مقالات ارز دیجیتال

۶ روش کسب ارز دیجیتال دای ؛ از استورم ایکس تا برنامه جایزه ای

حتما به دنبال روشی برای کسب ارز دیجیتال دای هستید. این مقاله به معرفی این موضوع و بررسی راحت‌ترین روش‌های کسب درآمد ارز دیجیتال دای می‌پردازد .استیبل کوین‌های زیادی وجود دارد اما دای واقعاً منحصر به فرد است، از زمان معرفی ارز dai ویژگی‌های آن چشمگیر بود. زیرا یک توکن ERC-20 مبتنی بر بلاک چین اتریوم است.  این رمز ارز را می‌توان به عنوان پوششی در برابر تورم استفاده کرد زیرا ارزش ۱ دلار را در هر شرایطی حفظ می‌کند. اگرچه ممکن است این هدف همه استیبل کوین‌ها باشد، اما چیزی که دای را به استیبل کوینی خاص تبدیل می‌کند این است که این کار را از طریق یک سیستم خودکار قراردادهای هوشمند در بلاک چین اتریوم انجام می‌دهد.

بنابراین، دای همیشه ۱ دلار آمریکا ارزش دارد که برای ارزدیجیتال بسیار عالی خواهد بود. بنابراین نیازی نیست نگران نوسانات باشید. حتما کنجکاوی شده‌اید که چطور می‌شود با این ارزدیجیتال پایدار درآمد داشت؟ چطور می‌توان به کسب ارزدیجیتال DAI پرداخت؟ در این مقاله ۶ روش ساده را معرفی کرده‌ایم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

دای چیست؟‌

دای یک سکه پایدار یا به اصطلاح استیبل کوین مبتنی بر اتریوم (توکن ERC-20) است که هدف آن حفظ ارزشی برابر با یک دلار آمریکا است. این کار از طریق یک سیستم خودکار قراردادهای هوشمند در بلاک چین اتریوم انجام می‌شود. قیمت استیبل کوین دای به طور غیرمستقیم با دلار آمریکا مرتبط است و با ترکیبی از ارزهای دیجیتال دیگر وثیقه می‌شود.

از آنجایی که ارزهای رمزپایه نوسان دارند، DAI می‌تواند به عنوان پوششی در برابر نوسانات استفاده شود، به خصوص در مواقعی که معامله‌گران معتقدند قیمت ارزهای دیجیتال ممکن است سقوط کند.

کسب رایگان ارز دیجیتال دای 

توکن دای ارزش ۱ دلار را حفظ می‌کند زیرا به دلار متصل است. در حال حاضر ارزش بازار دای ۲.۸ میلیون دلار است و پیش‌بینی می‌شود که رشد داشته باشد. 

حال بیایید روش‌های کسب ارز دیجیتال دای را معرفی کنیم.

  1. مینت (Mint) دای کوین 

Oasis مکانی است که در آن می‌توانید تجارت کنید، وام بگیرید، پس‌انداز کنید و DAI جدید تولید کنید. Oasis  به شما این امکان را می‌دهد که از  ETH، BAT، USDC، WBTC  و بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر از کیف پول که در هر صرافی از جمله صرافی ایرانی ارز دیجیتال خود به عنوان وثیقه برای تولید دای جدید استفاده کنید.

ویژگی‌های Mint دای کوین 

  1. شما اتریوم خود را در سیستم وثیقه سپرده‌گذاری می‌کنید.
  2. دای جدید خود را تولید کنید.
  3. با DAI تازه تولید شده اتریوم بیشتری بخرید.
  4. سپس اتریوم خریداری شده را نیز در سیستم وثیقه سپرده‌گذاری می‌کنید.
  5.  توکن‌های DAI بیشتری تولید کنید.

از ارز تولید شده خود برای ایجاد موقعیت‌های بیشتر در هر دارایی کریپتو استفاده کنید و ارزش ارز دیجیتال خود را افزایش دهید.

Oasis مانند Vaults استفاده از خودش به عنوان وثیقه را با تولید Dai میسر می‌کند. در این روند به میزان نقدینگی در صندوق و از دست ندادن دارایی در مدتی طولانی که وثیقه است را باید مدنظر قرار دهید.

روش کسب ارز دیجیتال دای در سیستم مینت 

  • به سایت Oasis بروید.
  • برای تولید دای جدید کیف پول خود را به آن وصل کنید.
  • پس از اتصال، روی «get started» کلیک کنید.
  • نوع وثیقه را انتخاب کنید.
  • مطابق با “Setup Vault” و “Set Adance”
  • مقدار DAI که می‌خواهید با ETH تولید کنید را انتخاب کنید.
  • جزئیات را بررسی کرده و روی “confirm” کلیک کنید.
  • سپس سپرده گذاری و تولید دای را شروع کنید.

۲. استورم ایکس (StormX)

StormX برای کسب ارز دیجیتال دای

StormX مخفف “Easy Cryptocurrency” است. به راحتی می‌توانید با هر چیزی از بازی کردن تا تکمیل نظرسنجی‌ها یا پیشنهادات کوتاه کسب ارز دیجیتال دای کنید. علاه بر اینکه درآمدزایی با آن آسان است بلکه امکانات دیگری برای کسب درآمد بیشتر و سرمایه گذاری در ارز دیجیتال را نیز فراهم کرده است.

هنگامی که حساب رایگان Storm خود را ایجاد کردید، می‌توانید بلافاصله شروع به کسب درآمد کنید که می‌تواند با DAI چنج شود.

ویژگی‌های Storm 

کسب درآمد با دانلود برنامه‌ها و بازی‌ها در گوشی موبایل: شما می‌توانید با دانلود، نصب و باز کردن برنامه‌های خاص در تلفن، تبلت یا رایانه خود درآمد داشته باشید.

اگرچه برای نصب برنامه پاداش دریافت خواهید کرد، اما معمولاً یک سری اقدامات انجام دهید مانند رسیدن به مرحله خاصی در بازی یا واریز مقدار مشخصی از پول داشته باشید تا بتوانید کسب ارز دیجیتال دای کنید. 

اما مثل همیشه، توصیه می‌کنم ابتدا از برنامه‌های رایگان استفاده کنید.

استفاده از خرید آنلاین خرید و سیستم کش بک: اگر قصد خرید آنلاین چیزی را دارید، به Stromx بروید و مقداری اعتبار به دست آورید (مانند سایت‌های اصلی بازگشت نقدی).

استفاده از پاداش معرف (کد ریفرال) : شما با معرفی دوستانتان ۱۰۰۰ دلار کسب می‌کنید. وقتی دوست شما پلن عضویت خود را ارتقا دهد و برای مدت ۹۰ روز با آن پلن کار کند، شما هر دو تا ۱۰۰۰ دلار در STMX درآمد خواهید داشت.

۳. برنامه جایزه دای

سازندگان این برنامه یکپارچگی قراردادهای هوشمند را در اولویت خود قرار داده اند. این برنامه، جایزه باگ Maker دارد که برای هر باگ تا ۵۰۰۰۰ دلار (پرداخت با DAI) پاداش می‌دهد.

بسته به شدت باگ، پاداش متفاوت خواهد بود. این پاداش بر اساس مدل رتبه بندی ریسک OWASP، باگ را بررسی کرده و میزان و پاداشی را برای آن تخمین می‌زند.

اینکه آیا آن باگ واحد شرایط جایزه است و همچنین میزان پاداش طبق قوانین بررسی شده و در نهایت به با تایید Argent تعیین می‌شود.

  • باگ بحرانی: تا ۵۰۰۰۰ دلار
  • باگ با میزان ریسک بالا: تا ۲۵۰۰۰ دلار
  • باگ با میزان خرابی متوسط: تا ۱۰۰۰۰ دلار
  • باگ با میزان خرابی کم: تا ۲۰۰۰ دلار

۴. لاتیوم (Latium)

لاتیوم برای کسب ارز دیجیتال دای

لاتیوم یک پلتفرم فریلنسینگ آنلاین است که در آن کاربران می‌توانند با استفاده از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، دای و اتریوم کار کنند و نیروی کار نیز استخدام کنند.

چگونه در Latium ارز دیجیتال کسب می‌کنید؟

مرحله ۱: مشخص کنید که در چه کاری مهارت دارید، سپس در سایت فریلنسری لاتیوم ثبت نام کنید.

مرحله ۲: پروفایل خود را تکمیل کنید.

مرحله ۳: پروژه متناسب با مهارت خود را پیدا کنید و در مناقصه شرکت کنید.

مرحله ۴: کار خواسته شده را انجام دهید.

مرحله ۵: با سکه‌های پایدار شروع به کسب درآمد کنید.

۵. در کوین بیس (Coinbase) کسب ارز دیجیتال دای کنید

کوین بیس به شما این امکان را می‌دهد که هر روز (تا زمانی که واجد شرایط هستید) پاداش‌هایی با دای کسب کنید. کاربران می‌توانند هر ارز دیجیتال دیگری را بدون هیچ محدودیتی در کوین‌بیس معامله کنند، اما به یاد داشته باشید، هر چه موجودی DAI شما بالاتر باشد، پاداش بیشتری نصیب شما می‌شود. 

Dai Rewards  به کاربران واجد شرایط کوین بیس اجازه می‌دهد تا با نگه داشتن DAI در کوین بیس، جوایزی را در دای به دست آورند.

برای واجد شرایط بودن دریافت این جایزه باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • زندگی در کشوری که می‌تواند جوایز دای دریافت کند.
  • هویت خود را در Coinbase تأیید کنید.
  • حداقل ۱ دلار (یا معادل ارز) DAI را در حساب کوین بیس خود نگه دارید.
  • همه مشتریان واجد شرایط به طور خودکار در Dai Rewards شرکت خواهند کرد.

کشورهایی مانند ایالات متحده (به جز هاوایی)، بریتانیا، اسپانیا، هلند، فرانسه و استرالیا واجد شرایط دریافت جوایز هستند.

۶. تجربه کسب سود در نکسو (NEXO)

Nexo پلتفرم کسب رمز ارز دای

ثروت خود را با حساب پس انداز با درآمد بالای Nexo افزایش دهید.

پس از واریز، دارایی‌های موجود در حساب Nexo شما به‌طور خودکار شروع به کسب سود می‌کنید که روزانه به حساب شما واریز می‌شود. شما آزاد هستید که در هر زمانی هر مبلغی را به #ZeroFees اضافه یا برداشت کنید.

آینده دای توکن چطور پیش بینی می‌شود؟ 

MakerDAO گام‌های بلندی در تبدیل Dai به یک استیبل کوین تا حد امکان رقابتی برداشته است. از زمانی که دای در سال ۲۰۱۷ روی بلاک چین اتریوم راه اندازی شد، به جرات می‌توان گفت که این توکن موفقیت قابل توجهی داشته است.

از آنجایی که هدف MakerDAO این است که دای یک «ارز بی طرفانه» باشد، آن‌ها حتی آرم آن را به گونه‌ای ساخته‌اند که در یک نگاه راحت‌تر به عنوان یک ارز شناسایی می‌شود. چیزی شبیه به آرم ارزهای فیات مانند یورو و دلار.

نماد دای در کنار ارزهای رایج جهانی

Maker برای موفقیت در آینده و رسیدن به اهداف خود یعنی پذیرش و استفاده توسط میلیون‌ها نفر، باید روی برندسازی توکن‌ها کار کرده و تمرکز کند، مردم را در مورد توکن و مزایایی که در صورت تصمیم به استفاده از توکن خواهند داشت، آموزش دهد.

با این حال، از آنجایی که دای از بسیاری جهات با سایر استیبل کوین‌ها متفاوت است، به نظر می‌رسد چنین چیزی غیرممکن نیست و به نظر می‌رسد آینده دای روشن است. آینده ارزهای دیجیتال به طور کلی بسیار امیدوارکننده به نظر می‌رسد، زیرا انتظار می‌رود که آن‌ها بخش مهمی از دنیای مالی باشند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا