اخبار بیت کوین

قیمت بیت‌ کوین مقاومت را نشکست؛ ریسک افزایش مجدد نوسانات

قیمت بیت‌ کوین نتوانست از سد مقاومت ۳۰ هزار دلاری عبور کند. قیمت بیت‌ کوین در حال کاهش است و در معرض خطر حرکت به سمت حمایت ۲۷ هزار دلاری قرار دارد.

به گزارش والکس و به نقل از newsbtc، قیمت بیت‌ کوین برای عبور از مقاومت ۳۰ هزار دلاری به مشکل خورده است. بیت‌ کوین با ریجکت شدید از ناحیه ۲۹،۷۵۰ یک روند نزولی جدید را آغاز کرده است. در نتیجه، یک حرکت آشکار در زیر سطح ۲۹٬۲۰۰ دلار و ۲۹ هزار دلار رخ داده است. بیت‌ کوین در نزدیکی سطح ۲۸ هزار دلار معامله شد. در حال حاضر، بیت‌ کوین در حال حاضر یک کف پایین در نزدیکی سطح ۲۸،۸۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته تشکیل شده و بیت کوین در حال تثبیت قیمت خود در این ناحیه است. همچنین، در نمودار ساعتی جفت ارز BTC/USD، یک خط روند کاهشی با مقاومتی در نزدیکی ۲۸،۶۵۰ دلار شکل گرفته است.

بیت‌ کوین در نزدیکی سطح ۲۸،۶۰۰ دلار با مقاومت مواجه شده است. قیمت فعلی نزدیک به اصلاح ۵۰ درصدی فیبوناچی قرار دارد که از سویینگ بالایی ۲۹،۱۲۸ دلار شروع شده و به ۲۸،۱۰۰ دلار ختم می‌شود. مقاومت بعدی در نزدیکی خط روند یا سطح اصلاح ۶۱/۸ درصدی فیبوناچی از سویینگ بالایی ۲۹،۱۲۸ دلار تا سویینگ پایینی ۲۸،۱۰۰ دلار قرار دارد. در صورت شکست این سطح، قیمت ممکن است به سمت ناحیه مقاومتی ۲۹ هزار دلاری یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته حرکت کند.

چارت بیت کوین

هر گونه افزایش قیمت می‌تواند منجر به رالی قابل توجهی به سمت سطح مقاومت ۲۹،۷۵۰ دلاری شود. در این صورت، قیمت احتمالا به سمت سطح ۳۰ هزار دلار حرکت خواهد کرد.

آیا قیمت بیت‌ کوین قرار است همچنان کاهش داشته باشد؟

در صورتی که قیمت بیت‌ کوین نتواند مقاومت ۲۸،۶۵۰ دلار را شکست دهد، ممکن است به سمت اهداف پایین‌تر حرکت کند. حمایت بعدی در نزدیکی سطح ۲۸ هزار دلاری و کف قیمت اخیر قرار دارد.

حمایت مهم بعدی در نزدیکی منطقه ۲۷،۶۵۰ دلار قرار دارد که در صورت شکست آن، قیمت می‌تواند به سمت حمایت ۲۷،۲۰۰ دلار حرکت کند. در صورت ادامه کاهش قیمت، ممکن است بیت‌ کوین به سمت سطح ۲۶،۵۰۰ دلار حرکت کند.

اندیکاتورهای تکنیکال:

  • MACD ساعتی – در حال حاضر در منطقه نزولی به سمت پایین حرکت می‌کند.
  • RSI ساعتی – در حال حاضر زیر سطح ۵۰ قرار دارد.
  • سطوح حمایتی مهم – ۲۸ هزار دلار و سپس ۲۷،۶۵۰ دلار.
  • سطوح مقاومتی مهم – ۲۸،۶۵۰ دلار، ۲۹ هزار دلار و ۲۹،۷۵۰ دلار.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
newsbtc
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا