منتخب سردبیرهمستر کامبت

آموزش نقد کردن همستر برای افرادی که به‌موقع نقد نکرده‌اند!

ایردراپ بزرگ همستر کامبت، محبوب‌ترین مینی گیم تلگرامی بالاخره در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۵ مهر ۱۴۰۳) برگزار شد. به‌این‌ترتیب، کاربرانی که ماه‌ها به انجام این بازی، جمع‌آوری امتیاز و ارتقا سطح کاربری خود مشغول بودند سهم‌شان را از ایردراپ ۶۰ میلیارد توکنی آن دریافت کردند. این بازی از قبل در رابط کاربری خود روش‌هایی را برای Claim‌ کردن توکن‌های HMSTR ایردراپ شده تعیین کرده بود. کاربران نیز با اتصال کیف پول خود، توکن‌ها در طی ساعات اولیه دریافت کرده و با انتقال آن‌ها به صرافی‌ها، توانستند نسبت به نقد کردن همستر با بهترین قیمت تاریخی آن تاکنون اقدام کنند.

اما بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی تیم توسعه بازی Hamster Kombat، حدود ۳۰ میلیون کاربر هنوز اقدامی در جهت Claim‌ کردن توکن‌های خود انجام نداده‌اند. این تیم اعلام کرده که حدود ۶۰ درصد از ایردراپ را به برداشت در زمان دلخواه و تا زمان شروع فصل دو این بازی اختصاص داده است. در حقیقت ایردراپ همستر برخلاف نات کوین، در طول زمان انجام شده و هنوز فرصت برداشت آن وجود دارد. بنابراین اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، جای نگرانی نیست! در این مقاله به آموزش نقد کردن همستر به کمک صرافی ارز دیجیتال والکس در دوره گذر این بازی از سیزن یک به دو می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

قیمت همستر کامبت
همستر کامبت Hamster Kombat (HMSTR)
۲۹۸.۰۰ تومان
$ ۰.۰۰۵ ۲.۲۶%

خرید و فروش امن، سریع و آسان همستر کامبت در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید همستر کامبت

نقد کردن همستر به روش دایرکت کلیم

آموزش نقد کردن همستر

مدتی پیش از ایردراپ همستر کامبت، این بازی گزینه Direct Claim را به گزینه برداشت‌های خود اضافه کرد. به این ترتیب، کاربران قادر هستند بدون نیاز به باز کردن حساب کاربری در صرافی‌ها، توکن‌های‌شان را به کیف پول ارز دیجیتال شخصی خود انتقال دهند. برای این منظور باید یکی از والت‌های سازگار با بلاکچین تون را دانلود کرده و در آن یک حساب کاربری ایجاد کنید. بهترین گزینه‌ها عبارتند از:

  • تون کیپر (TonKeeper)
  • تون والت (Ton Wallet)
  • تراست والت (Trust Wallet)
  • مای تون والت (MyTonWallet)
  • تون هاب (TonHub)
  • تون پی (TonPay)

با وجود تعدد این گزینه‌ها، کیف پول تون کیپر به دلیل سهولت بیشتر رابط کاربری و هزینه‌های عملیاتی پایین در بین کاربران همستر محبوب‌تر است. پس از انجام این کار و به‌منظور نقد کردن همستر خود مراحل زیر را دنبال کنید.

انتقال همستر به کیف پول شخصی

آموزش انتقال همستر به کیف پول

تا پیش از ایردراپ همستر کامبت در تاریخ ۵ مهر ۱۴۰۳، کاربران تنها با اتصال کیف پول خود به این بازی، می‌توانستند منتظر ورود همسترهای خود به والت‌های‌شان پس از ایردراپ باشند. اما پس از این تاریخ، لازم است که توکن‌های‌تان را با طی کردن مراحل بیشتری به شرح زیر انتقال دهید:

  • وارد حساب خود در بازی Hamster Kombat شوید و روی گزینه ایردراپ در پایین صفحه کلیک کنید.
  • روی گزینه Withdrawal کلیک کنید.
  • روی گزینه Direct Claim کلیک کنید.
  • از بین گزینه‌های موجود، کیف پول خود را انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید.
  • اتصال به همستر کامبت را در کیف پول خود تایید کنید.
  • روی گزینه Withdrawal‌ در همستر کامبت کلیک کنید.
  • روی گزینه Claim کلیک کنید.

دقت داشته باشید که برای انتقال همسترهای خود به کیف پول شخصی، به مقداری ارز دیجیتال TON به‌عنوان کارمزد نیاز دارید. این هزینه، بسته به ترافیک شبکه در زمان انتقال متغیر است. بنابراین از قبل باید نسبت به خرید تون کوین از صرافی والکس و انتقال آن به کیف پول خود اقدام کنید.

همستر کامبت آدرس قرارداد هوشمند توکن HMSTR را در بالای صفحه بازی خود در قسمت ایردراپ قرار داده است. با کپی کردن این آدرس و وارد کردن آن در هریک از کیف پول‌های سازگار با شبکه تون و تلگرام نیز می‌توانید به انتقال و سپس نقد کردن همستر بپردازید.

آموزش نقد کردن همستر در والکس

روش نقد کردن همستر در والکس ساده است. برای این منظور ابتدا باید توکن‌های خود را با طی کردن مراحل زیر به کیف پول داخلی خود در این صرافی منتقل کنید:

۱) وارد حساب کاربری خود در صرافی والکس شده و مانند تصویر روی قسمت واریز کوین کلیک کنید.

نقد کردن همستر در والکس

۲) تنظیمات واریز، یعنی انتخاب کوین (کادر یک) و شبکه برداشت (کادر دو) را انجام دهید تا آدرس واریز (کادر ۳) و ممو (کادر ۴) نمایش داده شود.

فروش همستر در  والکس

۳) وارد کیف پول شخصی خود شده و به بخش Send یا مشابه آن (بسته به نوع کیف پول) بروید. ما از کیف پول تون کیپر استفاده کرده‌ایم.

انتقال همستر به والکس

۴) آدرس واریز صرافی والکس را در کادر اول (Address or Name) و عبارت ممو را نیز در کادر دوم (Comment) وارد کرده و روی گزینه Continue کلیک کنید.

برداشت همستر از تون کیپر

۵) در بخش بعد به جای کوین TON‌ ارز دیجیتال همستر را انتخاب کرده و مقدار واریزی خود را مشخص نمایید. در نهایت روی گزینه Continue‌ کلیک کنید.

انتقال همستر به صرافی والکس

۶) پس از مشاهده اطلاعات تراکنش، روی Confirm and Send کلیک کنید.

این مرحله از نقد کردن همستر نیز به وجود مقداری ارز دیجیتال تون در کیف پول شما به‌منظور پرداخت کارمزد تراکنش نیاز دارد. پس از چند ثانیه، واریز همستر به کیف پول والکس انجام می‌شود.

قیمت تون کوین
تون کوین Ton (TON)
۳۳۵,۴۳۳.۰۰ تومان
$ ۵.۴۰۱ -۰.۶۲%

خرید و فروش امن، سریع و آسان تون کوین در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید تون کوین

روش فروش آنی همستر در والکس

پس از واریز موفقیت آمیز همستر به کیف پول داخلی خود در والکس، به طرق مختلف می‌توانید آن را به تتر یا ریال تبدیل کنید. آسان‌ترین روش نقد کردن همستر از طریق بازار خرید و فروش آنی است. قیمت همستر در این بازار از سوی والکس و بر اساس پلتفرم‌های جهانی تعیین می‌شود. برای این منظور، مراحل زیر را دنبال کنید:

۱) مطابق تصویر زیر ابتدا وارد حساب خود در والکس و سپس بخش فروش آنی در بازار خرید و فروش آنی شوید.

فروش آنی همستر در والکس

۲) در قسمت می‌فروشم، ارز دیجیتال همستر را انتخاب و مقدار آن را نیز وارد کنید. پس از مشاهده معادل ریالی یا تتری آن در بخش دریافت می‌کنم، روی گزینه فروش همستر کامبت کلیک کنید.

فروش همستر کامبت

۳) معادل ریالی یا تتری همستر به کیف پول شما افزوده شده و در صورت نیاز از بخش برداشت تومان می‌توانید آن را برداشت کنید.

فروش همستر در بازار اسپات والکس

نقد کردن همستر در بازار معاملاتی اسپات والکس مزیت امکان تعیین قیمت را با خود به همراه دارد. به‌ویژه با توجه به نوسان شدید قیمت این توکن می‌توانید با به‌کارگیری استراتژی‌های معاملاتی مناسب و پیش‌بینی هرچه دقیق‌تر روند آن، ضرر ناشی از دیرکرد در برداشت خود را جبران کنید. در این بازار همچنین امکان خرید همستر نیز وجود دارد.

روش نقد کردن همستر در بازار معاملاتی والکس به شرح زیر است:

۱) مانند تصویر زیر وارد بازار معاملاتی همستر بر اساس تومان شده و همستر را انتخاب کنید.

معامله همستر کامبت در والکس

۲) با اسکرول صفحه به سمت پایین و از سربرگ اسپات، مقدار و قیمت مورد نظر خود برای فروش همستر را تعیین کرده و روی گزینه فروش کلیک کنید.

معامله اسپات همستر

فروش همستر در بخش معاملات تعهدی والکس

بازار تعهدی والکس برای تریدرهای حرفه‌ای‌تر و ریسک‌پذیرتر طراحی شده است. اگر به‌عنوان یک تریدر، فرصت کافی برای برداشت و نقد کردن همستر در روزها و ساعات اولیه ایردراپ را نداشتید، این بازار می‌تواند فرصتی برای جبران ضرر ناشی از افت قیمت این رمزارز برای شما باشد. در معامله تعهدی می‌توانید تا ۱۰ برابر سرمایه خود برای فروش همستر از والکس وام دریافت کرده و از نوسانات این توکن تا ۱۰ برابر نیز سود بیشتری کسب کنید. دقت داشته باشید که ریسک از دست رفتن سرمایه به نسبت اهرم انتخاب شده در این روش نیز افزایش می‌یابد. 

برای نقد کردن همستر در این بازار به روش زیر عمل کنید:

۱) وارد بخش بازار تعهدی شوید.

معامله اهرم دار همستر

۲) از نوار جستجو Hamster‌ را جستجو کرده و یکی از بازارهای تومانی یا تتری آن را انتخاب کنید.

فروش تعهدی همستر در والکس

۳) با اسکرول صفحه به سمت پایین و از سربرگ تعهدی، نسبت اعتبار، قیمت مورد نظر، مقدار و در صورت تمایل، تنظیمات پیشرفته را انجام داده و روی یکی از گزینه‌های «باز کردن موقعیت لانگ» یا «باز کردن موقعیت شورت» کلیک کنید.

معامله تعهدی همستر در والکس

همستر کامبت در انتظار فصل ۲ ایردراپ

در این مقاله تلاش کردیم به آموزش نقد کردن همستر طی روزهای شروع فصل دوم این بازی بپردازیم. همانطور که گفتیم، بر اساس اطلاعیه تیم توسعه این بازی، برداشت توکن HMSTR با استفاده از گزینه Direct Claim در زمان دلخواه قابل انجام است. برای این منظور باید به روش‌های معمول برداشت از بازی‌های P2E یعنی اتصال کیف پول و انجام تراکنش اقدام کنید. 

لازم به ذکر است که استخراج همستر از طریق انجام بازی در حال حاضر دیگر امکان‌پذیر نیست و با دریافت امتیازات موسوم به الماس (Diamond) جایگزین شده است. آیا شما به موقع همسترهای خود را نقد کردید؟ تجربه شما از این فرآیند چه بود؟

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳ / ۵. مجموع آرا: ۲

از سال ۲۰۲۰ درباره‌ی ارز دیجیتال می‌نویسم. معتقدم این تکنولوژی، آینده‌ی ما را متحول می‌کند، بنابراین آنچه درباره‌ی آن یاد می‌گیرم را در بلاگ والکس به‌اشتراک می‌گذارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا