اخبار بیت کوین

مدیر سابق صندوق پارالاکس: قیمت بیت کوین طی ۱۰ سال آینده به ۱۲.۵ میلیون دلار می‌رسد

رابرت بریدلاو اعتقاد دارد که قیمت بیت کوین سقفی ندارد زیرا ارزش دلار با تورم دامنه‌دار به سمت صفر میل خواهد کرد.

مدیر سابق صندوق پوشش ریسک پارالاکس دیجیتال (Parallax Digital)، اعتقاد دارد که طی کمتر از یک دهه، دلار آمریکا تضعیف شده و در عوض قیمت بیت کوین به شدت رشد خواهد کرد.

به گزارش والکس و به نقل از کریپتوگلوب، رابرت بریدلاو (Robert Breedlove)، مدیر سابق صندوق پوشش ریسک پارالاکس دیجیتال در مصاحبه‌ای با آلت‌کوین دیلی، پیش‌بینی کرد که قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۳۱ رشدی قابل ملاحظه خواهد داشت و به رقم ۱۲.۵ میلیون دلار خواهد رسید.

بریدلاو همچنین اعتقاد دارد که دلار دستخوش ابرتورم خواهد شد و ارزش آن تا سال ۲۰۳۵ به صفر یا نزدیک به آن میل خواهد کرد. این اعتقاد او علی‌رغم افزایش ارزش شاخص دلار (DXY) در برابر دیگر ارزهای فیات رایج در چند ماه گذشته است.

بریدلاو پیش‌بینی می‌کند که شاخص دلار پیش از فروپاشی، نوسان شدیدی را تجربه خواهد کرد. وی همچنین قیمت ۱۲.۵ میلیون دلاری را برای بیت کوین متصور است.

دلیل قیمت نجومی بیت کوین در نظر او، کاهش قدرت خرید دلار آمریکاست. علی‌رغم ذکر قیمت ۱۲.۵ میلیون دلاری، وی آن را معادل با قدرت خرید ۱ میلیون دلار در سال ۲۰۲۰ می‌داند. وی در این باره افزود:

…قدرت خرید بیت کوین در زمان پیش‌بینی شده برابر با قدرت خرید بیت کوین یک میلیون دلاری در سال ۲۰۲۰ خواهد بود.

این تحلیل‌گر افزود که همچنان بر پیش‌بینی‌اش مصر است و برای بیت کوین هیچ سقفی قائل نیست؛ چرا که ارزش دلار با تورم دامنه‌دار به سمت صفر میل خواهد کرد.

با وجود این پیش‌بینی، شواهد آنچین نشان می‌دهد که با کاهش گسترده قیمت ارزهای دیجیتال، نهنگ‌ها نیز دست به فروش بیت کوین زده‌اند. این داده‌ها نشان‌ می‌دهد که میزان ذخایر بیت کوین نهنگ‌ها طی ۱۱ ماه گذشته به دلیل ترس ناشی از تورم و رکود اقتصادی، در حال کاهش بوده است.

هم‌اکنون میزان ذخایر نهنگ‌ها در کمترین میزان خود طی ۲۹ ماه اخیر است. آخرین باری که این گروه، مالک چنین میزان اندکی از بیت کوین بودند، پس از شیوع ویروس کرونا و فروش احساسی پس از آن بود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
Crypto Globe
سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا