اخبار بیت کوین

شروع دوباره رشد قیمت بیت‌ کوین؛ BTC از مقاومت ۲۷٬۸۰۰ دلاری عبور می‌کند؟

قیمت بیت‌ کوین در بالاتر از مقاومت ۲۷ هزار دلاری در حال بهبود است. بیت ‌کوین باید مقاومت ۲۷٬۸۰۰ دلاری را از پیش رو بردارد تا رشد مناسبی را در کوتاه‌مدت شروع کند.

به گزارش والکس و به نقل از newsbtc، بیت‌ کوین سطح حمایت ۲۶ هزار دلاری را تست کرده و در حال حاضر رو به بهبود است. قیمت در حال حاضر بالاتر از ۲۶٬۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد. در نمودار یک ساعته جفت ارز BTC/USD در صرافی Kraken، خط روند نزولی اصلی و مقاومتی در نزدیکی سطح ۲۷ هزار دلار شکسته شده است. اگر این جفت ارز موفق به عبور از سطوح مقاومت ۲۷٬۵۰۰ و ۲۷٬۸۰۰ دلاری شود، ممکن است حرکت خود را ادامه دهد و به هدف‌های بالاتر برسد.

بهبود قیمت بیت کوین آغاز می‌شود؟

تحلیل بیت کوین نشان می‌دهد که بهبود قیمت آغاز شده است. کاهش قیمت بیت‌ کوین به زیر منطقه حمایت ۲۷ دلاری هم رسید. حتی پیش از ورود گاوها، قیمت بیت‌ کوین به زیر سطح ۲۶٬۲۰۰ دلاری هم رسید.

یک کف در نزدیکی ۲۵٬۸۵۱ دلار شکل گرفته و قیمت در حال جبران ضررهای خود است. در نمودار یک ساعته جفت ارز  BTC/USD، رشد خوبی در سطح مقاومت ۲۶٬۵۰۰ دلاری ایجاد، و در ضمن، یک خط روند نزولی اصلی با مقاومتی در نزدیکی ۲۷ هزار دلار نیز در نمودار یک ساعته شکسته شد.

قیمت بیت‌کوین در حال حاضر در بالای سطح اصلاح ۵۰ درصدی فیبوناچی از سویینگ نزولی در بالای ۲۸٬۳۳۴ دلار به کف ۲۵٬۸۵۱ دلار قرار دارد. همچنین قیمت بیت کوین در بالاتر از ۲۶٬۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد.

اولین حمایت در نزدیکی سطح ۲۷٬۴۰۰ دلار شکل گرفته است. این حمایت نزدیک به سطح اصلاح ۶۱/۸ درصدی از سویینگ نزولی در بالای ۲۸٬۳۳۴ دلار به کف ۲۵٬۸۵۱ دلار تشکیل شده است. حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۲۷٬۸۰۰ دلاری قرار دارد.

چارت بیت کوین

کلوز قیمت بیت‌ کوین بالای سطح مقاومت ۲۷٬۸۰۰ دلاری ممکن است باعث شروع رشد خوبی شود. مقاومت کلیدی بعدی نزدیک به ۲۸ هزار دلار است و در صورت شکست آن، قیمت ممکن است به سمت مقاومت ۲۸٬۵۰۰ دلاری حرکت کند.

آیا ریزش بیشتری در انتظار بیت‌ کوین است؟

اگر قیمت بیت‌ کوین نتواند از سد مقاومت ۲۷٬۴۰۰ دلاری عبور کند، ممکن است یک روند نزولی دیگر شروع شود. اولین حمایت در روند نزولی در نزدیکی سطح ۲۷ هزار دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد.

حمایت بعدی نزدیک به منطقه ۲۶٬۵۰۰ دلار قرار دارد و در صورتی که قیمت به زیر این سطح ریزش کند، ممکن است یک روند نزولی جدید شروع شود. در این حالت، قیمت ممکن است به سطح ۲۶ هزار دلاری بازگردد. در صورت بیشتر شدن ضرر‌ها، بیت‌ کوین ممکن است در کوتاه‌مدت به سمت سطح ۲۵٬۵۰۰ دلاری حرکت کند. حمایت اصلی بعدی ممکن است در حدود ۲۵ هزار دلار قرار داشته باشد.

اندیکاتورهای تکنیکال بیت کوین در زمان نگارش این خبر در وضعیت زیر قرار دارند:

  • MACD یک ساعته – MACD در حال حاضر در ناحیه صعودی قرار دارد.
  • RSI یک ساعته (شاخص قدرت نسبی) – RSI برای BTC/USD در حال حاضر بالاتر از سطح ۵۰ قرار دارد.
  • حمایت‌های اصلی – ۲۷ هزار دلار، و به دنبال آن ۲۶٬۵۰۰ دلار.
  • مقاومت‌های اصلی – ۲۷٬۴۰۰ دلار، ۲۷٬۸۰۰ دلار و ۲۸ هزار دلار.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
newsbtc
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا