اخبار بیت کوین

بیت کوین امسال ۶ رقمی می‌شود؟ نظر متخصصان قدیمی را بخوانید

درحالیکه تحلیل‌های مختلفی از قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۴ ارائه می‌شود، امیدها به رکورد شکنی در سال جاری نیز افزایش پیدا کرده است. در این میان متخصصانی همچون آدام بک و کی یانگ جو مدیرعامل شرکت کریپتوکوانت پیش‌بینی‌های خود را نیز اعلام کرده‌اند.

به گزارش والکس و به نقل از کوین تلگراف، راه‌اندازی صندوق‌های ETF بیت کوین در ماه ژانویه راه را برای ورود سرمایه سازمانی به بازار ارزهای دیجیتال باز کرده است. مدیر عامل کریپتو کوانت نیز با در نظر گرفتن این سرمایه‌گذاری، پیش‌بینی خود را از ارزش تحقق یافته بیت کوین (Realized cap) به اشتراک گذاشته است.

Realized cap به ارزش تجمیعی گفته می‌شود که عرضه در گردش بیت کوین آخرین بار در قیمت تحقق یافته جابه‌جا شده است. به گفته مدیر عامل کریپتوکوانت جریان ورودی به ETFهای بیت کوین در سال جاری می‌تواند ۱۱۴ میلیارد دلار دیگر به میزان ۴۵۱ میلیارد دلاری اضافه شده به مارکت کپ BTC بیافزاید.

کی یانگ جو در یادداشتی عنوان داشت:

بازار بیت کوین شاهد ورود ۹.۵ میلیارد دلار سرمایه به صندوق‌های قابل معامله در بورس بوده است که احتمالا باعث رشد ۱۱۴ میلیارد دلاری ارزش تحقق یافته در سال می‌شود. حتی با در نظر گرفتن جریان خروجی از صندوق گری اسکیل، ۷۶ میلیارد دلار می‌تواند ارزش تحقق یافته را از سطح ۴۵۱ میلیارد دلاری به ۵۲۷ تا ۵۶۵ میلیارد دلار ارتقا دهد.

مدیرعامل کریپتو کوانت در خلاصه نظراتش، بدترین حالت برای قیمت بیت کوین را بین ۵۵٬۰۰۰ دلار تا ۵۹٬۰۰۰ دلار عنوان کرده است.

آدام بک: قیمت ۱۰۰ هزار دلاری پیش از هاوینگ محتمل است

در این روزها نظرات بیشتری نسبت به رکورد شکنی BTC حتی پیش از هاوینگ بعدی بیتکوین شنیده می‌شود. از جمله این افراد می‌توان به آدام بک، مدیر عامل شرکت بلاک استریم و خالق سیستم هش کش (Hashcash) که در شبکه بیت کوین به کار گرفته شده است، نام برد.

او با اشاره به رشد قبلی بیتکوین به سمت سقف ۶۹ هزار دلاری قبلی نوشت که در اول اکتبر ۲۰۲۱، بیت کوین به سطح ۴۷ هزار دلاری رسید و پس از آن به ATH جدید دست یافت.

آدام بک در توییتر خود نوشت:

این حرکت انفجاری تنها ۴۱ روز طول کشید. امروز با هاوینگ بعدی ۷۰ روز فاصله داریم. این تنها یک دیدگاه است که چگونه می‌توان به سقف جدید و حتی اعداد ۶ رقمی قبل از هاوینگ دست پیدا کنیم.

به نظر شما بیت کوین قبل از هاوینگ می‌تواند رکورد قبلی خود را بشکند؟

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۹ / ۵. مجموع آرا: ۷

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا