اخبار بیت کوین

قیمت بیت کوین کاهش یافت؛ BTC حمایت خود را حفظ می‌کند؟

قیمت بیت کوین در ناحیه حمایت کلیدی ۲۶،۵۵۰ دلار قرار دارد. اگر قیمت زیر ۲۶،۵۵۰ و ۲۶،۴۰۰ دلار بسته شود، ممکن است شاهد یک ریزش سنگین باشیم.

به گزارش والکس و به نقل از newsbtc، قیمت بیت کوین به زیر سطح ۲۷ هزار دلار کاهش پیدا کرده است. تحلیل بیت کوین نشان می‌دهد که این رمزارز در زیر ناحیه حمایتی ۲۶,۸۰۰ دلار معامله می‌شد و بیشتر سودهای خود را از بین برده است. با این حال، خرس‌ها در نزدیکی ناحیه حمایتی ۲۶،۵۵۰ دلار فعال بودند.

قیمت بیت کوین همچنان در یک محدوده خاص قرار دارد

در حال حاضر یک کف در نزدیکی ۲۶،۵۳۶ دلار شکل گرفته و قیمت در حال حاضر ضرر‌های خود را تثبیت می‌کند. نشانه‌های نزولی در زیر سطح ۲۷ هزار دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته به وضوح قابل تشخیص هستند. همچنین در نمودار یک ساعته جفت ارز BTC/USD، یک خط روند نزولی مهم با مقاومتی در نزدیکی ۲۷,۱۲۰ دلار در حال شکل‌گیری است.

قیمت بیت کوین در حال حاضر در نزدیکی سطح ۲۶,۷۲۰ دلار با مقاومت خرس‌ها روبروست. این سطح به اصلاح ۲۳/۶٪ فیبوناچی از سویینگ بالایی ۲۷,۲۶۸ دلار تا کف ۲۶,۵۳۶ دلار نزدیک است.

مقاومت مهم بعدی نزدیک به سطح ۲۷ هزار دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد. این سطح به اصلاح ۶۱/۸٪ فیبوناچی از سویینگ بالایی ۲۷,۲۶۸ دلار تا کف ۲۶,۵۳۶ دلار نزدیک است. اولین سطح مقاومت مهم با فاصله کمی نسبت به خط روند تشکیل شده است.

چارت بیت کوین

بسته شدن قیمت در بالاتر از مقاومت ۲۷,۱۲۰ دلاری ممکن است فشار فروش را کاهش دهد. مقاومت کلیدی بعدی نزدیک به ۲۷,۵۵۰ دلار است و قیمت با عبور از آن می‌تواند با افزایش قابل توجهی روبرو شود و به سمت مقاومت ۲۸ هزار دلاری حرکت کند. هر گونه رشد بیشتر می‌تواند قیمت را به سمت سطح ۲۸,۵۰۰ دلار سوق دهد.

ادامه کاهش قیمت بیت کوین؟

اگر قیمت بیت کوین نتواند مقاومت ۲۷,۱۲۰ دلار را بشکند، ممکن است شاهد ریزش بیشتری باشیم. اولین حمایت در روند نزولی در نزدیکی سطح ۲۶,۵۵۰ دلار قرار دارد.

حمایت مهم بعدی نزدیک به ناحیه ۲۶,۳۵۰ دلار است و در زیر آن قیمت ممکن است مومتوم نزولی بیشتری بدست آورد. در صورتی که این اتفاق رخ دهد، قیمت ممکن است سطح ۲۵,۸۰۰ دلار را تست کند. هر گونه کاهش قیمت بیشتر می‌تواند بیت کوین را به سمت سطح ۲۵,۵۰۰ دلار در کوتاه مدت هدایت کند.

اندیکاتورهای تکنیکال در زمان نگارش این خبر در وضعیت زیر قرار دارند:

  • MACD یک ساعته – MACD در حال حاضر در منطقه نزولی شتاب گرفته است.
  • RSI یک ساعته (شاخص قدرت نسبی) – RSI برای جفت ارز BTC/USD زیر سطح ۵۰ قرار دارد.
  • سطوح حمایت اصلی – ۲۶,۵۵۰ دلار و سپس ۲۶,۳۵۰ دلار.
  • سطوح مقاومت اصلی – ۲۷,۰۰۰ دلار، ۲۷,۱۲۰ دلار و ۲۷,۵۰۰ دلار.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
newsbtc
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا