اخبار ارزهای دیجیتالاخبار بیت کوین

رهبران سیاسی جهان در کنفرانس بیت‌ کوین ۲۰۲۳ سخنرانی می‌کنند

کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۳ که در تاریخ ۱۸ تا ۲۰ ماه می در شهر میامی بیچ برگزار می‌شود، قرار است میزبان برخی از مشهورترین رهبران سیاسی در جهان باشد.

به گزارش والکس و به نقل از bitcoinmagazine، این رویداد، نوآوران حوزه فناوری، طرفداران بیت‌ کوین و رهبران این صنعت را گرد هم جمع می‌کند تا در مورد آخرین پیشرفت‌های حاصل شده در حوزه بیت کوین به گفتگو بپردازند. هدف این کنفرانس، فراهم کردن پلتفرمی برای بیان نظرات و دیدگاه‌های متنوع و ایجاد یک جامعه قوی برای بیت کوین است که بر رفع مشکلات و یافتن راه‌حل‌های واقعی برای آنها تمرکز دارد. نمایندگانی از حوزه‌های مختلف جامعه، از دانشگاهیان گرفته تا مهندسین و سیاست‌مداران، سخنرانان این کنفرانس خواهند بود.

براندون گرین (Brandon Green)، مدیر بخش رویدادها در شرکت .BTC Inc، معتقد است که دعوت از سخنرانان سیاسی به این کنفرانس به معنای برجسته‌سازی پذیرش روزافزون بیت کوین در حوزه امور سیاسی است. او می‌گوید:

ما فکر می‌کنیم بواسطه صحبت با سیاستمدارانی که گارد خود را نسبت به بیت کوین باز کرده‌اند و کمک به آنها برای درک بهتر بیت کوین در این کنفرانس، می‌توانیم حامیانی برای این صنعت در واشنگتن و نقاط دیگری از جهان پیدا کنیم.

در میان شخصیت‌های سیاسی که در این کنفرانس سخنرانی خواهند کرد، می‌توان به سناتور سینتیا لومیس (Cynthia Lummis) از وایومینگ، فرماندار ریدوان کامیل (Ridwan Kamil) از جاوا غربی، نماینده پاتریک مک‌هنری (Patrick McHenry) از کارولینای شمالی، نماینده بایرون دونالدز (Byron Donalds) از فلوریدا، نماینده سابق حزب دموکرات تولسی گابارد (Tulsi Gabbard) از هاوایی و نماینده سابق و کارمند سابق سفارت آمریکا دیوید مکینتاش (David McIntosh) اشاره کرد.

سخنرانان

سناتور لومیس یک طرفدار پروپاقرص بیت‌ کوین و نوآوری‌های حوزه فناوری است. او نظر خود را درباره نقش بیت کوین در صنعت مالی و پشتیبانی از قانون نوآوری مالی ۲۰۲۱ که در زمینه فراهم کردن یک چارچوب نظارتی برای ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین تدوین شده است، به اشتراک خواهد گذاشت.

فرماندار کامیل مسئولیت نظارت بر شهری با جمعیت بیش از ۵۰ میلیون نفر را بر عهده دارد. او یک رهبر آینده‌نگر است که از نوآوری به نفع بشریت حمایت می‌کند. او با شرکت‌های آمریکایی همکاری کرده تا زیرساخت‌های آموزش و بهره‌برداری از بیت کوین را در اندونزی فراهم کنند و در صدر این طرح‌ها قرار دارد.

نماینده مک‌هنری به افزایش دسترسی به ابزارهای مالی متعهد است و از قوانین مهمی مانند قانون کاهش مالیات و ایجاد شغل حمایت کرده است. از سوی دیگر، نماینده دونالدز به عنوان قهرمانی در زمینه اصلاحات آموزشی و دادرسی شناخته می‌شود و یکی از مخالفان ارزهای دیجیتال بانک مرکزی و نظارت مالی است. تولسی گابارد، نماینده سابق از حزب دموکرات نیز به گفتگو درباره نقش بیت کوین در شکل‌دهی آینده کشور می‌پویندد. دیوید مکینتاش، نماینده سابق و از کارمندان سابق سفارت ایالات متحده، حامی قوانین پرو-بیت کوین در سطح ایالات و فدرال است و از بیت کوین به عنوان جایگزینی امن برای دلار آمریکا در مقابل تورم حمایت می‌کند.

کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۳، رویداد جذابی برای طرفداران بیت کوین و رهبران صنعت ارزهای دیجیتال خواهد بود. در این کنفرانس سخنرانانی با دیدگاه‌ها و نظرات‌ مختلف حضور خواهند که به شرکت‌کنندگان فرصت ویژه‌ای برای یادگیری و گفتگو با کارشناسان برتر در این زمینه را می‌دهد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
bitcoinmagazine
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا