اخبار دوج کویناخبار شیبا اینو

جهش ۷۵۹ میلیون دلاری میم کوین‌ها در یک ماه گذشته

برترین دارایی‌های میم کوین با رشد ارزش بازار ۷۵۹ میلیون دلاری در ۳۰ روز گذشته مواجه بودند. قیمت دوج کوین که پیشتاز میم کوین‌ها است، در ماه گذشته بیش از ۱۰ درصد افزایش داشته است. در همین حال، دومین و سومین میم کوین بازار، شیبا اینو (SHIB) و پپه (PEPE) به ترتیب ۱% و ۱.۶% افزایش داشته‌اند.

به گزارش والکس، از یکشنبه، ۲۳ جولای ۲۰۲۳، ارزش بازار میم کوین‌ها به ۱۶.۲۹ میلیارد دلار رسیده است که نسبت به ۱۵.۵۴ میلیارد دلار در ۲۲ ژوئن، شاهد رشد بوده است. این موضوع نشان‌دهنده افزایش بیش از ۷۵۹ میلیون دلاری یا ۴.۸۲ درصدی در اقتصاد میم کوین ها است.

طی ۳۰ روز گذشته، قیمت دوج کوین بیش از ۱۰ درصد و در هفته گذشته ۱.۳ درصد افزایش یافته است. با ارزش بازار ۱۰.۱۲ میلیارد دلار، دوج کوین ۶۲.۱۲٪ از ارزش کل بازار میم کوین‌ها را تشکیل می‌دهد.

چارت قیمت دوج کوین

قیمت شیبا اینو در ماه گذشته یک درصد افزایش یافته است، اگرچه در هفته گذشته این رمزارز با کاهش ۲.۷ درصدی روبرو بوده است. با ارزش بازار ۴.۶۱ میلیارد دلار، شیبا اینو ۲۸.۲۹٪ از ارزش بازار میم کوین‌ها را تشکیل می‌دهد. دو ارز دیجیتال دوج کوین و شیبا اینو، بر ۹۰.۴۱ درصد از اقتصاد میم کوین‌ها تسلط دارند.

چارت قیمت شیبا اینو

قیمت پپه سومین دارایی بزرگ میم کوین، طی ماه گذشته ۱.۶ درصد افزایش یافت. با این حال، در هفته گذشته، پپه ۷.۶٪ کاهش قیمت داشته است. با ارزش بازار ۶۲۸ میلیون دلاری، این رمزارز ۳.۸۵٪ از ارزش خالص بازار میم کوین‌ها را تشکیل می‌دهد.

حجم معاملات بازار میم کوین‌ها در ۲۴ ساعت گذشته به ۵۲۸ میلیون دلار رسیده است. سه بازیگر برتر روز یکشنبه عبارتند از کابوسو اینو، ۳d3d و pepemon pepeballs که بین ۹.۹٪ تا ۲۱۰٪ رشد قیمت داشته‌اند.

سه میم کوین که بیشترین کاهش قیمت را شاهد بودند عبارتند از شیباکن فایننس، چیمز اینو و دینگو کوین که بین ۷ تا ۲۲ درصد در روز گذشته افت قیمت داشته‌اند. با توجه به حجم معاملات ۲۴ ساعته، DOGE پیشتاز است و پس از آن SHIB و PEPE قرار دارند، در حالی که فلوکی جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا