اخبار دوج کوین

افشای برنامه ایلان ماسک قیمت دوج را دوباره افزایش داد

دارندگان دوج کوین امیدوارند که این ارز در آینده توییتر نقش ایفا کند

ایلان ماسک (Elon Musk)، کارآفرین و میلیاردر مشهور، تایید کرد که قصد دارد امکان پرداخت را در آن چه به عنوان توییتر ۲.۰ توصیف می‌کند، بگنجاند. این خبر سبب رشد قیمت موقت ۱۹.۴ درصدی ارز دیجیتال دوج کوین (DOGE) شد.

به گزارش والکس و به نقل از coin telegraph، مدیر عامل جدید توییتر برنامه‌های خود را در روز ۲۷ نوامبر برای دنبال‌کنندگان حساب توییترش به اشتراک گذاشت. او چندین اسلاید از یک گفت‌وگوی درون شرکتی را در اختیار عموم قرار داد.

اگر چه ایلان ماسک هیچ اشاره‌ای به دوج کوین در توییت یا اسلایدهای پیوست نکرد، اما این مانع امیدواری برخی از سرمایه‌گذاران این ارز نشد.

قیمت دوج کوین تنها چند ساعت پس از این توییت با افزایشی ۱۹.۴ درصدی از ۰.۰۸۹ به ۰.۱۰۷ دلار رسید. این افزایش ادامه‌دار نبود و در زمان نگارش این مطلب، به ۰.۰۹۶ دلار بازگشته است.

طرح‌‌های دیگری که به عنوان چشم‌انداز ماسک برای توییتر ۲.۰ فهرست شده‌اند عبارتند از تبلیغات به عنوان سرگرمی، ویدیو، پیام‌های شخصی رمزنگاری شده، توییت‌های بلند و راه‌اندازی مجدد توییتر بلو.

اطلاعات به دست آمده همچنین خبر از تاثیر مثبت ایلان ماسک بر روی این پلتفرم می‌دهد؛ از زمان تصاحب ماسک، میزان ثبت‌نام کاربران جدید و دقایق فعال کاربران ۸۶ و ۳۰ درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد داشته است.

پیش‌تر در ماه اکتبر، بلاگر مشهور حوزه فناوری، جین منچون وونگ (Jane Manchun Wong)، در توییتی حدس زد که توییتر کار بر روی نمونه آزمایشی کیف پول ارزهای دیجیتال را آغاز کرده است. این شایعه منجر به افزایش قیمت ۴۰ درصدی دوج شد.

برخی از کارشناسان اعتقاد دارند حتی اگر توییتر بخواهد امکان پرداخت از طریق رمزارزها را فراهم کند، راهکارهای بسیار بهتری از دوج کوین برای این کار وجود دارد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
Coin Telegraph
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا