اخبار ارزهای دیجیتال

JPMorgan وارد حوزه هوش مصنوعی می‌شود

IndexGPT شرکت JPMorgan به عنوان رقیب ChatGPT در حوزه‌های مختلف کسب و کار شامل تبلیغات، مشاوره تجاری و برنامه‌های متمرکز بر امور مالی به عنوان یک خدمت نرم‌افزاری استفاده خواهد شد.

غول مالی JPMorgan Chase، درخواست ثبت نماد تجاری “IndexGPT” خود را به منظور شرکت در رقابت ساخت ابزارهای هوش مصنوعی مولد برای اهداف تجاری، به USPTO ارائه کرده است.

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، این درخواست در تاریخ ۱۱ ماه می به دفتر ثبت اختراع و نماد تجاری ایالات متحده (USPTO) ارسال شد و شرکت JPMorgan طبق توضیحات خود، قصد دارد از این نماد تجاری در حوزه بازرگانی استفاده کند.

نماد ایندکس جی پی تی

تصویر بالا متنی را با حروف استاندارد نشان می‌دهد که همراه با درخواست شرکت JPMorgan ارائه شده و به شرح زیر است:

بدون ادعایی بر حق مالکیت فونت، اندازه، یا رنگی خاص.

IndexGPT در واحدهای مختلف کسب و کار شامل تبلیغات، مشاوره تجاری و خدماتی مانند برنامه‌های متمرکز بر امور مالی به عنوان یک سرویس نرم‌افزاری (SAAS) در کنار سایر خدمات استفاده خواهد شد.

نماد تجاری جدید جی چی

ثبت این نماد تجاری توسط شرکت JPMorgan، نشان‌دهنده دیدگاه مدیرعامل آن، جیمی دایمن (Jamie Dimon)، درباره هوش مصنوعی است. در ماه آوریل، دایمن اعلام کرد که این شرکت بیش از ۳۰۰ ابزار کاربردی هوش مصنوعی برای تحلیل ریسک، بازاریابی، تجربه مشتریان و جلوگیری از تقلب در دست تولید دارد. وی گفت:

هوش مصنوعی و داده‌هایی که از آنها تغذیه می‌کند، برای موفقیت شرکت ما در آینده بسیار حیاتی هستند و اهمیت پیاده‌سازی فناوری‌های جدید را نمی‌توان نادیده گرفت.

شرکت JPMorgan قصد دارد کارکنان خود را با استفاده از ChatGPT و سایر ابزارهای مدل زبانی بزرگ، توانمند کند.

در حالی که شرکت‌های بزرگ حوزه فناوری در تمام بخش‌های تجارت به سرعت در حال به کارگیری هوش مصنوعی مولد هستند، اما شرکت اپل با محدودسازی استفاده از ChatGPT و ابزارهای مشابه، رویکرد متفاوتی را اتخاذ کرده است.

یکی از اسناد داخلی اپل نگرانی‌های این شرکت درباره امکان دسترسی به داده‌های حساس را آشکار می‌کند.

اپل در همین راستا و ضمن تاکید بر ترس از افشای داده‌های محرمانه، استفاده از ابزار هوش مصنوعی Copilot شرکت GitHub را نیز محدود کرده است. Copilot متعلق به شرکت مایکروسافت است و به خودکارسازی کدنویسی نرم‌افزارها می‌پردازد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
cointelegraph
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا