اخبار بیت کوین

رکوردشکنی بیت کوین در ۳ کشور؛ قیمت BTC به ۳۱ هزار دلار رسید

قدرت‌نمایی بیت کوین در هفته‌ای که به پایان رسید ادامه داشت و تحلیل‌ها نشان می‌دهند که قیمت باید بالای ۳۰ هزار دلار باقی بماند.

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، بیت کوین در تاریخ ۲۵ ژوئن برای سومین بار در سال جاری به هدف ۳۱ هزار دلار دست یافت، زیرا قیمت بسته شدن هفتگی قیمت نیز نوید این نوسانات را می‌داد.

چارت یک ساعته بیت کوین

قیمت بیت کوین به ۳۱ هزار دلار رسید

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView خیز بیت کوین به سمت سقف‌های سالانه را نشان داده‌اند.

تحلیل بیت کوین نشان می‌دهد که قیمت در طی آخر هفته به قدرت‌نمایی خود ادامه داده و از سوی دیگر همه توجه‌ها به رویدادهای سیاسی در روسیه و کشورهای همجوار آن متمرکز شده بود.

با کاهش تنش‌ها در روز گذشته، نگاه معامله‌گران به واکنش بازار در اولین معاملات روز ۲۶ ژوئن معطوف شد و نخستین موردی که باید مورد توجه قرار گیرد، کلوز کندل هفتگی است که همیشه یک منبع کلاسیک برای نوسانات محسوب می‌شود.

Rekt Capital، تریدر معروف، در تحلیل اخیر خود صعودی‌ترین سناریوی ممکن را برای کلوز هفتگی قیمت در بالاتر از مرز ۳۰ هزار دلاری در نظر گرفته است.

توییت رکت

او در پست بعدی خود در طول آخر هفته افزود:

بیت کوین در اواسط ماه آوریل توسط مقاومت ۳۰ هزار دلاری ریجکت شد. حال باید ببینیم که آیا قیمت می‌تواند ۳۰ هزار دلار را به یک حمایت تبدیل کند.

Crypto Tony نیز گفته در صورتی که قیمت بیت کوین با موفقیت در نزدیکی ۳۱ هزار دلار تثبیت شود، همچنان به هدف بعدی یعنی ۳۲ هزار دلار امیدوار خواهد بود.

توییت تونی

مایکل ون دی پوپ (Michaël van de Poppe)، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت معاملاتی Eight، با اطمینان کمتری توانایی گاوها را برای حفظ حرکت صعودی زیر سوال برد.

وی به دنبال‌کنندگان خود در توییتر گفت:

بیت‌کوین به اوج خوبی دست یافت و از این طریق به بالاترین سطح سالانه رسید.

من مطمئن نیستم که آیا حرکت فعلی از اینجا به بعد ادامه می‌یابد یا خیر. اما در طول روندهای صعودی به احتمال زیاد شاهد ادامه روند قیمتی به جای اصلاحات عمیق خواهید بود. اگر اصلاحی داشته باشیم، در ۲۸،۵۰۰ دلار خرید می‌کنم.

بسیاری از مردم می‌خواهند بیت‌ کوین را زمانی که قیمت آن به زیر ۳۰ هزار دلار می‌رسد، بخرند، و ون دی پوپ نیز گفته که این قیمت در روند نزولی در بین معامله‌گران محبوب بوده است.

تحلیل ون دی پوپ

شکست رکوردهای قیمت بیت کوین

بیت کوین علیرغم کاهش نوسانات در برابر دلار آمریکا، توانسته این هفته رکوردهای جدیدی را در سه کشور ثبت کند.

بیت کوین در آرژانتین، ونزوئلا و لبنان به بالاترین سطح قیمتی خود در مقابل ارز محلی این کشورها دست یافت.

این روند برای این کشورها در طول سال ۲۰۲۳ ادامه داشته، زیرا تورم و تصمیم‌گیری درباره سیاست‌های اقتصادی کلان به سرعت قدرت خرید را از بین می‌برند.

در ترکیه، جایی که لیر در برابر دلار آمریکا به پایین‌ترین حد خود سقوط کرده، جفت ارز BTC/TRY از دسامبر ۲۰۲۱ به سقف‌های جدیدی نزدیک شده است.

بیت کوین به لیر

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
cointelegraph
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا