اخبار دوج کوین

جانشین ایلان ماسک در توییتر طرفدار دوج کوین است؟

در صبح روز جمعه، ایلان ماسک (Elon Musk)، مالک توییتر، به صورت رسمی جانشین خود به عنوان مدیر عامل این شرکت را اعلام کرد. جانشین ماسک لیندا یاکارینو (Linda Yaccarino)، رئیس تبلیغات فعلی شبکه NBCUniversal است.

به گزارش والکس و به نقل از decrypt، یاکارینو یک مدیر ارشد رسانه‌ای با سابقه‌ ۱۲ سال فعالیت در NBCUniversal بوده و ۲۰ سال قبل از آن نیز در بخش تبلیغات شرکت رسانه‌ای Turner Broadcasting مشغول به کار بوده است. با این حال، درباره دیدگاه او در خصوص مسائل مهمی که در حال حاضر برای توییتر مورد بحث است، از جمله نقش احتمالی رمزارزها در این پلتفرم، اطلاعات نسبتاً کمی وجود دارد.

البته او احتمالاً با حوزه رمزارزها غریبه نیست، به ویژه با میم کوین‌ها که مدت هاست توجه کارفرمای جدید او را به خود جلب کرده‌ است. یاکارینو در حال حاضر حساب‌های مربوط به دوج کوین و شیبا اینو، از جمله حساب‌های اصلی این دو رمزارز را در توییتر دنبال می‌کند.

یاکارینو اعضای اصلی جامعه دوج کوین، از جمله خالق دوج، بیلی مارکوس (Billy Markus)، DogeDesigner، خالق MyDoge که یک کیف پول امنیتی برای دوج کوین محسوب می‌شود و Sir Doge of the Coin، یک پیام‌رسان برجسته و تأثیرگذار در جامعه دوج کوین را نیز در توییتر دنبال می‌کند،

یاکارینو

با این حال، او هنوز به طور علنی درباره نقش دوج کوین و سایر رمزارزها در توییتر تحت رهبری او نظری نداده است. اما حضور گسترده دوج کوین در توییتر یاکارینو، با شهرت ماسک به عنوان حامی این میم کوین، هماهنگ است.

ماسک چندین بار به ادغام پرداخت‌های رمزارزی، به خصوص با دوج کوین در سایت توییتر اشاره کرده است. ماه گذشته، توییتر به‌طور موقت لوگوی پرنده‌ی آبی خود را با یک میم از دوج جایگزین کرد و ارزش این رمزارز به میزان ۲۰ درصد افزایش یافت.

اگر چه نظرات یاکارینو در مورد مسائل مختلف مربوط به رمزارزها و توییتر هنوز مبهم است، اما این مدیر عامل در گذشته به صورت صریح از تلاش‌های ماسک برای پذیرش کد منبع باز در این پلتفرم و شفافیت دیجیتال، دو اصل کلیدی در جنبش رمزارزی حمایت کرده است.

یاکارینو در مصاحبه‌ای با ماسک در مقابل مخاطبانی در یک کنفرانس سالانه به نام Possible در میامی گفت:

شفافیت و منبع باز شدن… می‌توان گفت این تفاوت بین توییتر و پلتفرم‌های دیگری است که یا از آنها استفاده نمی‌کنید یا هرگز اسم آنها را هم شنیده‌اید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۵ / ۵. مجموع آرا: ۲

منبع
decrypt
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا