اخبار دوج کوین

وکیل ایلان ماسک خواستار رد شکایت سرمایه گذاران دوج کوین شد

تعدادی از سرمایه‌گذاران دوج کوین قبلا از ایلان ماسک به اتهام دستکاری در بازار شکایت کرده بودند. حالا وکلای ماسک با ارسال درخواستی به دادگاه فدرال نیویورک تقاضا کرده‌اند که این پرونده هر چه زودتر مختومه اعلام شود.

به گزارش والکس و به نقل از bitcoinist، الکس شاپیرو (Alex Shapiro) وکیل ایلان ماسک در پرونده شکایت سرمایه‌گذاران دوج کوین، با انتقاد از تکرار شکایت‌های متعدد و درخواست‌های تجدید نظر ارائه شده، این مدل رفتارها را یک تاکتیک خصمانه برای سواستفاده بیشتر معرفی کرد. شاپیرو نوشت: 

بس است. این اقدام نمونه یک رفتار توهین‌آمیز و تاکتیک جنگ طلبانه است. 

این نبرد حقوقی در ژوئن سال گذشته با تقاضای غرامت ۲۵۸ میلیارد دلاری از ایلان ماسک شروع شد. تعدادی از سرمایه‌گذاران دوج کوین ماسک را به این متهم کردند که با یک سری اقدامات از پیش برنامه‌ریزی شده و با هدف کسب سود شخصی، ایلان ماسک بازار دوج کوین را تحت تاثیر قرار داده است. آن‌ها معتقدند اظهارنظرهای او درباره دوج کوین و تکرار چندباره این رفتارها باعث شده تا سرمایه‌گذاران متحمل ضرر مالی شوند. 

تیم حقوقی ایلان ماسک با رد اتهامات وارد شده به توضیح این مسئله پرداخته و اعلام کردند که هرگونه اظهارنظر مثبت یا منفی از طرف ایلان ماسک درباره دوج کوین صرفا اعتقادات و علایق شخصی بوده است و نمی‌توان علیه آن شکایتی را مطرح کرد. وکلای قانونی ماسک گفتند که ابراز حمایت از یک ارز دیجیتال یا به اشتراک‌گذاری تصاویر طنز مرتبط با آن کاملا قانونی است. 

وکلای ایلان ماسک همچنین تاکید کردند که ادعاهای ارائه شده در دادخواست به دلیل اتکا به تراکنش‌های مربوط به تعدادی از کیف‌پول‌های دیجیتالی فاقد اعتبار است چون نمی‌توان این موضوع را ثابت کرد که چه کسی واقعا مالک این کیف‌پول‌ها و دارایی‌های دیجیتال است.

 ایلان ماسک در طول سال‌های گذشته به روش‌های مختلف و با عناوین متعدد درباره دوج‌کوین صحبت کرده است. قیمت دوج کوین همیشه به اظهارنظرهای ماسک واکنش فوری نشان داده است. ایلان ماسک صراحتا دوج کوین را رمزارز محبوب خود معرفی کرده بود و این باعث شد خیلی از سرمایه‌گذاران با توجه به سابقه ماسک، نسبت به آینده این میم کوین امیدوار شوند.

تغییر لوگوی توییتر و جایگزینی کوتاه مدت آن با نماد دوج کوین یکی از پر سر و صداترین اقدامات ماسک درباره این ارزدیجیتال بوده است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
bitcoinist
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا