اخبار بیت کوین

قیمت بیت کوین در نقطه کلیدی؛ چه عواملی باعث افزایش قیمت می‌شوند؟

قیمت بیت کوین به آرامی در بالای سطح ۲۷ هزار دلار حرکت می‌کند. اگر بیت کوین مقاومت ایجاد شده در منطقه ۲۷,۲۰۰ دلار را پشت سر بگذارد، ممکن است یک روند صعودی سنگین آغاز شود.

به گزارش والکس و به نقل از newsbtc، تقاضای خوبی برای بیت کوین در بالاتر از سطح ۲۶,۵۰۰ دلار وجود داشت. تحلیل بیت کوین نشان می‌دهد که این رمزارز کفی را شکل داده بود و موج احیای قیمت در بالاتر از منطقه مقاومتی ۲۶,۸۵۰ دلار آغاز شد.

قیمت بیت کوین برای افزایش احتمالی آماده می‌شود

حرکت نزولی بیت کوین در بالای سطح اصلاح ۵۰٪ فیبوناچی از سویینگ بالایی ۲۷,۲۶۹ دلار به سویینگ پایینی ۲۶,۵۳۶ دلار دیده شد. قیمت بیت کوین در حال حاضر بالاتر از ۲۷ هزار دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد. همچنین سیگنال‌های مثبتی در بالاتر از سطح ۲۷ هزار دلار دیده می‌شود.

اولین مقاومت در حرکت صعودی در نزدیکی سطح ۲۷,۱۰۰ دلار واقع شده است. این سطح نزدیک به مرز اصلاح ۷۶/۴٪ فیبوناچی از سویینگ بالایی ۲۷,۲۶۹ دلار به سویینگ پایینی ۲۶,۵۳۶ دلار قرار دارد.

مقاومت اصلی بعدی نزدیک سطح ۲۷,۱۵۰ دلار واقع شده است. همچنین در نمودار یک ساعته جفت ارز BTC/USD یک خط روند نزولی بحرانی با مقاومتی نزدیک به ۲۷,۱۵۰ دلار شکل گرفته است. بسته شدن قیمت در بالای این خط روند می‌تواند بیت کوین را به سمت منطقه مقاومتی ۲۷,۴۰۰ دلار هدایت کند.

چارت بیت کوین

سطح مقاومت کلیدی بعدی نزدیک سطح ۲۷,۵۵۰ دلار قرار دارد. تثبیت قیمت در بالاتر از این سطح ممکن است یک رشد خوب را برای بیت کوین به سمت منطقه مقاومتی ۲۸ هزار دلار آغاز کند. رشد بیشتر ممکن است قیمت را به سمت سطح ۲۸,۵۰۰ دلار سوق دهد.

کاهش بیشتر قیمت بیت کوین؟

اگر قیمت بیت کوین نتواند مقاومت ۲۷,۱۵۰ دلار را پشت سر بگذارد، ممکن است یک روند نزولی جدید آغاز شود. اولین حمایت در روند نزولی نزدیک سطح ۲۶,۹۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد.

حمایت کلیدی بعدی نزدیک منطقه ۲۶,۵۵۰ دلار واقع شده است، در صورتی که قیمت زیر آن تثبیت شود، ممکن است دوباره به سطح حمایت ۲۶,۳۵۰ دلار برسد. در این حالت، خطر حرکت به سمت سطح ۲۵,۸۰۰ دلار نیز وجود دارد. کاهش بیشتر ممکن است بیت کوین را در کوتاه‌مدت به سمت سطح ۲۵,۵۰۰ دلار ببرد.

اندیکاتورهای تکنیکال در زمان نگارش این خبر در وضعیت زیر قرار دارند:

  • MACD یک ساعته – MACD در حال حاضر در منطقه صعودی شتاب می‌گیرد.
  • RSI یک ساعته (شاخص قدرت نسبی) – RSI برای جفت ارز BTC/USD در حال حاضر بالای سطح ۵۰ قرار دارد.
  • سطوح حمایت اصلی – ۲۶,۹۰۰ دلار و سپس ۲۶,۵۵۰ دلار.
  • سطوح مقاومت اصلی – ۲۷,۱۵۰ دلار، ۲۷,۴۰۰ دلار و ۲۷,۵۵۰ دلار.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
newsbtc
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا