اخبار اتریوم

کاهش حجم معاملات اتریوم نگران کننده است

قیمت اتریوم در روزی که گذشت صعودی بود و چند مقاومت را درهم شکست

اتریوم موفق به شکست مقاومت ۱۳۰۰ دلاری شد و حتی سطح ۱۳۵۰ دلار را آزمود اما اکنون در حال اصلاح و حجم معاملات آن کاهشی است.

به گزارش والکس و به نقل از NewsBTC، قیمت اتریوم روند صعودی خود را از سطح ۱۲۸۰ دلار آغاز کرد. روند افزایش قیمت شتاب گرفت و اتر موفق شد همانند بیت کوین، مقاومت ۱۳۰۰ دلاری را به کلی پشت سر بگذارد.

قیمت اتریوم از سطح ۱۳۲۰ دلار نیز گذر کرد و نخستین قله سالیانه خود در سال جدید را در ۱۳۴۳ دلار ثبت کرد. با این حال در حین روند افزایش قیمت، حجم معاملات کاهشی بود در نتیجه عقب‌نشینی قیمت به زیر ۱۳۲۵ دلار قابل انتظار بود.

قیمت این ارز به زیر سطح ۲۳.۶ درصد اندیکاتور فیبوناچی بازگشتی (رسم شده از کف ۱۲۶۲ دلار تا سقف ۱۳۴۳ دلار) سقوط کرد. با این وجود اتریوم همچنان بالای سطح کلیدی ۱۳۰۰ دلاری و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود.

افزون بر این، خط روندی صعودی با حمایتی در نزدیکی محدوده ۱۲۹۲ دلار در نمودار یک ساعته اتریوم در حال شکل‌گیری است. نزدیک‌ترین مقاومت به قیمت فعلی در سطح ۱۳۳۰ دلار است. مقاومت کلیدی بعدی در نزدیکی ۱۳۵۰ دلار واقع شده و شکست آن می‌تواند منجر به یک حرکت صعودی قابل توجه تا ۱۴۰۰ دلار و فراتر از آن شود.

نمودار قیمت یک ساعته اتریوم
نمودار قیمت یک ساعته اتریوم

در سوی مقابل تحلیل اتریوم نشان می‌دهد که نخستین سطح حمایت در ۱۳۳۰ دلار واقع است. در صورت سقوط این سطح، مانع بعدی در ۱۳۰۵ دلار واقع شده است.

حمایت کلیدی بعدی در ۱۲۹۲ دلار است که در نزدیکی سطح ۶۱.۸ درصد فیبوناچی بازگشتی است. شکست این مانع می‌تواند قیمت را به نزدیکی ۱۲۸۰ و یا حتی ۱۲۵۰ دلار بکشاند.

شاخص MACD یک ساعته اتریوم هم‌اکنون در حال از دست دادن شتاب صعودی خود است و اندیکاتور RSI بالای سطح ۵۰ قرار دارد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱.۵ / ۵. مجموع آرا: ۲

منبع
NewsBTC
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا