اخبار بیت کوین

تحلیل قیمت ارز بیت کوین در چند روز آینده

حرکات قیمت بیت کوین (BTC) یک واگرایی صعودی را در یکی از اندیکاتورهای مومنتوم نمایش می‌دهد که نشان‌دهنده روند صعودی آن در آینده است.

به گزارش والکس، قیمت بیت کوین در روز دوشنبه از سطح مقاومت هفتگی ۶۷٬۱۷۴ دلار ریجکت شد و ۲.۲٪ کاهش یافت. بیت کوین در حال حاضر توسط سطح ۵۰٪ فیوناچی اصلاحی آن در ۶۴٬۲۷۴ دلار حمایت می‌شود که از پایین‌ترین سطح ۵۶٬۵۲۳ دلار در ۱ می تا ۷۱٬۹۹۵ دلار در ۲۱ می محاسبه شده است.

اگر بیت کوین بتواند از ۶۴٬۲۷۴ دلار به سمت بالا جهش کند، می‌تواند با رشد ۴ درصدی به سطح مقاومت قبلی خود یعنی ۶۷!۱۴۷ دلار برسد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) و اسیلاتور Awesome (AO) از این جهش پشتیبانی می‌کنند. کف پایین‌تری (Lower low) که در نمودار ۴ ساعته در ۱۸ ژوئن (۲۹ خرداد) تشکیل شد، نشان‌دهنده سقف بالاتر (Higher high) RSI در همان تایم فریم نیست. این تحول یک واگرایی صعودی نامیده می‌شود و اغلب منجر به معکوس شدن روند یا افزایش کوتاه مدت قیمت خواهد شد.

قیمت بیت کوین
بیت کوین Bitcoin (BTC)
۳,۹۹۲,۴۲۲,۳۳۴.۰۰ تومان
$ ۶۵,۲۸۵.۷۱۰ -۰.۰۸%

خرید و فروش امن، سریع و آسان بیت کوین در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید بیت کوین

اگر گاوها تهاجمی عمل کنند و چشم‌انداز کلی بازار کریپتو مثبت باشد، بیت کوین می‌تواند یک رالی ۶ درصدی را انجام داده و به سطح مقاومت قبلی خود یعنی ۷۱٬۲۸۰ دلار برسد.

نمودار ۴ساعته بیت کوین

با این حال، اگر قیمت بیت کوین شکسته شود و کندل قیمت زیر سطح حمایت روزانه ۶۰٬۸۰۰ دلار بسته شود، این دیدگاه صعودی باطل شده و منجر به کاهش ۴ درصدی می‌شود که سطح حمایت هفتگی آن ۵۸٬۳۷۵ دلار است.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۲ / ۵. مجموع آرا: ۳

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا