اخبار دوج کوین

ایلان ماسک بار دیگر از مک دونالد خواست تا دوج کوین را بپذیرد

ماسک گفت که در صورت پذیرش دوج در مک دونالد، یک بسته از غذای مخصوص کودکان این رستوران را به شکل علنی خواهد خورد

ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیرعامل شرکت‌های تسلا، اسپیس ایکس و توییتر، بر فشار رسانه‌ای خود بر غول زنجیره‌ای فست فود جهان برای پذیرش ارز دیجیتال دوج کوین (DOGE)، به عنوان روش پرداخت ادامه داد.

به گزارش والکس و به نقل از Crypto Globe، ماسک در پاسخ به پرسش کاربری که از او در خصوص برقرار بودن پیشنهاد سابق وی به رستوران‌های زنجیره‌ای مک‌دونالد (McDonald) پرسیده بود، بار دیگر پاسخ مثبت داد. ایلان ماسک یک سال پیش و در ژانویه سال ۲۰۲۲، به مک‌دونالد پیشنهاد داده بود که در صورت پذیرفتن دوج کوین به عنوان واسطه پرداخت، یک بسته از غذای کودکان معروف این رستوران (Happy Meal) را جلوی لنز دوربین‌های تلویزیونی خواهد خورد.

پیشنهاد اولیه ماسک به مک‌دونالد زمانی ارائه شد که حساب رسمی توییتر این رستوران زنجیره‌ای، در زمان سقوط گسترده بازار ارزهای دیجیتال، جامعه کاربری کریپتو را دست انداخت و حال آن‌ها را به طعنه پرسید.

ماسک یکی از حامیان شناخته‌شده ارز دیجیتال دوج کوین است. شرکت تسلا در اواخر سال ۲۰۲۱، قابلیت پرداخت به وسیله دوج کوین را برای کاربران خود مهیا کرد.

همچنین ماسک خبر داده بود که در نسخه ۲ پلتفرم توییتر، این شبکه اجتماعی از قابلیت پرداخت پشتیبانی خواهد کرد. با این حال جزییات بیشتری در خصوص این قابلیت و تاریخ عرضه آن ارائه نشده است.

ارز دیجیتال دوج کوین، در سال ۲۰۱۳ و به عنوان یک شوخی خلق شد. این میم کوین در سال ۲۰۱۴ به تیتر خبرگزاری‌ها رسید؛ در آن سال جامعه کاربری این شبکه با گرد آوردن ۲۵۰۰۰ دلار، به تیم لژسواری کشور جامائیکا کمک کردند تا بتواند در المپیک زمستانی سوشی حاضر شود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۳

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا