اخبار بیت کوین

رابرت کیوساکی: زمان خرید بیت کوین، طلا و نقره است

نویسنده کتاب «پدر پولدار پدر بی‌پول» پیش‌بینی کرد که با تغییر سیاست فدرال رزرو در آینده نزدیک، ارزش این دارایی‌ها افزایش خواهد یافت.

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، تاجر و نویسنده کتاب پرفروش «پدر پولدار پدر بی‌پول»، طی تحلیلی این روزها را فرصت خوبی برای خرید بیت کوین، طلا و نقره دانست.

به گزارش والکس و به نقل از کوین تلگراف، کیوساکی در توییتی خطاب به ۲.۱ میلیون دنبال‌کننده خود، به کاهش قیمت بیت کوین، طلا و نقره طی ماه‌های آینده به رغم افزایش ارزش دلار اشاره کرد. او خاطرنشان کرد با تغییر سیاست فدرال رزرو و کاهش نرخ بهره، ارزش دارایی‌های امن رشد مجدد خواهد داشت.

در پستی در روز ۱ اکتبر، کیوساکی پیش‌بینی کرد که چرخش سیاست پولی فدرال رزرو در ابتدای سال میلادی آینده رخ خواهد داد. طی این چرخش، ارزش دلار همانند ارزش پوند انگلستان طی روزهای جاری، به شدت افت خواهد کرد.

از سال ۲۰۲۰، کیوساکی مُبلغ و طرفدار کلاس‌هایی از دارایی است که تحت تاثیر مستقیم دستکاری بازار فدرال رزرو قرار ندارند. وی حتی در زمان چاپ پول گسترده بانک مرکزی آمریکا در پاسخ به بحران کرونا، به سرمایه‌گذاران هشدار داده بود که «بیت کوین بخرند و خود را نجات دهند.»

نکته شگفت‌انگیز در خصوص علاقه کیوساکی به بیت کوین این است که او ارزشی ذاتی برای این ارز دیجیتال قائل نیست. با این وجود، او در مصاحبه اخیر خود دوباره در نقش حامی بیت کوین ظاهر شد و گفت:

زمانی که فدرال رزرو در سیاست‌های خود تجدید نظر کند و نرخ بهره را کاهش دهد – همانند کاری که انگلستان انجام داد – شما خواهید خندید در حالی که بقیه گریان خواهند بود.

کیوساکی در ماه سپتامبر، طی پستی به مشترکین خبرنامه‌اش در خصوص آینده بیت کوین و دارایی‌های دیجیتال و نیاز به سرمایه‌گذاری در آن‌ها چنین گفت:

این که می‌خواهید وارد دنیای کریپتو شوید، کافی نیست… حالا زمانی است که باید وارد دنیای کریپتو شوید، پیش از آن که بزرگترین بحران اقتصادی تاریخ فرا رسد.

نرخ برابری دلار در برابر دیگر ارزهای بزرگ فیات طی یک سال گذشته افزایش یافته است. پوند، یورو و ین ژاپن به ترتیب ۱۸.۲۴، ۱۵.۵۴ و ۲۳.۳۳ درصد از ارزش خود را در برابر دلار آمریکا از دست داده‌اند.

در همین مدت و همراه با سیاست افزایش نرخ بهره فدرال رزرو، بازار ارزهای دیجیتال نیز سقوطی ۵۵ درصدی به خود دیده است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
کوین تلگراف
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا