همستر کامبت

بهترین روش‌های افزایش پرافیت همستر کامبت؛ چگونه ایردراپ بیشتری بگیریم؟

بازی ایردراپی همستر کامبت در حال حاضر محبوب‌ترین بازی تلگرامی است که کاربران بسیاری در سراسر جهان دارد. این بازی بخش‌های مختلفی دارد و شما می‌توانید به سکه‌های بیشتر، کلیدهای بیشتر و پرافیت بالاتر برسید. هرچند هنوز به‌صورت دقیق در رابطه با نحوه‌ی توزیع ایردراپ این توکن اطلاع‌رسانی نشده، با این‌حال طبق توضیحات تیم توسعه‌دهنده در کانال رسمی همستر، می‌توان با قطعیت گفت که پرافیت از اهمیت بسیار بیشتری نسبت به تعداد سکه برخوردار است. پس بهتر است تمرکز خود را به جای افزایش تعداد سکه، روی افزایش پرافیت قرار دهید. در این مطلب شما را با بهترین روش‌های افزایش پرافیت همستر آشنا می‌کنیم.

بهترین روش‌های افزایش پرافیت همستر کامبت

به‌طور کلی برای افزایش Profit per Hour در ایردراپ همستر کامبت، باید اقدام به خرید کارت‌های بازی در قسمت Mine کنید. با توجه به این‌که پول مورد استفاده در این بازی سکه‌های همستر هستند، ابتدا باید تعداد سکه‌های خود را افزایش دهید تا بتوانید با خرج کردن آن‌ها و خرید کارت‌های بازی، پرافیت خود را افزایش دهید. برای این منظور مراحل زیر را دنبال کنید.

روش‌های افزایش سکه در بازی همستر کامبت

همان‌طور که اشاره شد در ابتدا باید تعداد سکه‌های همستر خود را افزایش دهید تا با خرج کردن آن‌ها امکان خرید کارت‌های بازی را داشته‌باشید. روش‌های مختلفی برای افزایش سکه وجود دارد که عبارت‌اند از:

  • ضربه زدن روی صفحه: همان‌طور که می‌دانید همستر کامبت یک بازی Tap to Earn است و با ضربه زدن روی صفحه می‌توانید تعدادی سکه‌ی همستر دریافت کنید.
  • وارد کردن کد مورس: با وارد کردن کدهای مورس همستر در قسمت Daily Cipher می‌توانید روزانه ۱ میلیون سکه‌ی همستر دریافت کنید.
  • کارت‌های روزانه: با وارد کردن ۳ کارت مخفی روزانه همستر کامبت که با نام Daily combo شناخته می‌شوند، روزانه می‌توانید ۵ میلیون سکه‌ پاداش بگیرید.
  • پاداش روزانه: اگر هر روز به ایردراپ همستر سر بزنید و وارد بخش Daily reward شوید، می‌توانید در روز ۱۰ ام تعداد ۵ میلیون سکه همستر به‌عنوان پاداش دریافت کنید.
  • دعوت از دوستان: به ازای هر نفر از دوستان‌تان که با لینک اختصاصی شما وارد همستر شوند، ۵۰۰۰ سکه‌ی همستر به‌عنوان پاداش دریافت می‌کنید.

در نظر داشته‌باشید که این روش‌ها برای افزایش سکه در شروع بازی همستر است. پس از این‌که پرافیت خود را افزایش دهید، تعداد سکه‌های شما به‌صورت خودکار افزایش پیدا می‌کنند و کافی است هر ۳ ساعت یک بار وارد بازی شوید.

افزایش پروفیت همستر کامبت

برای افزایش پرافیت همستر باید وارد بخش Mine بازی شوید. در این بخش ۵ قسمت مختلف با نام‌های PR&Team، Markets، Legal، Web3 و Specials وجود دارد که هر کدام دارای کارت‌های متنوعی هستند. با خرید هر کارت به ازای پرداخت تعدادی سکه‌ی همستر، پرافیت شما افزایش پیدا می‌کند. توصیه می‌شود در شروع کار روی خرید کارت‌هایی تمرکز کنید که سکه‌ی کمتری می‌خواهند و پرافیت شما را به مقدار بیشتری افزایش می‌دهند. به‌طور کلی کارت‌های بخش Specials سود بیشتری دارند. با این‌حال در ادامه تعدادی از بهترین کارت‌های همستر برای افزایش پرافیت را به شما معرفی می‌کنیم:

  • بهترین کارت‌های قسمت PR&Team: در این بخش حتما کارت‌های Development Hub Mumbai و Data Center Tokyo را خریداری کرده و لول آن‌ها را ارتقا دهید.
  • بهترین کارت‌های قسمت Markets: در این بخش حتما کارت‌های Margin trading x75 و Margin trading x100 را ارتقا دهید. برای فعال شدن این کارت‌ها ابتدا باید کارت‌های Margin trading x50 و Margin trading x30 را خریداری کرده و لول آن‌ها را افزایش دهید.
  • بهترین کارت‌های قسمت Legal: از این کارت‌های این مجموعه حتما کارت‌های Licence Bangladesh، Licence Indonesia، Licence Philippines و Licence Turkey را خریداری کنید. در نظر داشته باشید که فعال شدن بعضی از این کارت‌ها نیاز به این دارد که تعدادی از دوستان‌تان را به همستر دعوت کرده باشید.
  • بهترین کارت‌های قسمت Web3: در این قسمت نیز پیشنهاد می‌شود لول کارت‌های DEX و Launchpad را افزایش دهید.
  • بهترین کارت‌های قسمت Specials: کارت‌های این مجموعه کارت‌های ویژه‌ی بازی هستند و بهتر است تمام آن‌ها را خریداری کرده و لول آن‌ها را ارتقا دهید تا پرافیت شما سریع‌تر افزایش پیدا کند.

افزایش پرافیت همستر؛ راهکاری برای دریافت ایردراپ بیشتر

با توجه به این نکته که پرافیت همستر کامبت اهمیت بالایی در نحوه‌ی توزیع توکن‌های این ایردراپ دارد، بهتر است تمرکز خود را به جای افزایش تعداد سکه، روی افزایش پروفیت همستر بگذارید. با خرید کارت‌هایی که سود خوبی نسبت هزینه‌ی خود دارند، می‌توانید خیلی سریع‌تر پرافیت خود را افزایش دهید. در نهایت افزایش Profit شما موجب خواهد شد در زمان توزیع ایردراپ به سودهای بیشتری دست پیدا کنید. به‌نظر می‌رسد با توجه به کاربران بسیار زیاد این بازی، قیمت همستر پس از ورود به بازارهای معاملاتی افزایش چشمگیری داشته باشد.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۶ / ۵. مجموع آرا: ۳۷

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا