اخبار دوج کوین

شرکت توییتر دیگر وجود ندارد!

مدارک تازه افشا شده دادگاه نشان می‌دهد که پلتفرم توییتر دیگر متعلق به شرکتی به این نام نیست و در شرکت دیگر ایلان ماسک - X Corp - ادغام شده است

مدارک تازه‌ای از دادگاه منتشر شده است که شنان می‌دهد که شرکت توییتر (Twitter Inc.) از تاریخ ۴ آوریل دیگر وجود خارجی ندارد و پلتفرم توییتر هم‌اکنون متعلق به شرکت X Corp است.

به گزارش والکس و به نقل از Bitcoinist، طبق اسناد منتشر شده از شکایت لورا لومر (Laura Loomer) علیه توییتر به دلیل نقض قوانین فدرال در جریان بستن حساب کاربری ایشان در سال ۲۰۱۹، به نظر می‌رسد که شرکت توییتر ادغام شده است و دیگر وجود مستقل ندارد.

در تاریخ ۴ آوریل، توییتر به طور کامل توسط شرکت متعلق به ایلان ماسک، X Corp خریداری شد. X Corp. یک شرکت خصوصی است و شرکت مادر آن X Holdings Corp نام دارد. هیچ شرکت سهامی عام مالک ۱۰٪ یا بیشتر از سهام X Corp. یا X Holdings Corp نیست.

شرکت X Holding Corp شرکت مادر X Corp است. ایلان ماسک در جریان تلاش برای خرید توییتر در آوریل ۲۰۲۲، سه شرکت هلدینگ به نام X Holdings I، II و III را به ثبت رساند. پس از این ماجرا، گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه ماسک به دنبال ایجاد یک ابرشرکت جدید است که دیگر شرکت‌های او همچون تسلا، اسپیس ایکس، نورالینک، شرکت بورینگ و توییتر را زیر یک لوا قرار می‌دهد.

اسناد عمومی نشان می‌دهد که ماسک این شرکت را در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۲۳ در نوادا به ثبت رسانیده است. دفتر مرکزی توییتر طبق سند جدید هم‌اکنون به جای ایالات دلاور،‌ در ایالت نوادا واقع است.

شایان ذکر است که X.com نام یک بانک آنلاین بود که در سال ۱۹۹۹ توسط ایلان ماسک، هریس فریکر، کریستوف پین و اد هو تاسیس شد. در سال ۲۰۰۰، این استارتاپ با شرکت Confinity ادغام شد و نام خود را به PayPal تغییر داد.

حال این تغییر نام و مالکیت اسمی برای دوج کوین چه معنایی خواهد داشت؟

از آنجایی که این ادغام به طور رسمی اعلام نشده است، بعید است در کوتاه مدت تاثیری شگرف بر برنامه توییتر داشته باشد. با این حال، تجدید ساختار شرکت می تواند اولین گام ایلان ماسک برای تبدیل توییتر به «برنامه‌ای برای همه چیز» به نام X باشد. ایلان ماسک پیشتر از ایده تبدیل توییتر به اپلیکیشنی همه‌کاره با الهام از WeChat پرده برداشته بود.

یکی از ستون‌های اصلی چنین برنامه‌ای، بحث پرداخت خواهد بود. در گذشته شایعات متعددی در مورد احتمال ایجاد کوین توییتر و ادغام رمزارزهایی همچون دوج به عنوان وسیله پرداخت به میان آمده بود.

با این وجود آخرین گزارش‌ها حاکی بر آن است که در حال حاضر تمرکز توییتر بر روی پرداخت‌های فیات و سیستم پاداش درون‌برنامه‌ای مشابه پلتفرم ردیت (Reddit) به وسیله کوین خود است.

برای جامعه کاربران دوج کوین، ادغام توییتر با شرکت X، می‌تواند نشان از برداشتن گامی دیگر به زمان افزوده شدن Doge به ابزاری برای پرداخت در این پلتفرم باشد.

قیمت DOGE طی روز گذشته ۱.۷ درصد افزایش یافت و به ۰.۰۸۵ دلار رسید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
Bitcoinist
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا