اخبار دوج کوین

پدرخوانده دوج از هدایت توییتر کناره گیری می کند

آیا این خبر خوبی برای دارندگان دوج کوین است؟

خرید ۴۴ میلیارد دلاری پلتفرم توییتر توسط ایلان ماسک بسیار بحث‌برانگیز بود. پس از کشمکش حقوقی فراوان، این انتقال در نهایت چند ماه پیش به سرانجام رسید. اما اداره توییتر توسط ماسک نیز پرحاشیه بوده است. اوضاع در ابتدا آن طور که تصور می‌شد پیش نرفت. این شرکت با بحران هویت روبرو شد و نتوانست مسیر رشد مشخصی را ترسیم کند.

به گزارش والکس و به نقل از Bitcoinist، مدیریت جدید سبب نارضایتی خیل عظیمی از کارکنان سابق این پلتفرم شد و عده زیادی اخراج شدند. گروه پر تعداد دیگری نیز استعفا دادند.

در نهایت در ۱۸ دسامبر، ایلان ماسک کاری عجیب کرد. او نظرسنجی توییتری با متن روبرو ترتیب داد: «آیا باید از هدایت توییتر کناره‌گیری کنم؟ به نتیجه این نظرسنجی عمل خواهم کرد.»

میلیون‌ها حساب توییتری در این نظرسنجی مشارکت کردند و نتیجه؟ اکثر این حساب‌ها معتقد بودند که ماسک باید از هدایت توییتر کنار بکشد. ماسک در روز چهارشنبه برای نخستین بار به این نظرسنجی اشاره کرد و گفت:

به محض این که مدیری پیدا کنم که آن قدر احمق باشد که این شغل را قبول کند، کنار خواهم کشید.

او افزود پس از استعفا از مدیریت این پلتفرم، تنها هدایت تیم نرم‌افزار و سرور را بر عهده خواهد داشت.

۵۸ درصد از ۱۰ میلیون حساب شرکت‌کننده در نظرسنجی اعتقاد داشتند که ماسک باید استعفا دهد.

این نظرسنجی پس از آن انجام شد که توییتر در تغییر سیاستی بحث‌برانگیز، انتشار لینک سایر شبکه‌های اجتماعی را در عین انتقادات گسترده کاربران، ممنوع کرد.

در پی این تحول، معامله‌گران دوج کوین (DOGE) روی خوشی به این خبر نشان ندادند. پس از این نظرسنجی، قیمت دوج کوین تقریبا ۱۰ درصد کاهش یافت. پس از خرید توییتر توسط ماسک، قیمت این ارز تنها در عرض چند روز دو برابر شده بود. ایلان ماسک پیش‌تر خود را «پدرخوانده دوج» خوانده بود.

نمودار قیمت دوج
نمودار قیمت دوج

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
Bitcoinist
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا