اخبار اتریوم

تشکیل الگوی مثلث در نمودار اتریوم؛ افتی دیگر در راه است؟

الگوی مثلث انقباضی که یکی از رئوس آن مقاومت ۱۱۹۰ دلاری است، در چارت اتر شکل گرفته است

اتریوم در چند روز اخیر موج نزولی تازه‌ای را آغاز کرد و قیمت آن از ۱۳۴۰ دلار به ۱۱۵۴ دلار کاهش یافت. خطر سقوط قیمت اتر به زیر ۱۱۵۰ دلار همچنان وجود دارد.

به گزارش والکس و به نقل از newsBTC، اتریوم نتوانست از حمایت محدوده ۱۳۰۰ دلار دفاع کند. مشابه با بیت کوین، قیمت دومین ارز دیجیتال بزرگ نیز کاهش یافت و از حمایت ۱۲۵۰ دلار هم گذشت.

با شکست ۱۲۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته، روند افت قیمت سرعت گرفت. قیمت اتریوم هم‌اکنون ۱۱۵۴ دلار است و در حال تثبیت است. قیمت برای مدت کوتاهی توانست بالاتر از مقاومت ۱۱۸۰ دلاری رود اما فروشندگان بر خریداران فائق آمدند.

تحلیل اتریوم نشان می‌دهد که قیمت فعلی آن پایین‌تر از سطح کلیدی ۲۳.۶ درصد اندیکاتور فیبوناچی بازگشتی (در صورت تنظیم قله در ۱۳۵۰ دلار و کف در ۱۱۵۴ دلار) است.

مقاومت اولیه سر راه اتر در سطح ۱۱۹۰ دلار واقع است. افزون بر این مثلث انقباضی مهمی به همراه این مقاومت در چارت ساعتی اتر در حال شکل‌گیری است. اولین مقاومت مهم پیش روی اتر، در محدوده ۱۲۱۰ دلار است. همچنین گذر از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته نیز خود همانند گذر از مقاومت عمل می‌کند.

نمودار قیمت اتر
نمودار قیمت اتر

در صورتی که اتر موفق شود تا شمعی بالای ۱۲۲۰ دلار تشکیل دهد، اوضاع می‌تواند به صعودی نسبتا چمشگیر منجر شود چرا که مقاومت بعدی در سطح ۱۲۶۰ دلار یا ۵۰ درصدی فیبوناچی واقع شده است. با شکست رو به بالای این سطح، دیگر مانعی تا ۱۳۰۰ دلار وجود ندارد.

اما اگر اتر نتواند از ناحیه مقاومت ۱۲۲۰ دلاری سربلند بیرون بیاید، امکان سقوط بیشتر قیمت آن وجود دارد. اولین حمایت در مسیر رو به پایین در ۱۱۷۰ دلار واقع شده است.

با گذر از آن، حمایت کلیدی نخست در ۱۱۵۰ دلار است که اگر آن نیز بشکند، مومنتوم خرس‌ها افزایش خواهد یافت و به سمت ۱۱۰۰ دلار حرکت خواهیم کرد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
NewsBTC
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا