اخبار بیت کوین

تثبیت قیمت بیت کوین پس از افت؛ منتظر نوسانات شدید قیمت باشیم؟

قیمت بیت کوین پس از افت، در حال تثبیت وضعیت خود در زیر سطح ۲۸،۲۰۰ دلاری است. اگر قیمت حرکت آشکاری در بالای مقاومت ۲۸،۵۰۰ دلاری از خود نشان ندهد، ممکن است شاهد یک ریزش دیگر باشیم.

به گزارش والکس و به نقل از newsbtc، تحلیل بیت کوین نشان می‌دهد که قیمت در زیر ناحیه حمایتی ۲۸،۲۰۰ دلار و در یک منطقه‌ نزولی قرار گرفته است. بیت کوین در نزدیکی ناحیه حمایتی ۲۷،۲۰۰ دلار قرار دارد و به نظر می‌رسد در حال تثبیت در بالای سطح ۲۷،۴۰۰ دلار است.

قیمت بیت کوین در بالای سطح ۲۷ هزار دلار تثبیت می‌شود

یک کف در نزدیکی سطح ۲۷،۲۸۲ دلار شکل گرفته و قیمت در حال حاضر به آرامی به سمت بالا حرکت می‌کند. فعلاً در نزدیکی سطح اصلاح ۲۳/۶٪ فیبوناچی در حال نوسان هستیم اما تشکیل یک سویینگ از بالای ۲۹،۱۲۹ دلار تا کف ۲۷،۲۸۲ محتمل است. با این حال، قیمت هنوز هم در زیر سطح ۲۸،۲۰۰ دلار و میانگین متحرک سادههه ۱۰۰ ساعته قرار دارد.

قیمت بیت کوین در حال حاضر با مقاومتی در نزدیکی ناحیه ۲۸ هزار دلار روبرو است. علاوه بر این، در نمودار یک ساعته جفت ارز BTC/USD، یک خط روند نزولی مهم با مقاومتی در حوالی ۲۸،۰۴۰ دلار در حال شکل‌گیری است.

مقاومت بزرگ بعدی در نزدیکی سطح ۲۸،۲۰۰ دلار یا سطح بازگشت ۵۰٪ فیبوناچی با یک سویینگ از بالای ۲۹،۱۲۹ دلار تا کف ۲۷،۲۸۲ دلار قرار دارد. مقاومت اصلی در حال حاضر در نزدیکی سطح ۲۸،۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته شکل گرفته است.

چارت بیت کوین

اگر قیمت بالای مقاومت ۲۸،۵۰۰ دلار کلوز داشته باشد، ممکن شاهد یک رشد خوب باشیم. سطح مقاومت کلیدی بعدی در نزدیکی سطح ۲۹،۱۲۵ دلار است و در صورت عبور از آن، قیمت ممکن است به سمت مقاومت ۲۹،۵۰۰ دلار حرکت کند. هر گونه رشد بیشتری ممکن است مسیر را برای حرکت به سمت مقاومت ۳۰ هزار دلاری هموار کند.

آیا افت بیشتری برای بیت کوین رخ می‌دهد؟

اگر قیمت بیت کوین نتواند از سد مقاومت ۲۸،۲۰۰ دلار عبور کند، ممکن است حرکت نزولی ادامه‌دار باشد. نزدیک‌ترین حمایت در روند نزولی در نزدیکی سطح ۲۷،۲۵۰ دلار قرار دارد.

حمایت کلیدی بعدی در نزدیکی ناحیه ۲۷ هزار دلاری است و در صورت شکست آن، قیمت ممکن است سرعت ریزش خود را افزایش داده و به ناحیه حمایتی ۲۶ هزار دلاری برسد. هر گونه افت دیگری در کوتاه‌مدت ممکن است قیمت بیت کوین را به سمت سطح ۲۵،۵۰۰ دلار ببرد.

اندیکاتورهای تکنیکال بیت کوین در زمان نگارش این خبر، در وضعیت زیر قرار دارند:

  • MACD یک ساعته – MACD در حال حاضر در منطقه نزولی سرعت خود را کاهش داده است.
  • RSI یک ساعته (شاخص قدرت نسبی) – RSI برای جفت ارز BTC/USD در حال حاضر بالای سطح ۵۰ قرار دارد.
  • سطوح حمایتی اصلی – ۲۷،۲۵۰ دلار و سپس ۲۷ هزار دلار.
  • سطوح مقاومتی اصلی – ۲۸،۰۵۰ دلار، ۲۸،۲۰۰ دلار و ۲۸،۵۰۰ دلار.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
newsbtc
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا