اخبار ارزهای دیجیتال

خرید و فروش‌های جدید بنیانگذار صرافی بیتمکس؛ آرتور هیز به سراغ کدام رمزارزها رفت؟

آرتور هیز (Arthur Hayes) از بنیان‌گذاران بیتمکس (BitMEX) و یکی از چهره‌های شناخته شده در صنعت کریپتو، اخیرا ۳ رمزارز جدید خریداری کرده و ۳ آلت کوین را با ضررهای سنگین فروخته است.

به گزارش والکس و به نقل از enbitcoinsistemi، نظرات و تحلیل‌های آرتور هیز به عنوان یک چهره فعال و تاثیرگذار، همواره بازتاب زیادی در رسانه‌های بین‌المللی دارد. با این حال، ضررهای هنگفت در بازار ارزهای دیجیتال شامل حال او نیز شده است. هیز به تازگی با فروش فرکس شیر (FXS)، اتریوم نیم سرویس (ENS) و لوکس ریر (LOOKS) از طریق وینترمیوت (Wintermute)، در مجموع بیش از ۵ میلیون دلار ضرر کرده و زیان او روی برخی از این رمزارزها از ۵۰ درصد نیز فراتر رفته است. 

هیز قبلا در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی) اعلام کرده بود که قصد دارد سولانا را بفروشد و اتریوم بخرد. او این طرح را در چند روز گذشته اجرا کرد و با فروش ENS، FXS و LOOKS و سپس خرید رمزارزهای جی ام اکس (GMX)، اتریوم و پندل (PENDLE)، استراتژی و سبد سرمایه خود را تغییر داد تا ضررهای پیشین را تا حدودی جبران کند. جزئیات معاملات خرید و فروش آرتور هیر به شرح زیر است:

  • فروش ۲۳۹,۶۲۸ اتریوم نیم سرویس (ENS) به ارزش تقریبی ۲.۱۴ میلیون دلار و با ضرر ۲.۱۸ میلیون دلاری (۵۰ درصد ضرر)
  • فروش ۱۰۵,۸۱۴ فرکس شیر (FXS) به ارزش تقریبی ۰.۹۵ میلیون دلار و با ضرر ۱.۰۵ میلیون دلاری (۵۲ درصد ضرر) 
  • فروش لوکس ریر (LOOKS) با ضرر ۲.۴۷ میلیون دلاری (۶۰ درصد ضرر)
  • خرید ۴۳۷ اتریوم به ارزش تقریبی ۱ میلیون دلار و در حدود قیمتی ۲۲۸۶ دلار
  • خرید ۲۱,۰۴۰ جی ام اکس به ارزش تقریبی ۱ میلیون دلار و در حدود قیمتی ۴۷ دلار
  • خرید ۵۰۰ هزار پندل به ارزش تقریبی ۰.۵۴ میلیون دلار و در حدود قیمتی ۱.۰۹ دلار

هیز در حال حاضر بیش از ۲۳۳ هزار GMX به ارزش تقریبی ۱۲ میلیون دلار را در اختیار دارد و بزرگترین هولدر این رمزارز به حساب می‌آید. هیز با خرید اتریوم و توکن‌هایی بر پایه این شبکه نشان داد که به آینده این رمزارز و آپگرید کانکون اتریوم اطمینان دارد.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۳ / ۵. مجموع آرا: ۳

منبع
bitcoinsistemi.com
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا