اخبار دوج کوین

دوج کوین از پولکادات پیشی گرفت

دوج با گذر از پولکادات هم اکنون دهمین کوین بزرگ بازار از لحاظ مارکت کپ است.

دوج کوین با پشت سر گذاشتن پولکادات به جایگاه دهم فهرست ارزهای دیجیتال از نظر مارکت کپ یا ارزش بازار صعود کرد.

به گزارش والکس و به نقل از NEWSBTC، دوج کوین (Doge) این روزها غیرقابل مهار به نظر می‌آید. این شبکه هم‌اکنون دومین شبکه بزرگ PoW (پس از بیت کوین) و دهمین ارز دیجیتال باارزش بازار رمزارزها است. در طی چند هفته اخیر، انتظار می‌رفت که دوج بتواند از پولکادات در این رده‌بندی گذر کند که بالاخره این اتفاق رخ داد و هم اکنون اختلاف ارزش بازار این دو ارز در حدود ۵۰۰ میلیون دلار است.

بنا بر داده‌های سایت کوین مارکت کپ، قیمت دوج در زمان نگارش این مطلب با رشدی ۳.۸۵ درصدی نسبت به روز گذشته، به ۰.۰۵۸۴۵ دلار رسیده است. افت قیمت این کوین در ماه آگوست، به بسیاری از تریدرها این فرصت را داد تا در قیمت‌های پایین‌تر این ارز را خریداری نمایند.

احتمال رشد قیمت ۳۰ درصدی؛ خریداران بر فروشندگان پیروز می‌شوند؟

در نمودار قیمت ۸ ساعته و به کمک ابزار فیبوناچی مشاهده می‌کنیم که با در نظر گرفتن قله ماه آگوست (۰.۰۹۲ دلار) و کمترین قیمت روزهای اخیر (۰.۰۵۴ دلار)، سطح ۰.۰۷ دلار محلی است که قیمت اصلاح ۶۳.۴ درصدی را به خود می‌بیند.

اگر داده‌های آنچین دقیق باشند، در حالتی خوشبینانه می‌توان رشد ۳۰ درصدی قیمت تا آن سطح را محتمل دانست. البته باید به خاطر داشت که هیچ قانون ثابتی برای تحرکات قیمت وجود ندارد و این تنها یک پیشبینی است که ممکن است محقق نشود. همچنین در نمودار ۴ ساعته نیز واگرایی خفیف بولیش مشاهده می‌شود که می‌تواند نشانه ورود پول هوشمند (Smart Money) به بازار باشد.

ارزش بازار دوج کوین

دیگر عامل پیشران قیمت دوج طی روزهای اخیر می‌تواند افزایش حجم معاملات باشد. حجم معاملات این کوین از ۲۰۲ میلیون به ۲۶۳ میلیون دلار در زمان نگارش این مطلب رسیده است. همچنین تعداد آدرس‌های فعال نیز از ۱۱۳ هزار در ۱۵ سپتامبر به ۱۲۰ هزار عدد در ۱۸ سپتامبر رسید.

سرعت گردش (Velocity) دوج کوین نیز طی روزهای اخیر صعودی بوده است که نشان از خرید و فروش بیشتر دارد. در سوی دیگر، تعداد ماینرهای این کوین نیز طی روزهای اخیر رشد داشته است؛ این مساله به خوبی در رشد ۴.۸۶ درصدی هش ریت شبکه متجلی شده است.

شاخص‌های اجتماعی دوج کوین کاهش یافته است!

در سمت مقابل، شاخص‌های اجتماعی دوج کوین کاهش شدیدی داشته است. اشاره به این کوین در شبکه‌های اجتماعی در ماه آگوست کاهشی ۳۰ درصدی داشت. همچنین تعامل با پست‌های مربوط به این کوین نیز نزدیک به ۴۰ درصد افت کرد. کاهش این شاخص‌ها می‌تواند در قیمت دوج اثر منفی بگذارد.

خبر بد دیگر این است که به نظر می‌رسد علاقه نهنگ‌ها به این کوین در ماه آگوست کاهش یافته است. تعداد آدرس‌هایی با ارزش بیش از یک میلیون دلار طی سی روز گذشته ۱۳.۰۴ درصد کاهش یافته است.

به شکل کلی به نظر می‌رسد که معامله‌گران در خصوص میم کوین‌ها به خاطر نوسان بسیار آن‌ها محتاط هستند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
NewsBTC
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا