اخبار دوج کوین

دوج کوین روش پرداخت توییتر می‌شود؟

یک بار دیگر توییت ایلان ماسک قیمت دوج کوین را تحت تاثیر قرار داد و باعث افزایش آن شد. مالک برند جدید X در توییتر خود نوشت: چیز خاصی در راه است. 

به گزارش والکس و به نقل از bitcoinsistemi، مدت‌هاست که گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر استفاده از دوج کوین (Dogecoin) به عنوان روش پرداخت در توییتر مطرح شده است و حالا بخشی از کاربران و فعالان بازار ارزهای دیجیتال معتقدند که توییت جدید ماسک مربوط به همین ماجراست. 

دقیق مشخص نیست که این توییت به چه چیزی اشاره می‌کند اما تاثیر مثبتی بر قیمت دوج کوین گذاشته است. 

پیش از این تعدادی از سرمایه‌گذاران دوج کوین از ایلان ماسک به دلیل دستکاری در بازار شکایت کرده بودند. آن‌ها اعتقاد داشتند ماسک از نوسانات بازار سود می‌برد و برای همین هم گاهی عامدانه با حرف‌هایش بازار را صعودی کرده و بعد یک مرتبه همه چیز را رها می‌کند. سرمایه‌گذاران مدعی شده‌اند که این رفتارهای مالک توییتر باعث زیان‌های چند میلیارد دلاری شده است. 

این پرونده هنوز در جریان است و شاید دلیل این که ایلان ماسک اسمی از دوج کوین نیاورده همین قضیه باشد. اما باید بدانیم که یکی از اهداف و برنامه‌های توییتر در راستای تبدیل شدن به اپلیکیشنی برای همه چیز، ایجاد بستری است که بشود معاملات تجاری و کارهای مالی را در آن انجام داد برای همین هم مسئولین این شرکت در تلاش هستند تا هر چه سریع‌تر مجوزهای لازم برای مبادلات مالی را دریافت کنند.

حالا دیگر علاقه ایلان ماسک به دوج کوین بر کسی پوشیده نیست و از آنجایی که توییتر نیاز به پرداخت آنلاین دارد، کاربران حدس می‌زنند که دوج کوین اولین گزینه ایلان ماسک برای انجام تراکنش‌های مالی است. اگر این اتفاق بیفتد و رسما این موضوع اعلام شود احتمال رشد عجیب و شگفت‌انگیز دوج کوین وجود دارد اما فعلا تمام این مسائل حدس و گمانه‌زنی است. 

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
bitcoinsistemi
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا