اخبار بیت کوین

بیت کوین ۱۵۰ هزار دلاری در راه است!

مارک یوسکو (Mark Yusko)، مدیرعامل و بنیانگذار Morgan Creek Capital می‌گوید که بازار صعودی بیت کوین تازه مسیر خود را شروع کرده است.

به گزارش والکس و به نقل از dailyhodl، یوسکو طی مصاحبه‌ای در کانال یوتیوب The Wolf of All Streets گفته که قیمت بیت کوین می‌تواند تا اواسط سال آینده میلادی شش رقمی شود؛ رقمی که به گفته او ارزش منصفانه بیت کوین را دو برابر خواهد کرد.

به گفته یوسکو، ارزش منصفانه بیت کوین بر اساس تاثیرات شبکه یا تعداد کاربران و ماینرهای بیت کوین تخمین زده می‌شود.

یوسکو می‌گوید:

ارزش منصفانه بیت کوین ممکن است در چرخه صعودی فعلی به ۷۵ یا ۸۰ هزار دلار برسد، بیایید ۷۵ هزار دلار را به عنوان یک احتمال در نظر بگیریم.
بنابراین، سرمایه‌گذاران تا رسیدن بیت کوین به ارزش منصفانه خود در حال خرید خواهند بود. علاوه بر این، سرمایه‌گذاران جدید، از جمله تریدرها و سرمایه‌گذاران خطرپذیر، وارد بازار می‌شوند زیرا پوشش‌دهندگان ریسک در حال فروش هستند. به این نکته توجه داشته باشید که هنوز هم احتمال پیوستن قماربازان به بازار وجود دارد.
از لحاظ تاریخی، به محض ورود آن‌ها به بازار و افزایش اهرم، بیت کوین از ارزش منصفانه خود فراتر رفته و به طور بالقوه تا ۲ یا ۳ برابر سطح ذکرشده ۷۵ هزار دلاری رشد می‌کند.
من فکر نمی‌کنم که در این چرخه تا ۲ یا ۳ برابر ارزش منصفانه پیش‌روی کنیم زیرا به نظرم پوزیشن‌های اهرمی کمتری در بازار وجود دارد. احتمالاً ارزش منصفانه دو برابر می‌شود؛ یعنی به ۱۵۰ هزار دلار می‌رسیم.
بنابراین بین روز شکرگزاری امسال و ژوئن سال بعد (خرداد ۱۴۰۴)، به رکورد جدیدی برای بیت کوین می‌رسیم.
قیمت بیت کوین
بیت کوین Bitcoin (BTC)
۳,۸۵۵,۸۴۳,۹۱۲.۰۰ تومان
$ ۶۳,۵۸۲.۶۴۰ -۰.۷۲%

خرید و فروش امن، سریع و آسان بیت کوین در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید بیت کوین

با این حال، این کهنه‌کار صندوق‌های پوشش ریسک می‌گوید که بیت کوین و سایر دارایی‌های رمزارزی احتمالاً از هم‌اکنون تا یک سقف تاریخی جدید برای بیت‌ کوین تحت اصلاح شدیدی قرار خواهند گرفت.

او در آخر گفت:

بازار ارزهای دیجیتال هنوز رکودی را تجربه نکرده و پیش‌بینی می‌شود در ماه ژوئن (خرداد سال آینده) شاهد آن باشیم. رویداد هاوینگ ۲۰۲۴ بیت کوین هنوز در پیش است و رویداد مهم دیگری هم دارد، انفجاری شبیه به SpaceX که پس از ماه مارس (اسفند) اما قبل از فصل مالیات امسال برنامه‌ریزی شده است. منتظر یک موج فروش دیگر در آینده نزدیک باشید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۲.۵ / ۵. مجموع آرا: ۶

علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا