اخبار آلت کوین ها

به گفته این تحلیلگر مطرح، قیمت آلت کوین‌ها از آنچه که فکر می‌کنید هم بالاتر می‌رود!

یکی از تحلیلگران مطرح حوزه ارزهای دیجیتال می‌گوید که مارکت کپ بازار آلت کوین‌ها بسیار بالاتر از انتظار اکثر معامله‌گران خواهد بود.

به گزارش والکس و به نقل از dailyhodl، مایکل ون دی پوپ (Michaël van de Poppe) به ۶۹۲،۸۰۰ دنبال‌کننده خود در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی X گفته که آلت کوین‌ها به سقف‌هایی خواهند رسید که حتی نمی‌توانید تصورش را بکنید.

او گفت:

برای مردم سوال شده که آیا آلت‌ کوین‌ها رکوردهای فعلی خود را خواهند شکست؟
همین سوال در سال ۲۰۲۰ نیز پرسیده می‌شد.
پاسخ:
بله، این اتفاق رخ می‌دهد. آن‌ها از آنچه که تصورش را می‌کنید نیز فراتر خواهند رفت. احتمالاً بسیاری از رمزارزهای برجسته در آن دوره هنوز حتی وجود هم نداشته باشند.

ون دی پوپ با نگاهی به برترین آلت کوین بازار از لحاظ مارکت کپ یعنی اتریوم (ETH)، مدعی شده که اتر تا قبل از آغاز حرکت بزرگ خود هنوز در فاز «انتظار» قرار دارد.

او گفت:

ما منتظریم تا اتریوم شتاب حرکت خود را افزایش دهد. اتر پس از تبدیل مقاومت ۲۱۵۰ دلاری به حمایت، قصد دارد با یک بریک اوت به ۳۵۰۰ دلار برسد.
نمودار سه روزه اتریوم
نمودار سه روزه اتریوم

قیمت اتریوم در زمان نگارش این خبر برابر با ۲۷۶۳ دلار است و طی یک هفته گذشته بیش از ۱۳ درصد رشد داشته است.

ون دی پوپ با نگاهی به برترین دارایی رمزارزی بر اساس مارکت کپ یعنی بیت کوین می‌گوید که BTC در حال حاضر با یک مقاومت مواجه شده است. او خاطرنشان کرد که نسبت به مقصد بعدی پادشاه رمزارزها پس از رسیدن قیمت آن به سطح ۵۰ هزار دلار طی یک یا دو هفته آینده مطمئن نیست.

او در آخر افزود:

بیت کوین به مقاومت خود رسیده است. قیمت بیت کوین با یک کندل بزرگ هفتگی به بالای سطح ۴۸ هزار دلار بازگشت. من شخصاً کنجکاوم که ببینیم قیمت در محدوده ۵۰ هزار دلار طی یکی دو هفته آینده چگونه رفتار خواهد کرد.
نمودار سه روزه بیت کوین
نمودار سه روزه بیت کوین

بیت کوین در زمان نگارش این خبر به قیمت ۵۱،۶۵۱ دلار معامله می‌شود و در یک هفته گذشته بیش از ۱۶ درصد رشد داشته است.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچ‌گونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۵ / ۵. مجموع آرا: ۴

علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا