اخبار ارزهای دیجیتال

کوین شیرز سرویسی آزمایشی برای تعیین بهای منصفانه توکن های NFT راه‌اندازی کرد

این سرویس از هوش مصنوعی برای تعیین قیمت توکن های غیرمثلی استفاده می‌کند.

شرکت کوین شیرز (CoinShares) که در زمینه مدیریت دارایی‌های دیجیتال فعال است، راهکاری برای تعیین قیمت منصفانه توکن NFT ارائه کرده است.

به گزارش والکس و به نقل از دیلی هودل، کوین شیرز خبر راه‌اندازی رسمی سرویس آزمایشی تعیین بهای منصفانه توکن NFT را اعلام کرد. این سرویس از هوش مصنوعی برای تعیین قیمت منطقی استفاده می‌کند.

کوین شیرز در بیانیه راه‌اندازی این محصول افزود: بسیار هیجان‌زده و مفتخریم تا راه‌اندازی رسمی سرویس CoinSharesNFTAI را اعلام نماییم. به کمک یک توییت ساده می‌توانید از ارزش یک NFT مطلع شوید. با بهره‌گیری از تخصص خود در زمینه کریپتو و اقتصاد کمی، این سرویس آزمایشی را برای قیمت‌گذاری NFTها ساختیم؛ مهم نیست که شما مالک آن توکن باشید یا نه.

کاربران می‌توانند لینک توکن NFT موردنظر خود در پلتفرم Opensea را برای این بات بفرستند تا از ارزش آن مطابق با الگوریتم این سرویس مطلع شوند.

برای تعامل با بات کافی است که در توییتی خطاب به او، لینک اپن سی (OpenSea) توکن غیرمثلی مورد نظر خود را بنویسید.

این بات از مفاهیم پیچیده و امتحان پس داده ریاضی برای تعیین قیمت استفاده می‌کند. یانیس بکتویی (Yanis Bakhtaoui) و هوگو اشنورینگ (Hugo Schnoering)، محققین کوین شیرز، متدولوژی به کار رفته در این بات را در مقاله‌ای علمی منتشر کرده‌اند.

بنا بر نظر محققان، قیمت کلکسیون‌های دیجیتال وابسته به چهار عامل کلیدی است که عبارتند از سر و صدای پیرامون آن مجموعه، خصوصیات آن توکن خاص در قیاس با دیگر اعضای مجموعه، شرایط کلی بازار NFT و اعمال معامله‌گران حرفه‌ای توکن‌های NFT.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا