اخبار بیت کوین

افزایش نقدینگی روند صعودی بیت کوین را پیش می‌راند؟ آرتور هیز توضیح می‌دهد

در بحبوحه بحث‌ها در مورد افزایش نقدینگی و پویایی بازار، آرتور هیز (Arthur Hayes)، بنیانگذار BitMEX، پیش بینی می‌کند که قیمت بیت کوین به روند صعودی خود ادامه خواهد داد.

به گزارش والکس و به نقل از coingape، آرتور هیز با تاکید بر افزایش قابل توجه نقدینگی، از علاقه‌مندان به بیت کوین خواست که حواسشان از این نکته مهم پرت نشود. او پیش بینی کرد که با افزایش نقدینگی، احتمالا قیمت بیت کوین روند صعودی خود را ادامه می‌دهد. هیز با اشاره به قرارداد بازخرید معکوس (RRP) و تغییرات موجودی حساب عمومی خزانه داری (TGA)، در واقع همبستگی بالقوه بین افزایش نقدینگی و رشد قیمت بیت‌کوین را یادآوری می‌کند. 

در همین حال، Dharmafi، یکی دیگر از تحلیلگران دنیای کریپتو، یک قرارداد بازخرید معکوس به ارزش ۶۵ میلیارد دلار و موجودی حساب عمومی خزانه‌داری به میزان ۳۵ میلیارد دلار را برجسته کرد که در مجموع افزایش خالص نقدینگی بیش از ۱۰۰ میلیارد دلاری را طی روزهای اخیر نشان می‌دهد. افزایش قابل توجه نقدینگی در یک بازه زمانی کوتاه مدت منعکس‌کننده تغییرات پویا در چشم انداز مالی است.

در حالی که جامعه ارزهای دیجیتال این مشاهدات ظریف و روندهای نوظهور را دنبال می‌کند، نقش چهره‌های تاثیرگذاری مانند جانت یلن (Janet Yellen)، وزیر خزانه‌داری آمریکا در شکل دادن به پویایی بازار به موضوع بحث میان ناظران تبدیل شده است. جانت یلن به عنوان منتقد بیت کوین شناخته می‌شود و اخیرا به صرافی‌ها هشدار داد که از قانون پیروی کنند. یلن با صدور یک پیام، بر اهمیت رعایت قوانین توسط ارزهای دیجیتال و پلتفرم‌های مرتبط تاکید کرد و گفت که رعایت مقررات برای برخورداری از امتیاز فعالیت در سیستم مالی ایالات متحده ضروری است. این پیام تهدیدآمیز به دنبال حکم دادگستری آمریکا درباره صرافی بایننس بود که در نهایت به استعفای مدیرعامل این شرکت منتهی شد.

علاوه بر این، ما در بخش اخبار والکس پیش‌تر به این موضوع پرداختیم که در صورت کاهش نرخ بهره احتمالا شاهد افزایش نقدینگی در بازار خواهیم بود. اکنون زمزمه‌هایی از کاهش نرخ بهره در سال ۲۰۲۴ به گوش می‌رسد و این برای بیت کوین که تشنه نقدینگی است خبر بسیار مهمی به حساب می‌آید. سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به بیت کوین به شدت این تزریق نقدینگی را زیر نظر دارند و تاثیرات احتمالی آن را بر بازار ارزهای دیجیتال بررسی می‌کنند. باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا بیت کوین به این افزایش نقدینگی واکنش مثبتی نشان می‌دهد یا برخلاف نظر تحلیلگران رفتار می‌کند.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۳ / ۵. مجموع آرا: ۷

منبع
coingape.com
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا