‌دو بار دیگر آن سطح را می‌آزماید. به گفته او، در این چرخه هنوز منتظر آزمون نهایی این سطح برای حرکت به سوی ۱۹۰ هزار دلار هستیم.

تحلیل بیت کوین توسط این تحلیل‌گر حاکی از آن است که مانعی بر سر راه این رمزارز برای رسیدن به ۱۹۰۰۰۰ دلار قرار ندارد. طبق پیش‌بینی وی، این هدف در سال ۲۰۲۴ محقق خواهد شد. بیت کوین در زمان نگارش این مقاله با افزایشی دو درصدی نسبت به روز گذشته با قیمت ۳۰۷۰۰ دلار معامله می‌شود.

برخی تحلیل‌گران حتی از بیت کوانت نیز خوش‌بین‌ترند. به عنوان مثال، لری لپارد (Larry Lepard)، یکی از شرکای شرکت سرمایه‌گذاری Equity Management Associates، معتقد است که دوره سلطه دلار به پایان خواهد رسید و این به معنی آغاز عصر طلایی بیت کوین خواهد بود.

پیش‌بینی او سقوط دلار آمریکا در دهه آینده است. لپارد اشاره کرد که با آگاهی بیشتر مردم از کاهش ارزش دلار، به سمت دارایی هایی مانند بیت کوین، طلا و دارایی سوق پیدا خواهند کرد. او به یک مزیت کلیدی بیت کوین نسبت به طلا اشاره کرد که عرضه آن محدود به ۲۱ میلیون کوین است.

به گفته لپارد، این کمبود در افزایش بلندمدت قیمت بیت کوین نقشی اساسی ایفا خواهد کرد. لپارد در توضیح این موضوع اظهار داشت: «اگر فردا بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار برسد، بیت کوین تازه‌ای ایجاد نخواهد شد.» از آن‌جایی که افراد بیشتری بیت کوین را به عنوان ابزار حفظ ارزش می‌پذیرند، لپارد اعتقاد دارد که قیمت ارز دیجیتال به صعود خود ادامه دهد و به طور بالقوه به نقاط عطف ۱۰۰۰۰۰ دلار و پس از آن یک میلیون دلار و در نهایت به ۱۰ میلیون دلار خواهد رسید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴ / ۵. مجموع آرا: ۲

منبع
Cryptoglobe
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا