اخبار اتریوم

نشانه ای از بهبود در قیمت اتریوم دیده می شود، اما ۱۰۰ SMA مهم است

قیمت اتریوم به‌ آرامی از سطح ۱۸۴۰ دلار عبور کرده است، اما هنوز با مقاومت شدیدی در سطح ۱۸۷۵ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته مواجه است.

شروع تثبیت قیمت اتریوم

به گزارش والکس و به نقل از newsbtc، قیمت اتریوم در روند نزولی خود در حدود حمایت ۱۸۷۵ دلاری تثبیت شده است. اتریوم منطقه ۱۸۱۰ دلاری را محک زده و به تازگی یک فاز تثبیت شروع کرده که شبیه به بیت‌ کوین است.

یک کف در نزدیکی ۱،۸۱۲ دلار شکل گرفته و قیمت به آرامی در‌ یک رنج رو به بالا حرکت می‌کند. قیمت در بالای سطح اصلاح ۲۳/۶٪ فیبوناچی به دنبال یک سویینگ از بالای ۱۹۳۵ دلار به کف ۱۸۱۲ دلار قرار دارد. علاوه بر این، تحلیل اتریوم نشان می‌دهد که در نمودار یک ساعته ETH/USD، خط روند نزولی اصلی اتریوم با یک سطح مقاومت در نزدیکی ۱۸۵۰ دلار شکسته شده است.

با این حال، اتر هنوز در زیر سطح ۱۸۷۵ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد. نزدیک‌ترین مقاومت در سطح ۱۸۶۰ دلار قرار دارد. مقاومت بعدی در نزدیکی سطح ۱۸۷۵ دلار، یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته، یا سطح بازگشت فیبوناچی ۵۰٪ از سویینگ قیمتی بالای ۱۹۳۵ دلار به کف ۱۸۱۲ دلار قرار دارد.

چارت اتریوم

مقاومت کلیدی بعدی ممکن است در نزدیکی سطح ۱۹۲۰ دلار قرار داشته باشد. اگر قیمت بالای محدوده مقاومتی ۱٬۹۲۰ دلار بسته شود، می‌تواند باعث شروع یک افزایش قابل توجه در قیمت اتریوم شود و قیمت ممکن است به سمت مقاومت ۱۹۷۵ دلار حرکت کند. هر گونه رشد بیشتر ممکن است باعث افزایش قیمت به سمت مقاومت ۱۹۵۰ دلاری شود.

آیا اتریوم با یک ریزش جدید روبرو می‌شود؟


اگر اتریوم نتواند از سد مقاومت ۱۸۷۵ دلاری عبور کند، ممکن است یک روند نزولی جدید شروع شود. اولین حمایت در پایین سطح ۱۸۲۰ دلار یا کفی که اخیرا تشکیل شده قرار دارد.

حمایت اصلی بعدی در نزدیکی منطقه ۱۸۰۰ دلار است. اگر این حمایت از دست برود و قیمت زیر آن بسته شود، خرس‌ها می‌توانند قدرت بیشتری کسب کنند. در این صورت، قیمت ممکن است به سمت منطقه حمایتی ۱۷۲۰ دلار حرکت کند. در صورتی که ریزش قیمت بیشتر شود، ممکن است اتریوم در کوتاه‌مدت به سمت سطح ۱۶۵۰ دلار حرکت کند.

شاخص‌های تکنیکال اتریوم در زمان نگارش این خبر در وضعیت زیر قرار دارند:

  • MACD یک ساعته – MACD برای ETH/USD در حال حاضر در منطقه نزولی شتاب خود را از دست داده است.
  • RSI یک ساعته – RSI برای ETH/USD هنوز زیر سطح ۵۰ قرار دارد.
  • سطح حمایت اصلی – ۱٬۸۰۰ دلار
  • سطح مقاومت اصلی – ۱٬۸۷۵ دلار

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
newsbtc
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا