اخبار اتریوم

قیمت اتریوم بهبود یافت؛ هدف ۲۰۰۰ دلاری هنوز در دسترس است؟

اتریوم با افزایش قدرت خود در میان احساسات نزولی حاکم بر بازار، به جهشی برای رسیدن به اهداف بالای ۱۸۰۰ دلار نزدیک‌تر می‌شود. اختلال در شبکه نتوانسته تأثیر بزرگی بر روی اتریوم داشته باشد و این ارز قدرت خود را به مرور زمان حفظ کرده است.

به گزارش والکس و به نقل از coinpedia، در چند ساعت گذشته، دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار به دلیل وجود مشکلاتی در تأیید بلوک‌ها، با اختلالات جدی در شبکه مواجه شده بود. این موضوع نگرانی‌های امنیتی را در بین هولدرهای اتریوم برانگیخت و به همین دلیل کلاینت‌ها پچ‌هایی را در جهت رفع مشکلات پایداری شبکه منتشر کردند. همانند مشکلی که برای بیت کوین رخ داده بود، در اتریوم نیز تراکنش‌های تأیید نشده در سراسر شبکه انباشته شدند، زیرا نتوانستند به تأیید نهایی برسند.

در حال حاضر، شبکه اتریوم تراکنش‌ها را به شکلی صحیح پردازش می‌کند زیرا این اختلال بعد از حدود ۲۵ دقیقه‌ رفع شد. با این حال، این اختلال تاثیری روی فعالیت‌های زنجیره‌ای در شبکه و ارزش اتریوم نداشته است. قیمت اتریوم در حال حاضر از مقاومت حیاتی ۱۸۰۰ دلاری خود عبور کرده، اما هنوز تأیید نشده که آیا این رشد پایدار است یا خیر.

چارت اتریوم

تحلیل اتریوم نشان می‌دهد که قیمت این رمزارز در حال حاضر در الگوی کنج صعودی (rising wedge) معامله می‌شود و در حال تست یکی از سطوح مقاومتی اصلی در ۱۸۰۰ دلار است. عبور از این سطح و یک پولبک به آن، می‌تواند قیمت را به سمت ۱۹۰۰ دلار ببرد، و راه برای رسیدن به ۲۰۰۰ دلار در روزهای آینده هموار شود. در غیر این صورت، شکست قیمت در این مسیر آن را به زیر ۱۸۰۰ دلار برمی‌گرداند. علاوه بر این، اگر شرایط برای کاهش قیمت مهیا شود، خط روند نزولی ممکن است اتریوم را به ۱۷۰۰ دلار برساند.

کارشناسان فنی معتقداند که فعالیت شبکه اتریوم متوقف نشده بود، بلکه تنها چند بلوک نتوانستند به تأیید نهایی برسند. بنابراین، تنها می‌توان آن را یک مشکل فنی تلقی کرد و نه یک اختلال در شبکه. علاوه بر این، این نوع حوادث ممکن است بر توسعه‌ زنجیره نیز تأثیر بگذارند. با این حال، قیمت اتریوم همچنان بدون تغییر باقی مانده و ممکن است در آینده به ادامه رشد خود بپردازد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
coinpedia
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا