اخبار دوج کوین

تیم حقوقی ایلان ماسک به “ادعاهای جسورانه” در پرونده دوج کوین پاسخ می دهد

وکلای ایلان ماسک در حال اعتراض به شکایت شاکیان در یک دعوی دسته جمعی شامل سرمایه‌گذاران دوج کوین هستند. شاکیان نیز به دنبال اخراج تیم حقوقی ماسک به دلیل اتهامات سوء رفتار هستند. وکلای ماسک این شکایت را سوءاستفاده از منابع قضایی توصیف کرده‌اند.

به گزارش والکس، پاسخ تیم حقوقی ماسک در یک سند مفصل آمده است. این سند به دنبال به چالش کشیدن اصل ادعاها است، با این استدلال که آنها با “آزمون خنده (laugh test)” دادگاه مطابقت ندارند، یک دکترین حقوقی که برای ارزیابی اعتبار یک ادعا استفاده می‌شود.

پاسخ وکلای ایلان ماسک همچنین به اتهامات خاص اسپنسر، وکیل سرمایه‌گذاران دوج کوین می‌پردازد. آنها ادعا می‌کنند که این اتهامات که شامل نقض حقوق اخلاقی و تضاد منافع است، فاقد پایه و اساس است و به طور بالقوه می‌تواند باعث برکناری اسپنسر شود.

در ۲۶ ژوئن، اسپنسر درخواستی را به دادگاه ارائه کرد. این طرح، تیم حقوقی ماسک و به‌ویژه وکیل الکس اسپیرو را به استفاده از «تاکتیک‌های کثیف» متهم کرد. ظاهراً این تاکتیک‌ها شامل افشای نامه‌ای توهین‌آمیز نوشته شده توسط اسپنسر به نیویورک پست در ۱۵ ژوئن بود. به عقیده اسپنسر اینگونه رفتارها می‌تواند به سوگیری ناعادلانه دادگاه بیانجامد.

اسپنسر همچنین از دادگاه خواسته است تا آلیسون هوبرت، وکیل تسلا را که همچنین وکالت ماسک را بر عهده دارد، به دلیل تضاد منافع اخراج کند. اسپنسر همچنین خواستار جریمه مالی وکلای ماسک به دلیل سوء رفتارشان شده است.

در پاسخ به این ادعاها، تیم حقوقی ماسک اعلام کرده است که شواهدی برای ادعای استفاده از نامه اسپنسر توسط آنها وجود ندارد. آنها همچنین استدلال می‌کنند که حتی اگر نامه لو رفته باشد، این به منزله نقض دستورالعمل‌های اخلاقی در مورد تماس با رسانه‌ها نیست.

وکلای ماسک با پرداختن به اتهام وارده به هوبرت، اظهار می‌دارند که وکالت همزمان او از ماسک و تسلا بر اساس قوانین نیویورک مجاز است. آنها ادعای اسپنسر را بی‌اساس می‌دانند.

آنها در پرونده ادعا کردند که ادعاهای بی‌اساس و جسورانه اسپنسر مبنی بر تضاد منافع و ناهنجاری‌های اخلاقی توسط وکلای ماسک، نامناسب و غیراخلاقی است و بر همین اساس اسپنسر بخاطر این رفتارهای غیراخلاقی باید مجازات شود.

این دعوای حقوقی بخشی از یک پرونده قضایی بزرگتر است که شامل ۲۵۸ میلیارد دلار و اتهامات یک طرح کلاهبرداری برای ترویج dogecoin است. این پرونده در ژوئن آغاز شد و ماسک، ثروتمندترین فرد جهان، در مقابل سرمایه‌گذاران دوج کوین قرار گرفت.

ماسک علیرغم سابقه حمایت عمومی از ارزهای دیجیتال و مشارکت‌های گذشته با توسعه‌دهندگان رمزارز، تمام اتهامات مربوط به تخلف در این مورد را رد کرده است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا