اخبار اتریوم

هدف ۱۳۰۰ دلاری در تیررس اتریوم؛ ETH به این سطح می‌رسد؟

روند رشد قیمت اتریوم سرعت گرفته است

اتریوم هم‌اکنون با قیمتی بیش از ۱۲۰۰ دلار معامله می‌شود. در صورت گذر از سطوح ۱۲۴۰ و ۱۲۵۰ دلار، امکان تداوم روند افزایشی قیمت اتر تا رسیدن به محدوده ۱۳۰۰ دلاری وجود دارد.

به گزارش والکس و به نقل از NewsBTC، تقاضای خوبی برای اتر ۱۲۰۰ دلاری در بازار وجود داشت که سبب تثبیت این سطح شد. خریداران از اتریوم حمایت خوبی به عمل آوردند و همانند بیت کوین، قیمت این ارز نیز با افزایش روبرو شد و به ۱۲۲۰ دلار رسید.

پس از گذر از سطح ۱۲۰۰ دلار، قیمت در ۱۲۰۴ دلار کف محلی تشکیل داد و سپس موفق به گذر از ۱۲۲۰ دلار و حتی ۱۲۳۰ دلار شد. نمودار قیمت در حال حاضر نشان از قدرت روند فعلی دارد.

خط روند صعودی اتریوم هم‌اکنون در محدوده ۱۲۰۰ دلاری است و قیمت اتریوم بالاتر از میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته (در نمودار ساعتی) است. همچنین به نظر می‌رسد که سطح ۲۳.۶ درصد اندیکاتور فیبوناچی بازگشتی (رسم شده از کف ۱۲۰۴ دلار تا قله ۱۲۳۳ دلار)، جایی باشد که قیمت در آن کمی آرام گیرد.

نمودار قیمت اتریوم به همراه خط روند صعودی و میانگین ساده ۱۰۰ ساعته
نمودار قیمت اتریوم به همراه خط روند صعودی و میانگین ساده ۱۰۰ ساعته

مقاومت‌های سر راه به ترتیب در سطوح ۱۲۵۰ و ۱۲۶۵ دلار واقعند. در صورت شکست این مقاومت‌ها، حرکت قیمت می‌تواند تا سطح ۱۳۰۰ دلار که خود مقاومت مهمی است، ادامه یابد.

در سمت مقابل، حمایت‌‌های ۱۲۲۰، ۱۲۰۰ و ۱۱۸۰ دلاری به ترتیب مانع از کاهش قیمت خواهند شد. با این حال در صورت گذر از این سطوح، ۱۱۰۰ دلار در دسترس خرس‌ها خواهد بود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱ / ۵. مجموع آرا: ۱

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا