اخبار بیت کوین

یک شاخص کلیدی نوید از افزایش قیمت بیت کوین می دهد

تعداد آدرس‌های منحصر به فرد استفاده کننده از شبکه بیت کوین به کمترین حد خود در ۲۲ ماه گذشته رسیده است

پلتفرم تحلیلی سنتیمنت (Santiment) می‌گوید که یک معیار کلیدی خبر از صعودی بودن قیمت بیت کوین می‌دهد همان‌طور که در نوامبر ۲۰۲۲ چنین چیزی را منعکس کرد.

به گزارش والکس و به نقل از dailyhodl، وبسایت سنتیمنت به این موضوع اشاره کرده است که سطح ترس در بازار ارزهای دیجیتال مشابه بازه پس از سقوط صرافی FTX در سال گذشته است. مقطعی که ثابت شد پایین‌ترین سطح بازار بوده است.

کلمات ترند شده در خصوص هر ارز دیجیتال
کلمات ترند شده در خصوص هر ارز دیجیتال

سنتیمنت افزود:

یکی از نشانه‌های اصلی ترس زمانی است که کلیدواژه‌های پرطرفدار کریپتو تقریبا همه به کیف پول‌های سخت‌افزاری و امنیت مرتبط هستند. ما در نوامبر ۲۰۲۲ پس از سقوط FTX شاهد نگرانی‌های امنیتی مشابهی از سوی معامله‌گران بودیم. این نشانه کف بازار بود.

Santiment همچنین دریافت که با کاهش قیمت بیت کوین به سطح ۲۶۰۰۰ دلار در روزهای اخیر، حجم صحبت در مورد پادشاه ارزهای دیجیتال در رسانه‌های اجتماعی افزایش یافته است که سیگنال دیگری است که نشان می‌دهد قیمت بیت کوین ممکن است در کوتاه مدت افزایش یابد.

با بازگشت مجدد بیت کوین به سطح ۲۶۰۰۰ دلار، معامله‌گران نگرانی‌های بیشتری از کاهش قیمت به محدوده ۲۰ تا ۲۵ هزار دلار نشان می‌دهند. شاخص سلطه اجتماعی BTC دوباره به اوج خود رسیده است که معمولاً نشانه ترس است. سیگنال‌های ترس احتمال بازگشت مجدد را افزایش می‌دهند.

شاخص سلطه اجتماعی بیت کوین
شاخص سلطه اجتماعی بیت کوین

در نهایت، سنتیمنت می‌گوید که تعداد تراکنش‌های بیت‌کوین به پایین‌ترین حد خود که آخرین بار در ۲۲ ماه پیش – در ژوئیه ۲۰۲۱ – مشاهده شده بود، کاهش یافته است. در آن زمان، قیمت بیت کوین به محدوده ۲۹۰۰۰ دلار سقوط کرد و سپس به بالاترین حد خود در حدود ۶۹۰۰۰۰ دلار رسید.

تعداد آدرس‌های فعال منحصر به فرد
تعداد آدرس‌های فعال منحصر به فرد

«کاربرد بیت کوین در ماه می با اصلاح بازار افت شدیدی را نشان تجربه کرد. برای اولین بار از جولای ۲۰۲۱، ما شاهد تراکنش روزانه کمتر از ۸۰۰۰۰۰ آدرس بیت کوین منحصر به فرد در شبکه هستیم.»

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
Daily Hodl
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا